Ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο το 14ου Ράλλυ Κορίνθου που ήταν και ο 2ος αγώνας του 46ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2010. Ο ανοιξιάτικος καιρός βοήθησε αγωνιζόμενους και θεατές να απολαύσουν έναν συναρπαστικό αγώνα με συναγωνισμό και θέαμα έως το τέλος .Nικητές αναδείχθηκαν οι Νίκος Θωμάς- Άγγελος Λοϊζίδης με το Mitsubishi Lancer EVO IX , το πλήρωμα από την Κύπρο έκανε την πρώτη του νίκη στο Ελληνικό Πρωτάθλημα μάχη που όλοι περίμεναν δεν έγινε αφού οι πρωταθλητές μας Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» είχαν ένα κλατάρισμα στο Mitsubishi Lancer EVO IX, χάνοντας περισσότερα από δέκα λεπτά στην 1η ειδική του αγώνα
Σε μάχη δευτερολέπτων ανάμεσα τους Μίχο-Χειράκη και Κυρίτση-Ζακχαίο για την δεύτερη θέση στράφηκε το ενδιαφέρον στην συνέχεια μέχρι και την προτελευταία ειδική του αγώνα (Χιλιομόδι 2) , όπου ο Βασίλης Κυρίτσης και ο Νίκος Ζακχαίος είχαν τη στιγμή τους, με αποτέλεσμα να βρεθούν εκτός δρόμου. Έτσι στην ράμπα του τερματισμού έφτασαν 2οι οι Μίχος-Χειράκης που εντυπωσίασαν με τις επιδόσεις τους .
Μεγάς χορηγός του αγώνα ήταν ο όμιλος ΛΑΡΣΙΝΟΣ , η διοργάνωση έγινε υπό την αιγίδα του Δήμου Κορινθίων και υποστηρίξε η εταιρία Φ.Μποζιονέλος ΑΕΕ
Υποστηρικτές είναι το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, η Ανάβαση η Paper Graph, και το Fasma.
Χορηγοί Επικοινωνίας http://www.rally.gr/ ,http://www.xwmatinos.gr/ ,Ηλέκτρα 98,8 ,SUPER TV ,DCS διαφημιστική ,Σφήκα Εφημερίδα, Πρωινή Εφημερίδα
Σε μάχη δευτερολέπτων ανάμεσα τους Μίχο-Χειράκη και Κυρίτση-Ζακχαίο για την δεύτερη θέση στράφηκε το ενδιαφέρον στην συνέχεια μέχρι και την προτελευταία ειδική του αγώνα (Χιλιομόδι 2) , όπου ο Βασίλης Κυρίτσης και ο Νίκος Ζακχαίος είχαν τη στιγμή τους, με αποτέλεσμα να βρεθούν εκτός δρόμου. Έτσι στην ράμπα του τερματισμού έφτασαν 2οι οι Μίχος-Χειράκης που εντυπωσίασαν με τις επιδόσεις τους .
Την εξάδα της γενικής συμπλήρωσαν οι Νιώρας-Κακαλής με το Subaru Impreza N12 , Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας με το Mitsubishi Lancer EVO IX, Κωνσταντίνος Σαμαράς - Στέλιος Χαλδαίος και οι «Simetra»-Πάλλας με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς .
Στην F2 τα πράγματα ήταν εύκολα για τους Οικονόμου-Γκουργιώτη με το Citroen C2 στην Α/ 6 που κατάφεραν από την πρώτη κιόλας ειδική να ελέγχουν τους αντιπάλους τους . Ο Γιώργος Πάζης με τον Λάζαρο Καράσο, ακολούθησαν στη δεύτερη θέση της F2 και πρώτοι στην Α/5, ένα αποτέλεσμα που τους διατηρεί στην κορυφή της κατηγορίας και στο τρίτο σκαλί του βάθρου της F2 oι Γιάννης Ζούνης-Κοκκινάκης Δημήτρης με το γνωστό MG.
Νικητές στην κατηγορία Ε οι Αντώνης Δημόπουλος – Δημήτρης Δημητρόπουλος με Toyota Starlet .
Από τα 38 πληρώματα που εκκίνησαν τα 17 κατάφεραν να φτάσουν στη ράμπα του τερματισμού το απόγευμα την Κυριακής .
Στα παραλειπόμενα του αγώνα,η μαύρη κορδέλα που έφεραν τα αυτοκίνητα , ως ελάχιστο φόρο τιμής στη μνήμη του άτυχου 8χρονου που έχασε τη ζωή του την προηγούμενη εβδομάδα στο Auto Festival.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα θα βρείτε στο site του αγώνα http://www.rallykorinthou.gr/Μεγάς χορηγός του αγώνα ήταν ο όμιλος ΛΑΡΣΙΝΟΣ , η διοργάνωση έγινε υπό την αιγίδα του Δήμου Κορινθίων και υποστηρίξε η εταιρία Φ.Μποζιονέλος ΑΕΕ
Υποστηρικτές είναι το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, η Ανάβαση η Paper Graph, και το Fasma.
Χορηγοί Επικοινωνίας http://www.rally.gr/ ,http://www.xwmatinos.gr/ ,Ηλέκτρα 98,8 ,SUPER TV ,DCS διαφημιστική ,Σφήκα Εφημερίδα, Πρωινή Εφημερίδα