Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ος αγώνα Seek Z 2010

Πέρα από κάθε προσδοκία οι συμμετοχές για τον 1ο αγώνα του πρωταθλήματος SEΕKΖ 2010, ξεπέρασαν τις 80, φτάνοντας συνολικά στις 84.
Ο αριθμός είναι περίπου ίδιος με αυτόν του Βακλανικού Κυπέλλου 2008, που είχε διεξαχθεί στην Θεσσαλονίκη αποδεικνύοντας πως οι μεγάλοι αγώνες αντέχουν ακόμα στην οικονομική κρίση.
Ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός πως ο συγκεκριμένος αγώνας θα προσμετρήσει και σαν 2ος στο πανελλήνιο Πρωτάθλημα, καθώς έτσι το ενδιαφέρον από Ελληνικής πλευράς αυξάνεται γεωμετρικά
Την μερίδα του λεόντος στις συμμετοχές έχει μετά από καιρό η κατηγορία ΜΙΝΙ με 28 συνολικά οδηγούς από 9 εως 12 χρονών να διαγωνίζονται για την πρωτιά. Ανάμεσά τους 15 Έλληνες οδηγοί, 6 Τούρκοι 4 Ρουμάνοι και 3 Βούλγαροι.
Έκπληξη θετική, αποτελούν οι 17 συμμετοχές της κατηγορίας KF2, κατηγορία που στην αρχή της χρονιάς έκανε όλους να αναρωτιούνται εάν θα συγκεντρώσει συμμετοχές για να μετρήσει στο πρωτάθλημα. Συνολικά 12 Έλληνες, 2 Βούλγαροι, 1 Ρουμάνος, 1 Σέρβος & 1 Τούρκος, θα ριχτούν στην μάχη για την κατάκτηση της 1ης θέσης.
Λιγότερες από τις αναμενόμενες οι συμμετοχές στην ΚF3 με 16 συνολικά οδηγούς, 10 Έλληνες, 3 Τούρκοι, 1 Βούλγαρος, 1 Ρουμάνος & 1 Σέρβος συμπληρώνουν την κατηγορία.
Η KZ2, μετά από ένα μέτριο ξεκίνημα στον 1ο Πανελλήνιο της Αθήνας, με μόλις 6 συμμετοχές, φτάνει στην Θεσαλονίκη με 12, από τους οποίους 9 Έλληνες, 2 Βούλγαροι & 1 Ρουμάνος.
Τέλος καθαρά Ελληνική η κατηγορία Trophy 125 με 10 συνολικά συμμετοχές, παρόλο που στην αρχή υπήρχε η πεποίθηση πως θα συμμετέχουν σε αυτή και οδηγοί κυρίως από την Βουλγαρία, οι οποίοι είχαν εκφράσει έντονο ενδιαφέρον.
Το Σαββατοκύριακο λοιπόν 10-11/4, όλα τα βλέμματα του κάρτ θα είναι στραμμένα στην πίστα Drive Park του Ν. Ρυσίου, για τον μεγάλο αυτό αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου