Πέρα από κάθε προσδοκία οι συμμετοχές για τον 1ο αγώνα του πρωταθλήματος SEΕKΖ 2010, ξεπέρασαν τις 80, φτάνοντας συνολικά στις 84.
Ο αριθμός είναι περίπου ίδιος με αυτόν του Βακλανικού Κυπέλλου 2008, που είχε διεξαχθεί στην Θεσσαλονίκη αποδεικνύοντας πως οι μεγάλοι αγώνες αντέχουν ακόμα στην οικονομική κρίση.
Ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός πως ο συγκεκριμένος αγώνας θα προσμετρήσει και σαν 2ος στο πανελλήνιο Πρωτάθλημα, καθώς έτσι το ενδιαφέρον από Ελληνικής πλευράς αυξάνεται γεωμετρικά
Την μερίδα του λεόντος στις συμμετοχές έχει μετά από καιρό η κατηγορία ΜΙΝΙ με 28 συνολικά οδηγούς από 9 εως 12 χρονών να διαγωνίζονται για την πρωτιά. Ανάμεσά τους 15 Έλληνες οδηγοί, 6 Τούρκοι 4 Ρουμάνοι και 3 Βούλγαροι.
Έκπληξη θετική, αποτελούν οι 17 συμμετοχές της κατηγορίας KF2, κατηγορία που στην αρχή της χρονιάς έκανε όλους να αναρωτιούνται εάν θα συγκεντρώσει συμμετοχές για να μετρήσει στο πρωτάθλημα. Συνολικά 12 Έλληνες, 2 Βούλγαροι, 1 Ρουμάνος, 1 Σέρβος & 1 Τούρκος, θα ριχτούν στην μάχη για την κατάκτηση της 1ης θέσης.
Λιγότερες από τις αναμενόμενες οι συμμετοχές στην ΚF3 με 16 συνολικά οδηγούς, 10 Έλληνες, 3 Τούρκοι, 1 Βούλγαρος, 1 Ρουμάνος & 1 Σέρβος συμπληρώνουν την κατηγορία.
Η KZ2, μετά από ένα μέτριο ξεκίνημα στον 1ο Πανελλήνιο της Αθήνας, με μόλις 6 συμμετοχές, φτάνει στην Θεσαλονίκη με 12, από τους οποίους 9 Έλληνες, 2 Βούλγαροι & 1 Ρουμάνος.
Τέλος καθαρά Ελληνική η κατηγορία Trophy 125 με 10 συνολικά συμμετοχές, παρόλο που στην αρχή υπήρχε η πεποίθηση πως θα συμμετέχουν σε αυτή και οδηγοί κυρίως από την Βουλγαρία, οι οποίοι είχαν εκφράσει έντονο ενδιαφέρον.
Το Σαββατοκύριακο λοιπόν 10-11/4, όλα τα βλέμματα του κάρτ θα είναι στραμμένα στην πίστα Drive Park του Ν. Ρυσίου, για τον μεγάλο αυτό αγώνα.
Ο αριθμός είναι περίπου ίδιος με αυτόν του Βακλανικού Κυπέλλου 2008, που είχε διεξαχθεί στην Θεσσαλονίκη αποδεικνύοντας πως οι μεγάλοι αγώνες αντέχουν ακόμα στην οικονομική κρίση.
Ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός πως ο συγκεκριμένος αγώνας θα προσμετρήσει και σαν 2ος στο πανελλήνιο Πρωτάθλημα, καθώς έτσι το ενδιαφέρον από Ελληνικής πλευράς αυξάνεται γεωμετρικά
Την μερίδα του λεόντος στις συμμετοχές έχει μετά από καιρό η κατηγορία ΜΙΝΙ με 28 συνολικά οδηγούς από 9 εως 12 χρονών να διαγωνίζονται για την πρωτιά. Ανάμεσά τους 15 Έλληνες οδηγοί, 6 Τούρκοι 4 Ρουμάνοι και 3 Βούλγαροι.
Έκπληξη θετική, αποτελούν οι 17 συμμετοχές της κατηγορίας KF2, κατηγορία που στην αρχή της χρονιάς έκανε όλους να αναρωτιούνται εάν θα συγκεντρώσει συμμετοχές για να μετρήσει στο πρωτάθλημα. Συνολικά 12 Έλληνες, 2 Βούλγαροι, 1 Ρουμάνος, 1 Σέρβος & 1 Τούρκος, θα ριχτούν στην μάχη για την κατάκτηση της 1ης θέσης.
Λιγότερες από τις αναμενόμενες οι συμμετοχές στην ΚF3 με 16 συνολικά οδηγούς, 10 Έλληνες, 3 Τούρκοι, 1 Βούλγαρος, 1 Ρουμάνος & 1 Σέρβος συμπληρώνουν την κατηγορία.
Η KZ2, μετά από ένα μέτριο ξεκίνημα στον 1ο Πανελλήνιο της Αθήνας, με μόλις 6 συμμετοχές, φτάνει στην Θεσαλονίκη με 12, από τους οποίους 9 Έλληνες, 2 Βούλγαροι & 1 Ρουμάνος.
Τέλος καθαρά Ελληνική η κατηγορία Trophy 125 με 10 συνολικά συμμετοχές, παρόλο που στην αρχή υπήρχε η πεποίθηση πως θα συμμετέχουν σε αυτή και οδηγοί κυρίως από την Βουλγαρία, οι οποίοι είχαν εκφράσει έντονο ενδιαφέρον.
Το Σαββατοκύριακο λοιπόν 10-11/4, όλα τα βλέμματα του κάρτ θα είναι στραμμένα στην πίστα Drive Park του Ν. Ρυσίου, για τον μεγάλο αυτό αγώνα.