Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με 2 LFA η Lexus στις 24 Ώρες του Νίρμπουργκρινγκ !

Με δύο αγωνιστικές εκδόσεις του πρώτου της supercar, LFA, η Lexus θα αγωνιστεί φέτος στις 24 Ώρες του Νίρμπουργκρινγκ. Παράλληλα, η εταιρεία θα διατηρήσει και την αγωνιστική της δραστηριότητα στην κορυφαία αγωνιστική κατηγορία της Ιαπωνίας, Super GT.
Το LFA είναι το πρώτο supercar που δημιούργησε η Lexus. Ο ατμοσφαιρικός και τοποθετημένος στο κέντρο V10 κινητήρας του, χωρητικότητας 4.8 λίτρων, αποδίδει 560 ίππους. Μέσω σειριακού κιβωτίου έξι ταχυτήτων, το LFA αγγίζει τελική ταχύτητα 325 χλμ./ώρα.
Το supercar παραγωγής, που θα κατασκευαστεί σε μόλις 500 αντίτυπα, διαθέτει στο αμάξωμα το πρωτοποριακό υλικό Carbon Fibre Reinforced Plastic (CRFP), καθώς και αλουμίνιο, τιτάνιο και μαγνήσιο στα μηχανικά μέρη. Τα φρένα του είναι κατασκευασμένα από κεραμεικό υλικό με ανθρακονήματα.
Η Gazoo Racing, που θα το τροποποιήσει για τον αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ (13-16 Μαΐου 2010), έχει επικεφαλής τον κορυφαίο οδηγό δοκιμών της Toyota Motor Company, Hiromu Naruse. Με τα δύο LFA στο Νίρμπουργκρινγκ θα αγωνιστούν τέσσερις Ιάπωνες και τρεις Γερμανοί οδηγοί.
Ένας εξ αυτών, ο Takayuki Kinoshita, έχει τερματίσει στο παρελθόν στην 5η θέση του αγώνα, ψηλότερα από οποιονδήποτε άλλο Ιάπωνα. Οι υπόλοιποι Ιάπωνες οδηγοί της ομάδας είναι οι Akira Iida, Juichi Wakisaka και Kazuya Oshima.
Δίπλα τους θα βρεθούν οι Γερμανοί Armin Hahne (νικητής στις 24 Ώρες του Σπα τα 1982-1983), Jochen Krumbach (δεύτερος γενικής στις 24 Ώρες του Νίρμπουργκρινγκ το 2008) και Andre Lotterer.
Super GT:
Στο μεταξύ, φέτος η Lexus θα επιστρέψει στο -εξαιρετικά δημοφιλές στην Ιαπωνία- πρωτάθλημα Super GT για να υπερασπιστεί τα πρωταθλήματα που κατέκτησε το 2009 στην κατηγορία Super GT500 με το Lexus SC 430 και στην κατηγορία GT300 με το Lexus IS 350.
Φέτος η εταιρεία θα έχει πέντε ομάδες στην κατηγορία GT500: Τις Team Petronas Tom΄s, Team Le Mans Eneos, Team Kraft, Team Zent Cerumo, και Team Sard. Στα μπάκετ θα βρίσκονται οδηγοί από την Ιαπωνία, τη Σουηδία, τη Γερμανία, την Πορτογαλία και τη Βόρια Ιρλανδία. Στην κατηγορία GT300 η Lexus θα έχει μία ομάδα, την Racing Project Bandon.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου