Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

9o Ιστορικό Rally ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ !


Δύο μήνες απομένουν για τη διεξαγωγή του κορυφαίου αγώνα Ιστορικών Αυτοκινήτων στην Ελλάδα, που για ακόμα μία φορά θα έχει επίκεντρο την πόλη του Λουτρακίου. Το 9ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο προσμετρά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ και στο Ευρωπαϊκό Έπαθλο Regularity Ιστορικών Αυτοκινήτων της FIA, αναμένεται να συγκεντρώσει και φέτος την αφρόκρεμα των αγωνιζομένων και σε επίπεδο εθνικών συμμετοχών. Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα όρισε τα παράβολα συμμετοχής για τα αυτοκίνητα των κατηγοριών Sporting και Regularity στα 1.150 και 790 ευρώ, αντίστοιχα, με τα ποσά να περιλαμβάνουν δύο διανυκτερεύσεις για τα πληρώματα στο Club Hotel Casino Loutraki καθώς και δύο γεύματα για την κατηγορία Sporting και τρία για τη Regularity. Δηλώσεις συμμετοχής, το πρόγραμμα του αγώνα, και επιπλέον πληροφορίες βρίσκονται αναρτημένα στην επίσημη ιστοσελίδα του 9ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.historic.acropolisrally.gr/

Προσωρινό πρόγραμμα Sporting
Πέμπτη 10 Ιουνίου
Τελετή εκκίνησης από την Ακρόπολη
Παρασκευή 11 Ιουνίου (Ασφαλτος)
Εκκίνηση 1ου σκέλους από Αθήνα
Τερματισμός 1ου σκέλους στο Λουτράκι
Σάββατο 12 Ιουνίου (Ασφαλτος)
Εκκίνηση 2ου σκέλους από Λουτράκι
Τερματισμός 2ου Σκέλους στο Λουτράκι
Κυριακή 13 Ιουνίου (Χώμα)
Εκκίνηση 3ου σκέλους από Λουτράκι
Τερματισμός στο Λουτράκι.

Προσωρινό πρόγραμμα Regularity
Πέμπτη 10 Ιουνίου
Τελετή εκκίνησης από την Ακρόπολη
Παρασκευή 11 Ιουνίου
Εκκίνηση 1ου σκέλους από Αθήνα
Τερματισμός 1ου σκέλους στο Λουτράκι
Σάββατο 12 Ιουνίου
Εκκίνηση 2ου σκέλους από Λουτράκι
Τερματισμός 2ου Σκέλους στο Λουτράκι
Κυριακή 13 Ιουνίου
Εκκίνηση στο Λουτράκι
Τερματισμός στo Λουτράκι

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου