Μέχρι το Μάρτιο 2010 θα έχει αποφασίσει η Volkswagen αν θα μπει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2012, καθώς η γερμανική εταιρεία εκτιμά ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 18 μήνες για να κατασκευάσει αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC. Παράλληλα, κυκλοφορούν ακόμη φήμες ότι το ίδιο έτος μπορεί να ξεκινήσει την προμήθεια κινητήρων σε ομάδες της Formula 1. Μάλιστα, για πρώτη φορά -όπως έγραψε η εφημερίδα "Motorsport News"- ακούγεται ότι το rallycar της VW μπορεί να μην είναι το Scirocco, όπως ήθελαν οι φήμες μέχρι σήμερα, αλλά το Golf ή το Polo. Τα τελευταία, λόγω διαστάσεων, ταιριάζουν περισσότερο στις προδιαγραφές τύπου S2000 που θα εφαρμοστούν στο WRC από το 2011. Ο αγωνιστικός διευθυντής της VW, Kris Nissen, είπε ότι η διοίκηση της εταιρείας θα ερευνήσει μέχρι το Μάρτιο τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα πιθανής εμπλοκής στο WRC - την ώρα που υπάρχουν φήμες ότι η Volkswagen εξετάζει παράλληλα να μπει στη Formula 1 το 2012, αρχικά ως προμηθεύτρια κινητήρων. Δεδομένου ότι η Audi έχει εμπειρία στην πίστα με τη συμμετοχή στα πρωταθλήματα αντοχής πρωτοτύπων (όπως στις 24 Ώρες του LeMans) και η Volkswagen στα ράλι μέσω της συμμετοχής στα Rally Raid (όπως το Ράλι Ντακάρ), ίσως ένα σενάριο να είναι η Audi να εμπλακεί στη F1 και η Volkswagen στο WRC. Επιπλέον, ο Kris Nissen είπε ότι θα πρέπει να γίνουν και ορισμένες δομικές αλλαγές στο WRC για να γίνει το σπορ ελκυστικό προς τη VW: "Το WRC μας ελκύει από πολλές απόψεις, αλλά μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο. Συζητήσαμε με τη FIA και τις ομάδες και έχουμε ξεκάθαρη ιδέα για το κόστος", είπε. "Θα θέλαμε να υπήρχαν περισσότεροι κατασκευαστές και το πολύ δέκα αγώνες, συμπεριλαμβανομένων διάσημων αγώνων όπως το Ράλι Μόντε Κάρλο. Νομίζω ότι το ίδιο θέλουν και οι κατασκευαστές που συμμετέχουν τώρα. Τα πάντα εξαρτώνται από τη FIA και την εταιρεία που προωθεί το πρωτάθλημα". Από τότε που ξεκίνησαν οι φήμες ότι η Volkswagen εξετάζει πιθανή εμπλοκή της στο WRC, υπάρχει και η εικασία ότι τη διεύθυνση της ομάδας ράλι της εταιρείας ίσως αναλάβει ο Carlos Sainz. Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής οδηγεί για τη VW στα Rally Raid, τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, ο Kris Nissen λέει ότι ο "matador" θα ήταν χρήσιμος αλλού: "Από τότε που ήρθε ο Carlos, έχουμε κάνει τεράστια βήματα εξέλιξης. Εκτός από αφοσιωμένος αγωνιζόμενος, είναι και εξαιρετικός οδηγός δοκιμών και εξέλιξης. Από όλους τους οδηγούς μας, ο Carlos θα μας βοηθούσε περισσότερο με το αυτοκίνητο των ράλι". "Επιπλέον, πιστεύω ότι ο Carlos αποχώρησε από τα ράλι επειδή δεν ήθελε να συνεχίσει, όχι επειδή δεν μπορούσε πια. Νομίζω ότι θα ήθελε να εμπλακεί, αλλά μόνο σε ένα πρόγραμμα δοκιμών ή βοηθώντας με άλλους τρόπους την ομάδα, όχι οδηγώντας στα ράλι".