Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

FORD FIESTA WRC ! 3 2 1 ....... GO !

Στο τέλος Ιουλίου 2010 θα είναι έτοιμο το πρώτο Fiesta WRC, το νέο rallycar της Ford που θα αντικαταστήσει το Focus WRC στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2011. Λίγες μέρες αργότερα θα ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές του με τον κινητήρα 1.6 Turbo, που -όπως αποφασίστηκε οριστικά- θα χρησιμοποιηθεί στο σπορ τη νέα χρονιά.
Μέχρι τότε η ομάδα της Κούμπρια θα κάνει δοκιμές με το Fiesta S2000, το οποίο εν πολλοίς έχει τις ίδιες τεχνικές προδιαγραφές (πλην του κινητήρα και της αεροδυναμικής) με το Fiesta WRC. Στις δοκιμές αυτές, εφεξής και μέχρι τον Ιούλιο, θα χρησιμοποιεί τον δίλιτρο κινητήρα του Focus WRC.
Στο Fiesta WRC του 2011 θα χρησιμοποιηθεί ο κινητήρας 1.6 Turbo Duratec παραγωγής. Η αγωνιστική του μετατροπή γίνεται από τη Ford, σε συνεργασία με την M-Sport (που κατασκευάζει τα rallycars της Ford) και με τον γαλλικό οίκο Pipo Moteur.
Ο Malcolm Wilson, διευθυντής της M-Sport, τόνισε: "Τώρα που αποφασίστηκε οριστικά η χρήση του κινητήρα 1.6 Turbo εργαζόμαστε πυρετωδώς και είμαι αισιόδοξος ότι έχουμε τον απαιτούμενο χρόνο για την εξέλιξη, κατασκευή και δοκιμή του κινητήρα στο υψηλότερο επίπεδο πριν ξεκινήσει η νέα χρονιά.
Περιμένουμε ότι θα παραλάβουμε την πρώτη μονάδα στο τέλος Ιουλίου και αυτό θα μας επιτρέψει να ξεκινήσουμε τις δοκιμές του Fiesta WRC με τον κινητήρα 1.6 Turbo στο τέλος Αυγούστου. Μέχρι τότε η ομάδα θα κάνει δοκιμές με τον δίλιτρο κινητήρα του Focus WRC, για να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με υπερτροφοδοτούμενη ισχύ".

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...