Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΧΩΡΙΣ 24 ΩΡΕΣ 4Χ4 ΤΟ 2010

Η ΕΘΕΑ, εξυπηρετώντας συγκεκριμένα συμφέροντα, δίνει την χαριστική βολή στο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ αγώνα 4Χ4 που γίνεται στη χώρα μας. Και βέβαια απαντά σε όλους αυτούς που διατείνονταν ότι δε θα υπάρξει πρόβλημα. Τελικά φανερώθηκαν ποιοι αγαπούν τους αγώνες 4Χ4 και ποιοί ενδιαφέρονται μόνο για τα προσωπικά τους συμφέροντα. Ας δούμε τι θα απαντήσουν μετά τα σημερινά.
Να θυμίσουμε ότι ο 24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη διοργανώνεται 7 χρόνια και ποτέ σε αυτά τα χρόνια δε υπήρξε το παραμικρό ατύχημα. Ο 24ωρος αγώνας 4Χ4 του Ιχνηλάτη έκανε ρεκόρ συμμετοχών για αγώνες αυτοκινήτου στην Ελλάδα το 2008 (105 συμμετοχές) και το 2009 (107 συμμετοχές) και παρόλα αυτά πέφτει θύμα οργανωτών που οι αγώνες τους δεν ξεπέρασαν τις 20 συμμετοχές και έφτασαν μέχρι το δραματικό των 10 συμμετοχών το 2009.
Ο Ιχνηλάτης απεύθυνε μέχρι στιγμής και από τη δημοσίευση του Πλαισίου Αγώνων 4Χ4, τρεις φορές το αίτημά του προς την ΕΘΕΑ, αλλά χρειάστηκαν τέσσερεις μήνες για να υπάρξει απάντηση.
Ο Ιχνηλάτης θα προσπαθήσει να επανέλθει με τον 24ωρο, αλλά μάλλον αυτό είναι απίθανο για το 2010, κάτω από τις σημερινές συνθήκες, σεβόμενος την προτίμηση των αγωνιζόμενων στον αγώνα, όπως αποδεικνύεται και από την ψηφοφορία στο to4x4.gr, στην οποία οι συμμετέχοντες με τη συντριπτική πλειοψηφία του 85% ζητούν να γίνει όπως μέχρι και σήμερα.
Η πορεία της Ομοσπονδίας 4Χ4, οι αλλαγές στο χώρο και η εξερεύνηση άλλων λύσεων, είναι αυτές που θα παίξουν αποφασιστικό ρόλο στο τι θα γίνει.

Γιάννης Αθανασίου
Race Event Manager
g.athanasiou@tetrakinisimag.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...