Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

14o RALLY ΚΟΡΙΝΘΟΥ.........ΑΥΛΑΙΑ !

Ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο το 14ου Ράλλυ Κορίνθου που ήταν και ο 2ος αγώνας του 46ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2010. Ο ανοιξιάτικος καιρός βοήθησε αγωνιζόμενους και θεατές να απολαύσουν έναν συναρπαστικό αγώνα με συναγωνισμό και θέαμα έως το τέλος .Nικητές αναδείχθηκαν οι Νίκος Θωμάς- Άγγελος Λοϊζίδης με το Mitsubishi Lancer EVO IX , το πλήρωμα από την Κύπρο έκανε την πρώτη του νίκη στο Ελληνικό Πρωτάθλημα μάχη που όλοι περίμεναν δεν έγινε αφού οι πρωταθλητές μας Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» είχαν ένα κλατάρισμα στο Mitsubishi Lancer EVO IX, χάνοντας περισσότερα από δέκα λεπτά στην 1η ειδική του αγώνα
Σε μάχη δευτερολέπτων ανάμεσα τους Μίχο-Χειράκη και Κυρίτση-Ζακχαίο για την δεύτερη θέση στράφηκε το ενδιαφέρον στην συνέχεια μέχρι και την προτελευταία ειδική του αγώνα (Χιλιομόδι 2) , όπου ο Βασίλης Κυρίτσης και ο Νίκος Ζακχαίος είχαν τη στιγμή τους, με αποτέλεσμα να βρεθούν εκτός δρόμου. Έτσι στην ράμπα του τερματισμού έφτασαν 2οι οι Μίχος-Χειράκης που εντυπωσίασαν με τις επιδόσεις τους .

Την εξάδα της γενικής συμπλήρωσαν οι Νιώρας-Κακαλής με το Subaru Impreza N12 , Παναγιωτόπουλος-Αχτίδας με το Mitsubishi Lancer EVO IX, Κωνσταντίνος Σαμαράς - Στέλιος Χαλδαίος και οι «Simetra»-Πάλλας με ακόμα ένα Lancer ένατης γενιάς .
Στην F2 τα πράγματα ήταν εύκολα για τους Οικονόμου-Γκουργιώτη με το Citroen C2 στην Α/ 6 που κατάφεραν από την πρώτη κιόλας ειδική να ελέγχουν τους αντιπάλους τους . Ο Γιώργος Πάζης με τον Λάζαρο Καράσο, ακολούθησαν στη δεύτερη θέση της F2 και πρώτοι στην Α/5, ένα αποτέλεσμα που τους διατηρεί στην κορυφή της κατηγορίας και στο τρίτο σκαλί του βάθρου της F2 oι Γιάννης Ζούνης-Κοκκινάκης Δημήτρης με το γνωστό MG.
Νικητές στην κατηγορία Ε οι Αντώνης Δημόπουλος – Δημήτρης Δημητρόπουλος με Toyota Starlet .
Από τα 38 πληρώματα που εκκίνησαν τα 17 κατάφεραν να φτάσουν στη ράμπα του τερματισμού το απόγευμα την Κυριακής .
Στα παραλειπόμενα του αγώνα,η μαύρη κορδέλα που έφεραν τα αυτοκίνητα , ως ελάχιστο φόρο τιμής στη μνήμη του άτυχου 8χρονου που έχασε τη ζωή του την προηγούμενη εβδομάδα στο Auto Festival.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα θα βρείτε στο site του αγώνα http://www.rallykorinthou.gr/
Μεγάς χορηγός του αγώνα ήταν ο όμιλος ΛΑΡΣΙΝΟΣ , η διοργάνωση έγινε υπό την αιγίδα του Δήμου Κορινθίων και υποστηρίξε η εταιρία Φ.Μποζιονέλος ΑΕΕ
Υποστηρικτές είναι το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, η Ανάβαση η Paper Graph, και το Fasma.
Χορηγοί Επικοινωνίας http://www.rally.gr/ ,http://www.xwmatinos.gr/ ,Ηλέκτρα 98,8 ,SUPER TV ,DCS διαφημιστική ,Σφήκα Εφημερίδα, Πρωινή Εφημερίδα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο