Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι Ειδικές Διαδρομές και το Ωράριο του 14ου Ράλλυ Κορίνθου

Το 14ο Ράλλυ Κορίνθου που θα γίνει το Σαββατοκύριακο 17-18 Απριλίου , περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές, 3 επαναλαμβανόμενες και μία ακόμα , και για φέτος το κέντρο του αγώνα επιστρέφει στην Κόρινθο. Το μήκος των ειδικών διαδρομών είναι 101,16 χιλιόμετρα και το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 321,73 χιλιόμετρα , η πανηγυρική εκκίνηση θα γίνει το Σάββατο 17 Απριλίου στις 20.30 στον πεζόδρομο της Κολοκοτρώνη ( Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου) και το αγωνιστικό μέρος την Κυριακή 18 Απριλίου .
Στην επιλογή των ειδικών έχουμε γεύση από Ακρόπολις , αφού φέτος δεν θα γίνει , με την <<χορταστική >> ειδική των Αγ.Θεοδώρων ( 28.09km) και στην συνέχεια πάμε Πελοπόννησο με τα Κλασικά Αθίκια ( 9km) και το τεχνικό Χιλιομόδι ( 9 km) . Αυτές οι ειδικές θα γίνουν 2 φορές και το αγωνιστικό κομμάτι θα κλείσει πάλι το Λουτράκι με την ομώνυμη ειδική (8.98km).
Αλλαγή και στο χώρο του service park του αγώνα , που θα είναι στο parking της παραλίας του Αγίου Νικολάου δίπλα στο λιμάνι της Κορίνθου. Το αρχηγείο του αγώνα και το Γραφείο Τύπου θα βρίσκεται στο πάντα φιλόξενο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.Ο Τεχνικός έλεγχος θα γίνει στις εγκαταστάσεις της Τoyota Πανούσης Α.Ε (Βοηθ. οδός Κορίνθου – Πατρών ) το Σάββατο 17 Απριλίου 14.00 -18.00.
Οι δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές από την Δευτέρα 22 Μαρτίου στα γραφεία της Α.Λ.Α.Koρινθίας , στο τηλέφωνο 2741072998, και στα fax 2741072595 ,
Η προθεσμία υποβολής λήγει την Τετάρτη 7 Απριλίου στις 22.30.
Επιστεφτείτε το επίσημο site του αγώνα www.rallykorinthou.gr για συνεχή ενημέρωση .
Μεγάς χορηγός είναι ο όμιλος ΛΑΡΣΙΝΟΣ , η διοργάνωση είναι υπό την αιγίδα του Δήμου Κορινθίων και υποστηρίζει η εταιρία Φ.Μποζιονέλος ΑΕΕ
Υποστηρικτές είναι το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, η Ανάβαση η Paper Graph, και το Fasma. Χορηγοί Επικοινωνίας www.rally.gr ,www.xwmatinos.gr.,Ηλέκτρα 98,8 ,SUPER TV ,DCS διαφημιστική ,Σφήκα Εφημερίδα, Πρωινή Εφημερίδα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου