Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΧΩΡΙΣ 24 ΩΡΕΣ 4Χ4 ΤΟ 2010

Η ΕΘΕΑ, εξυπηρετώντας συγκεκριμένα συμφέροντα, δίνει την χαριστική βολή στο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ αγώνα 4Χ4 που γίνεται στη χώρα μας. Και βέβαια απαντά σε όλους αυτούς που διατείνονταν ότι δε θα υπάρξει πρόβλημα. Τελικά φανερώθηκαν ποιοι αγαπούν τους αγώνες 4Χ4 και ποιοί ενδιαφέρονται μόνο για τα προσωπικά τους συμφέροντα. Ας δούμε τι θα απαντήσουν μετά τα σημερινά.
Να θυμίσουμε ότι ο 24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη διοργανώνεται 7 χρόνια και ποτέ σε αυτά τα χρόνια δε υπήρξε το παραμικρό ατύχημα. Ο 24ωρος αγώνας 4Χ4 του Ιχνηλάτη έκανε ρεκόρ συμμετοχών για αγώνες αυτοκινήτου στην Ελλάδα το 2008 (105 συμμετοχές) και το 2009 (107 συμμετοχές) και παρόλα αυτά πέφτει θύμα οργανωτών που οι αγώνες τους δεν ξεπέρασαν τις 20 συμμετοχές και έφτασαν μέχρι το δραματικό των 10 συμμετοχών το 2009.
Ο Ιχνηλάτης απεύθυνε μέχρι στιγμής και από τη δημοσίευση του Πλαισίου Αγώνων 4Χ4, τρεις φορές το αίτημά του προς την ΕΘΕΑ, αλλά χρειάστηκαν τέσσερεις μήνες για να υπάρξει απάντηση.
Ο Ιχνηλάτης θα προσπαθήσει να επανέλθει με τον 24ωρο, αλλά μάλλον αυτό είναι απίθανο για το 2010, κάτω από τις σημερινές συνθήκες, σεβόμενος την προτίμηση των αγωνιζόμενων στον αγώνα, όπως αποδεικνύεται και από την ψηφοφορία στο to4x4.gr, στην οποία οι συμμετέχοντες με τη συντριπτική πλειοψηφία του 85% ζητούν να γίνει όπως μέχρι και σήμερα.
Η πορεία της Ομοσπονδίας 4Χ4, οι αλλαγές στο χώρο και η εξερεύνηση άλλων λύσεων, είναι αυτές που θα παίξουν αποφασιστικό ρόλο στο τι θα γίνει.

Γιάννης Αθανασίου
Race Event Manager
g.athanasiou@tetrakinisimag.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου