Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

FORD FIESTA WRC ! 3 2 1 ....... GO !

Στο τέλος Ιουλίου 2010 θα είναι έτοιμο το πρώτο Fiesta WRC, το νέο rallycar της Ford που θα αντικαταστήσει το Focus WRC στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2011. Λίγες μέρες αργότερα θα ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές του με τον κινητήρα 1.6 Turbo, που -όπως αποφασίστηκε οριστικά- θα χρησιμοποιηθεί στο σπορ τη νέα χρονιά.
Μέχρι τότε η ομάδα της Κούμπρια θα κάνει δοκιμές με το Fiesta S2000, το οποίο εν πολλοίς έχει τις ίδιες τεχνικές προδιαγραφές (πλην του κινητήρα και της αεροδυναμικής) με το Fiesta WRC. Στις δοκιμές αυτές, εφεξής και μέχρι τον Ιούλιο, θα χρησιμοποιεί τον δίλιτρο κινητήρα του Focus WRC.
Στο Fiesta WRC του 2011 θα χρησιμοποιηθεί ο κινητήρας 1.6 Turbo Duratec παραγωγής. Η αγωνιστική του μετατροπή γίνεται από τη Ford, σε συνεργασία με την M-Sport (που κατασκευάζει τα rallycars της Ford) και με τον γαλλικό οίκο Pipo Moteur.
Ο Malcolm Wilson, διευθυντής της M-Sport, τόνισε: "Τώρα που αποφασίστηκε οριστικά η χρήση του κινητήρα 1.6 Turbo εργαζόμαστε πυρετωδώς και είμαι αισιόδοξος ότι έχουμε τον απαιτούμενο χρόνο για την εξέλιξη, κατασκευή και δοκιμή του κινητήρα στο υψηλότερο επίπεδο πριν ξεκινήσει η νέα χρονιά.
Περιμένουμε ότι θα παραλάβουμε την πρώτη μονάδα στο τέλος Ιουλίου και αυτό θα μας επιτρέψει να ξεκινήσουμε τις δοκιμές του Fiesta WRC με τον κινητήρα 1.6 Turbo στο τέλος Αυγούστου. Μέχρι τότε η ομάδα θα κάνει δοκιμές με τον δίλιτρο κινητήρα του Focus WRC, για να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με υπερτροφοδοτούμενη ισχύ".

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου