Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

8o ΙΣΤΟΡΙΚΟ RALLY ΚΡΗΤΗΣ


Επιτυχημένα και με απόλυτη ακρίβεια δευτερολέπτου πραγματοποιήθηκε για όγδοη συνεχή χρονιά το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης, το Σαββατοκυριακο 24-25 Απριλιου 2010 απο τον Σύλλογο Ιδιοκτητών Παλαιών Αυτοκινήτων Χανίων (Σ.Ι.Π.Α.Κ.).
Η Εκκίνηση στα 40 αυτοκίνητα που είχαν δηλώσει συμμετοχή δόθηκε το Σαββατο από την Νομαρχία Χανίων και τον Νομάρχη κ. Αρχοντάκη, οπου και κατευθύνθηκαν με πρώτη στάση την Ίμπρο και κατάληξη της πρώτης ημέρας για φαγητό και διαμονή στα Σφακιά.
Την Κυριακή, το πρωτο πληρωμα ξεκινησε 10:30 με κατεύθυνση την παραλια του Πλακιά οπου ο Δήμος Φοίνικα παρέθεσε κέρασμα σε όλους τους συμμετέχοντες και την οργανωτική επιτροπή.
Συνολικά 36 αυτοκίνητα τερμάτισαν στην Αργυρούπολη το μεσημέρι οπου ακολούθησε γεύμα, η απονομή των επάθλων στους νικητές και των αναμνητικών σε όλους τους συμμετέχοντες.
Πρώτοι στην Γενική κατάταξη είχαμε τους Χανιώτες Πετρουλάκης Βασίλης-Πετρουλάκης Νίκος με Truimph TR4 του 1965, αφήνοντας για πολύ λίγο πίσω τους στην δεύτερη θέση το Αθηναϊκό πλήρωμα Χανιώτη Δημήτρη-Πετρόπουλο Βασίλη με Porsche 911T του 1970. Την τρίτη θέση κατέλαβαν οι εξ Αθηνών Φιλης Κίμων-Δημητρόπουλος Φάνης με Porsche 911 του 1977 έχοντας για μόλις 3 βαθμούς ποινής πίσω τους τους Κοπιδάκης Νίκος-Ξινός Γεώργιος με Fiat 500 του 1970 απο την Λέσχη ΛΕΚΟ του Ηρακλείου. Tην πέμπτη θέση διεκδίκησαν και κέρδισαν οι Χανιώτες Βερυκοκίδης Γιάννης-Γεωργιλακης Ευτύχης με BMW 1502 του 1976.
Χορηγοί του αγώνα ήταν το Autocenter, η ANEK LINES, η ΕΧRESS SERVICE, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χανίων και ο Δήμος Χανίων.
Xoρηγοί επικοινωνίας : ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΥΔΩΝ, ΜRB RADIO, το Αutocrete.com, crn.gr, και το countersteer.gr
Τέλος, το Δ.Σ. αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει τους θεατές που βρέθηκαν στην εκκίνηση χειροκροτώντας τους αγωνιζόμενους, τους συμμετέχοντες αγωνιζόμενους και ιδιαίτερα τους εκτός Κρήτης επισκέπτες, απο Αθήνα αλλά και απο Κύπρο που στήριξαν για άλλη μια φορά την διοργάνωση, την Α.Λ.Α Χανιων, και όλους τους κριτές και χρονομέτρες καθώς επίσης και την γραμματειακή υποστήριξη για την βοήθεια τους στην σωστή διεξαγωγή του αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι