Από αλλού το περιμέναμε (ειδύλλιο Saab και Spyker) και από αλλού ήρθε τελικά το deal της χρονιάς, αφού η Ford συμφώνησε με την κινεζική εταιρεία Geely για την πώληση της Volvo, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ξένου τύπου. O αμερικανικός κολοσσός δεν έκρυψε ποτέ πως ήθελε να «ξεφορτωθεί» τη σουηδική εταιρεία καθώς, παρά την πώληση των Jaguar και Land Rover, το 2008 ήταν η χειρότερη οικονομικά χρονιά για τη Ford. Συνολικά η Volvo είχε έλλειμμα 736 εκατομμυρίων δολαρίων το 2008, παρασύροντας τη «μαμά» εταιρεία σε ελεύθερη πτώση της τάξης των 14,6 δισ. δολαρίων. Μέχρι στιγμής από την πλευρά της Volvo δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση, ενώ και οι άνθρωποι της Ford τηρούν σιγή ιχθύος, χωρίς ωστόσο να κρύβουν την ανακούφιση τους για την επίτευξη της συμφωνίας. Σύμφωνα με τη σουηδική τηλεόραση, αρκετές ήταν οι κινεζικές εταιρείες που ενδιαφέρθηκαν για την εξαγορά της Volvo, με την Zhejiang Geely να έχει όμως τον τελευταίο λόγο. Αυτό δείχνει και την δύναμη της κινεζικής οικονομίας σε μια δύσκολη οικονομικά περίοδο, αλλά και την επενδυτική τόλμη που δεν είναι σε θέση να επιδείξουν οι ευρωπαϊκές εταιρείες.
Από αλλού το περιμέναμε (ειδύλλιο Saab και Spyker) και από αλλού ήρθε τελικά το deal της χρονιάς, αφού η Ford συμφώνησε με την κινεζική εταιρεία Geely για την πώληση της Volvo, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ξένου τύπου. O αμερικανικός κολοσσός δεν έκρυψε ποτέ πως ήθελε να «ξεφορτωθεί» τη σουηδική εταιρεία καθώς, παρά την πώληση των Jaguar και Land Rover, το 2008 ήταν η χειρότερη οικονομικά χρονιά για τη Ford. Συνολικά η Volvo είχε έλλειμμα 736 εκατομμυρίων δολαρίων το 2008, παρασύροντας τη «μαμά» εταιρεία σε ελεύθερη πτώση της τάξης των 14,6 δισ. δολαρίων. Μέχρι στιγμής από την πλευρά της Volvo δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση, ενώ και οι άνθρωποι της Ford τηρούν σιγή ιχθύος, χωρίς ωστόσο να κρύβουν την ανακούφιση τους για την επίτευξη της συμφωνίας. Σύμφωνα με τη σουηδική τηλεόραση, αρκετές ήταν οι κινεζικές εταιρείες που ενδιαφέρθηκαν για την εξαγορά της Volvo, με την Zhejiang Geely να έχει όμως τον τελευταίο λόγο. Αυτό δείχνει και την δύναμη της κινεζικής οικονομίας σε μια δύσκολη οικονομικά περίοδο, αλλά και την επενδυτική τόλμη που δεν είναι σε θέση να επιδείξουν οι ευρωπαϊκές εταιρείες.