Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2ος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Αυτοκινήτων


Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία στο φιλόξενο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης ο 2ος αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων. Δυστυχώς με δύο μόνο κατηγορίες (SPORT, OPEN). Ο κόσμος, παρά τις λίγες συμμετοχές, έδωσε το "παρόν". Να συνυπολογίσετε ότι 50 χλμ κοντύτερα στην πρωτεύουσα διεξαγόταν το 14ο Ραλλύ Κορίνθου.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ :

Στην κατηγορία SPORT ο Νεκτάριος Δέγλερης με Citroen Saxo πήρε τη νίκη, παρά το γεγονός ότι έδωσε εντυπωσιακή μάχη με τον αδελφό του Δημήτρη για τους 6 πρώτους γύρους από τους συνολικά 20 του αγώνα. Στη συνέχεια η κατάταξη δεν διαφοροποιήθηκε μέχρι και τη σημαία του τερματισμού, όπου ο Δημήτρης Δέγλερης με Peugeot 106 Rallye τερμάτισε δεύτερος και ο Λεωνίδας Λεοντόπουλος με ίδιο αυτοκίνητο, συμπλήρωσε την τριάδα των νικητών.

Η κατηγορία OPEN επεφύλαξε ένα συναρπαστικό θέαμα για τους πολλούς θεατές που επέλεξαν να περάσουν το ηλιόλουστο Κυριακάτικο πρωινό στο αεροδρόμιο της Τρίπολης. Έτσι ενώ από την pole position ξεκίνησε ο Αντώνης Αθυμαρίτης με την Lancia Delta Integrale, ο Παναγιώτης Καμπύλης με το εντυπωσιακό VW Golf IV είχε άλλες προθέσεις με αποτέλεσμα μετά από 7 γύρους από το σύνολο των 20, να περάσει μπροστά και να μείνει στην πρώτη θέση της κατηγορίας μέχρι τον τερματισμό. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Αντώνης Αθυμαρίτης, ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Γιάννης Ταχτάς με την μαύρη Opel Ascona.
Μετά το τέλος των αγώνων για το Πρωτάθλημα Ταχύτητας αυτοκινήτων, το πρόγραμμα της ημέρας περιλαμβάνει ατομική χρονομέτρηση για τα οργανωμένα clubs GTCC και CITROENERGY, ενώ χθες ατομική χρονομέτρηση έκαναν και τα μέλη της νεοσυσταθείσας Λέσχης της Μεγαλόπολης.
Μείνεται συντονίσμενοι ..............

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου