Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

16ο Ράλι «Φίλιππος» - Απόλυτη κυριαρχία των «Χριστόφορο»-Τηλιόπουλο



Είναι Σάββατο βράδυ 9 μ.μ. και τα μαγαζιά στην πλατεία Εληάς στην Βέροια είναι γεμάτα παρότι στην τηλεόραση έχει ξεκινήσει ο τελικός Κυπέλλου στο ποδόσφαιρο. Το ενδιαφέρον του κόσμου στρέφεται προς την ράμπα εκκίνησης, η οποία έχει στηθεί στον κεντρικό δρόμο, μόλις κάνει την εμφάνισή του το πρώτο αγωνιστικό. Η εκκίνηση του 16ου Ράλι «Φίλιππος» του πρώτου αγώνα του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου είναι γεγονός. Από τα 38 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή, τεχνικό έλεγχο και την ράμπα εκκίνησης πέραν τα 29 . Απών η κατηγορία με τα ιστορικά που αν και δήλωσαν συμμετοχή δεν εμφανίστηκαν ούτε στον τεχνικό έλεγχο. Σε ρόλο παρουσιαστή ο παλαίμαχος και μέλος της Ε.Β.Α. (Επιτροπή Βετεράνων Α.Ο.Θ.) και αγωνιζόμενος Δημήτρης Μανωλόπουλος που εξέπληξε ευχάριστα με την σοβαρότητα, την γνώση και το μέτρο. Παρών στην εκκίνηση και η τοπική αυτοδιοίκηση του νομού, που βοήθησε στο μέτρο του δυνατού την οργάνωση.
Ο πραγματικός αγώνας όμως, από πληρώματα και οργάνωση, δόθηκε την επομένη στα ορεινά της Βεροίας και συγκεκριμένα σε δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές. Την γνωστή σε όλους Πολυδένδρι μήκους 18,55 χλμ. και την επίσης γνωστή Κουστοχώρι μήκους 16,80 χλμ. αλλά με εντελώς νέα σχεδίαση. Οι πρώτοι βρυχηθμοί ακούστηκαν στις 10.18 π.μ. στο 1ο Πολυδένδρι με τον καιρό να είναι απίστευτα καλός και τον κόσμο, διάσπαρτος μεν αλλά πολύς, στο βουνό. Απόλυτοι κυρίαρχοι του αγώνα αποδείχτηκαν οι τοπικοί «Χριστόφορος»-Τηλιόπουλος, που οδήγησαν to VW Golf II στη νίκη, κερδίζοντας και τις 4 ειδικές διαδρομές και χωρίς να απειληθούν από τον ανταγωνισμό. Άψογα οδήγησαν το Peugeot 205 και τα αδέρφια Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης από τα Γιαννιτσά, όχι αρκετά γρήγορα όμως για να πλησιάσουν τους πρώτους, οπότε αρκέστηκαν στην δεύτερη θέση γενικής. Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκαν ο πατέρας Μανωλόπουλος Δημήτρης και ο γιός Θωμάς, αφού ξεπέρασαν κάποια μικρό προβληματάκια πρόσφυσης που είχε το πολύ δυνατό Renault 5 Turbo στην πρώτη ειδική. Τέταρτοι στην γενική κατάταξη και πρώτοι στην κατηγορία F2 τερμάτισαν οι Πλάγος – Σαρητζόγλου με Citroen C2 R2, με τους επανεμφανιζόμενους Κοσμίδη-Κακάρη με Peugeot 309 να δίνουν μάχη για την πρωτιά της F2 μέχρι και την τρίτη ειδική, να χάνουν όμως το παιχνίδι στην τελευταία. Τρίτοι στην F2 και δεύτεροι στην F3 τερμάτισαν οι Ξενοκώστας-Ρόμπος από Αλεξανρούπολη με Peugeot 106 S16 χωρίς να γίνουν απειλητικοί στα πρώτα δύο πληρώματα, έχοντας όμως τους δύο προέδρους, Κουμποτή – Μαυροματίδη (Α.Ο.Θ. και Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. αντίστοιχα), επίσης με Peogeot 106 S16, πίσω τους να τους ακολουθούν με άγριες διαθέσεις, τελικά όμως να αρκούνται στην Τρίτη θέση της F3. Οι Τόψης-Τσότσος με το μοναδικό Ν4, ένα Mitsubishi Lancer Evo 9, δεν μπόρεσαν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και τερμάτισαν πέμπτοι γενικής , ενώ την εξάδα στην γενική κατάταξη έκλεισαν οι Μπεσλίδης – Νάνος με VW Golf III Kit Car. Στην κατηγορία Ν2 πρώτοι τερμάτισαν οι Παρασκευάς – Δανέλος με Suzuki Swift Sport ενώ την Ε9 κέρδισαν οι Μαυρίδης – Ζιάμπας με Daihatsu Charade από Κοζάνη, παρά την έξοδο που είχαν στην πρώτη ειδική. Δεύτεροι στην Ε9, κάνοντας μια εξαιρετική εμφάνιση, αλλά και αυτοί αρχικά με τα μηχανικά προβλήματα, οι Γερωγάκας – Μπέμπης, που με το Mini Cooper 1275 GT ξέρουν ξεσηκώνουν τους θεατές σε όλους τους αγώνες.
