Στο τέλος Ιουλίου 2010 θα είναι έτοιμο το πρώτο Fiesta WRC, το νέο rallycar της Ford που θα αντικαταστήσει το Focus WRC στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2011. Λίγες μέρες αργότερα θα ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές του με τον κινητήρα 1.6 Turbo, που -όπως αποφασίστηκε οριστικά- θα χρησιμοποιηθεί στο σπορ τη νέα χρονιά.
Μέχρι τότε η ομάδα της Κούμπρια θα κάνει δοκιμές με το Fiesta S2000, το οποίο εν πολλοίς έχει τις ίδιες τεχνικές προδιαγραφές (πλην του κινητήρα και της αεροδυναμικής) με το Fiesta WRC. Στις δοκιμές αυτές, εφεξής και μέχρι τον Ιούλιο, θα χρησιμοποιεί τον δίλιτρο κινητήρα του Focus WRC.
Στο Fiesta WRC του 2011 θα χρησιμοποιηθεί ο κινητήρας 1.6 Turbo Duratec παραγωγής. Η αγωνιστική του μετατροπή γίνεται από τη Ford, σε συνεργασία με την M-Sport (που κατασκευάζει τα rallycars της Ford) και με τον γαλλικό οίκο Pipo Moteur.
Ο Malcolm Wilson, διευθυντής της M-Sport, τόνισε: "Τώρα που αποφασίστηκε οριστικά η χρήση του κινητήρα 1.6 Turbo εργαζόμαστε πυρετωδώς και είμαι αισιόδοξος ότι έχουμε τον απαιτούμενο χρόνο για την εξέλιξη, κατασκευή και δοκιμή του κινητήρα στο υψηλότερο επίπεδο πριν ξεκινήσει η νέα χρονιά.
Περιμένουμε ότι θα παραλάβουμε την πρώτη μονάδα στο τέλος Ιουλίου και αυτό θα μας επιτρέψει να ξεκινήσουμε τις δοκιμές του Fiesta WRC με τον κινητήρα 1.6 Turbo στο τέλος Αυγούστου. Μέχρι τότε η ομάδα θα κάνει δοκιμές με τον δίλιτρο κινητήρα του Focus WRC, για να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με υπερτροφοδοτούμενη ισχύ".
Μέχρι τότε η ομάδα της Κούμπρια θα κάνει δοκιμές με το Fiesta S2000, το οποίο εν πολλοίς έχει τις ίδιες τεχνικές προδιαγραφές (πλην του κινητήρα και της αεροδυναμικής) με το Fiesta WRC. Στις δοκιμές αυτές, εφεξής και μέχρι τον Ιούλιο, θα χρησιμοποιεί τον δίλιτρο κινητήρα του Focus WRC.
Στο Fiesta WRC του 2011 θα χρησιμοποιηθεί ο κινητήρας 1.6 Turbo Duratec παραγωγής. Η αγωνιστική του μετατροπή γίνεται από τη Ford, σε συνεργασία με την M-Sport (που κατασκευάζει τα rallycars της Ford) και με τον γαλλικό οίκο Pipo Moteur.
Ο Malcolm Wilson, διευθυντής της M-Sport, τόνισε: "Τώρα που αποφασίστηκε οριστικά η χρήση του κινητήρα 1.6 Turbo εργαζόμαστε πυρετωδώς και είμαι αισιόδοξος ότι έχουμε τον απαιτούμενο χρόνο για την εξέλιξη, κατασκευή και δοκιμή του κινητήρα στο υψηλότερο επίπεδο πριν ξεκινήσει η νέα χρονιά.
Περιμένουμε ότι θα παραλάβουμε την πρώτη μονάδα στο τέλος Ιουλίου και αυτό θα μας επιτρέψει να ξεκινήσουμε τις δοκιμές του Fiesta WRC με τον κινητήρα 1.6 Turbo στο τέλος Αυγούστου. Μέχρι τότε η ομάδα θα κάνει δοκιμές με τον δίλιτρο κινητήρα του Focus WRC, για να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με υπερτροφοδοτούμενη ισχύ".