Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

16ο Ράλι «Φίλιππος» - Απόλυτη κυριαρχία των «Χριστόφορο»-Τηλιόπουλο



Είναι Σάββατο βράδυ 9 μ.μ. και τα μαγαζιά στην πλατεία Εληάς στην Βέροια είναι γεμάτα παρότι στην τηλεόραση έχει ξεκινήσει ο τελικός Κυπέλλου στο ποδόσφαιρο. Το ενδιαφέρον του κόσμου στρέφεται προς την ράμπα εκκίνησης, η οποία έχει στηθεί στον κεντρικό δρόμο, μόλις κάνει την εμφάνισή του το πρώτο αγωνιστικό. Η εκκίνηση του 16ου Ράλι «Φίλιππος» του πρώτου αγώνα του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου είναι γεγονός. Από τα 38 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή, τεχνικό έλεγχο και την ράμπα εκκίνησης πέραν τα 29 . Απών η κατηγορία με τα ιστορικά που αν και δήλωσαν συμμετοχή δεν εμφανίστηκαν ούτε στον τεχνικό έλεγχο. Σε ρόλο παρουσιαστή ο παλαίμαχος και μέλος της Ε.Β.Α. (Επιτροπή Βετεράνων Α.Ο.Θ.) και αγωνιζόμενος Δημήτρης Μανωλόπουλος που εξέπληξε ευχάριστα με την σοβαρότητα, την γνώση και το μέτρο. Παρών στην εκκίνηση και η τοπική αυτοδιοίκηση του νομού, που βοήθησε στο μέτρο του δυνατού την οργάνωση.
Ο πραγματικός αγώνας όμως, από πληρώματα και οργάνωση, δόθηκε την επομένη στα ορεινά της Βεροίας και συγκεκριμένα σε δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές. Την γνωστή σε όλους Πολυδένδρι μήκους 18,55 χλμ. και την επίσης γνωστή Κουστοχώρι μήκους 16,80 χλμ. αλλά με εντελώς νέα σχεδίαση. Οι πρώτοι βρυχηθμοί ακούστηκαν στις 10.18 π.μ. στο 1ο Πολυδένδρι με τον καιρό να είναι απίστευτα καλός και τον κόσμο, διάσπαρτος μεν αλλά πολύς, στο βουνό. Απόλυτοι κυρίαρχοι του αγώνα αποδείχτηκαν οι τοπικοί «Χριστόφορος»-Τηλιόπουλος, που οδήγησαν to VW Golf II στη νίκη, κερδίζοντας και τις 4 ειδικές διαδρομές και χωρίς να απειληθούν από τον ανταγωνισμό. Άψογα οδήγησαν το Peugeot 205 και τα αδέρφια Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης από τα Γιαννιτσά, όχι αρκετά γρήγορα όμως για να πλησιάσουν τους πρώτους, οπότε αρκέστηκαν στην δεύτερη θέση γενικής. Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκαν ο πατέρας Μανωλόπουλος Δημήτρης και ο γιός Θωμάς, αφού ξεπέρασαν κάποια μικρό προβληματάκια πρόσφυσης που είχε το πολύ δυνατό Renault 5 Turbo στην πρώτη ειδική. Τέταρτοι στην γενική κατάταξη και πρώτοι στην κατηγορία F2 τερμάτισαν οι Πλάγος – Σαρητζόγλου με Citroen C2 R2, με τους επανεμφανιζόμενους Κοσμίδη-Κακάρη με Peugeot 309 να δίνουν μάχη για την πρωτιά της F2 μέχρι και την τρίτη ειδική, να χάνουν όμως το παιχνίδι στην τελευταία. Τρίτοι στην F2 και δεύτεροι στην F3 τερμάτισαν οι Ξενοκώστας-Ρόμπος από Αλεξανρούπολη με Peugeot 106 S16 χωρίς να γίνουν απειλητικοί στα πρώτα δύο πληρώματα, έχοντας όμως τους δύο προέδρους, Κουμποτή – Μαυροματίδη (Α.Ο.Θ. και Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. αντίστοιχα), επίσης με Peogeot 106 S16, πίσω τους να τους ακολουθούν με άγριες διαθέσεις, τελικά όμως να αρκούνται στην Τρίτη θέση της F3. Οι Τόψης-Τσότσος με το μοναδικό Ν4, ένα Mitsubishi Lancer Evo 9, δεν μπόρεσαν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και τερμάτισαν πέμπτοι γενικής , ενώ την εξάδα στην γενική κατάταξη έκλεισαν οι Μπεσλίδης – Νάνος με VW Golf III Kit Car. Στην κατηγορία Ν2 πρώτοι τερμάτισαν οι Παρασκευάς – Δανέλος με Suzuki Swift Sport ενώ την Ε9 κέρδισαν οι Μαυρίδης – Ζιάμπας με Daihatsu Charade από Κοζάνη, παρά την έξοδο που είχαν στην πρώτη ειδική. Δεύτεροι στην Ε9, κάνοντας μια εξαιρετική εμφάνιση, αλλά και αυτοί αρχικά με τα μηχανικά προβλήματα, οι Γερωγάκας – Μπέμπης, που με το Mini Cooper 1275 GT ξέρουν ξεσηκώνουν τους θεατές σε όλους τους αγώνες.