Η πρώτη ειδική αποδείχθηκε ολέθρια αφού με το καλημέρα, στα τελειώματα τις ειδικής, εγκατέλειψαν οι Κωνσταντίνου – Καρματζόγλου με Peugeot 206 Kit Car και οι Ανδρέαδης-Μικρούλης με VW Golf GTi από βλάβη στο σασμάν, όπως και στο σπριντ Πτολεμαΐδας. Οι Μπιλαδέρης Ιορδάνης-Μπιλαδέρης Δημήτρης με Honda Civic VTi από την άλλη έχασαν τον έλεγχο και αναγκάστηκαν σε θεαματική έξοδο, η οποία στοίχισε όχι μόνο τον αγώνα στο πλήρωμα, αλλά όπως φαίνεται και αρκετές ζημιές στο αγωνιστικό. Λαβωμένοι από το πρώτο Πολυδένδρι βγαίνουν και τα αδέρφια Ζάχος Βαγγέλης και Σπύρος που αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα με την ανάρτηση του Renault Clio Ragniotti, καταφέρνουν όμως να συνεχίσουν τον αγώνα για να εγκαταλείψουν τελικά στην επανάληψη της ειδικής. Έξοδο με υλικές ζημιές είχαν και οι Αναγνωστάκης-Καμπέρη με Suzuki Swift Sport στην τρίτη ειδική, ενώ άτυχοι στάθηκαν για άλλη μια φορά οι Βαλαβάνης – Τσαβδαρίδης που δεν κατάφεραν να τερματίσουν το Honda Civic Type R. Αντίθετα το βάπτισμα του πυρός πήραν στο ράλι «Φίλιππος» οι νέοι αγωνιζόμενοι από Σκύδρα Θεοδωρίδης-Τσακπίνης με το Toyota Celica.
Τέλος δεν γίνετε να παραλείψουμε την συνεισφορά των λεσχών Νάουσας, Πτολεμαΐδας, Κοζάνης και Α.Ο.Θ., σε ανθρώπινο δυναμικό, χωρίς το οποίο δεν θα μπορούσε να τελεστεί αγώνας. Παρών στον αγώνα και ο Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. μεταδίδοντας ζωντανά όλον τον αγώνα, με συνεντεύξεις των πρωταγωνιστών και αιφνίδιες ζωντανές μεταδόσεις ήχου της ατμόσφαιρας που επικρατούσε κατά την διάρκεια των ειδικών διαδρομών από διάφορα πληρώματα. Στην προσπάθεια αυτή βοήθησαν οι αγωνιζόμενοι Βασίλης Μίχογλου, Νίκος Βελέζης, Νίκος Γκάλφας, Λευτέρης Μαύρος και Δημήτρης Κυπαρισσάς. Ενώ όπως πάντα η ψυχή κάθε ζωντανής μετάδοσης ήταν και αυτήν την φορά η κα. Γεωργία Μαυροματίδου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