Η πρώτη ειδική αποδείχθηκε ολέθρια αφού με το καλημέρα, στα τελειώματα τις ειδικής, εγκατέλειψαν οι Κωνσταντίνου – Καρματζόγλου με Peugeot 206 Kit Car και οι Ανδρέαδης-Μικρούλης με VW Golf GTi από βλάβη στο σασμάν, όπως και στο σπριντ Πτολεμαΐδας. Οι Μπιλαδέρης Ιορδάνης-Μπιλαδέρης Δημήτρης με Honda Civic VTi από την άλλη έχασαν τον έλεγχο και αναγκάστηκαν σε θεαματική έξοδο, η οποία στοίχισε όχι μόνο τον αγώνα στο πλήρωμα, αλλά όπως φαίνεται και αρκετές ζημιές στο αγωνιστικό. Λαβωμένοι από το πρώτο Πολυδένδρι βγαίνουν και τα αδέρφια Ζάχος Βαγγέλης και Σπύρος που αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με την ανάρτηση του Renault Clio Ragniotti, καταφέρνουν όμως να συνεχίσουν τον αγώνα για να εγκαταλείψουν τελικά στην επανάληψη της ειδικής. Έξοδο με υλικές ζημιές είχαν και οι Αναγνωστάκης-Καμπέρη με Suzuki Swift Sport στην τρίτη ειδική, ενώ άτυχοι στάθηκαν για άλλη μια φορά οι Βαλαβάνης – Τσαβδαρίδης που δεν κατάφεραν να τερματίσουν το Honda Civic Type R. Αντίθετα το βάπτισμα του πυρός πήραν στο ράλι «Φίλιππος» οι νέοι αγωνιζόμενοι από Σκύδρα Θεοδωρίδης-Τσακπίνης με το Toyota Celica.
Τέλος δεν γίνετε να παραλείψουμε την συνεισφορά των λεσχών Νάουσας, Πτολεμαΐδας, Κοζάνης και Α.Ο.Θ., σε ανθρώπινο δυναμικό, χωρίς το οποίο δεν θα μπορούσε να τελεστεί αγώνας. Παρών στον αγώνα και ο Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. μεταδίδοντας ζωντανά όλον τον αγώνα, με συνεντεύξεις των πρωταγωνιστών και αιφνίδιες ζωντανές μεταδόσεις ήχου της ατμόσφαιρας που επικρατούσε κατά την διάρκεια των ειδικών διαδρομών από διάφορα πληρώματα. Στην προσπάθεια αυτή βοήθησαν οι αγωνιζόμενοι Βασίλης Μίχογλου, Νίκος Βελέζης, Νίκος Γκάλφας, Λευτέρης Μαύρος και Δημήτρης Κυπαρισσάς. Ενώ όπως πάντα η ψυχή κάθε ζωντανής μετάδοσης ήταν και αυτήν την φορά η κα. Γεωργία Μαυροματίδου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι