Η Toyota επαναφέρει την πίσω κίνηση για να χαρίσει και πάλι συγκίνηση. Eνα κουπέ Toyota με κίνηση στους πίσω τροχούς. Όχι, δεν μας χτύπησε το ρεύμα κάποιου υβριδικού πρωτότυπου. Ναι, 26 χρόνια μετά τη Hachi-Roku (τη θρυλική ΑΕ 86) και 2 χρόνια μετά το τέλος της παραγωγής του MR2, η ιαπωνική εταιρεία προσφέρει και πάλι οδηγικό fun στους αγοραστές της. Ξεχάσαμε την Επουράνια (όπως είναι το όνομά της) Celica η οποία ήταν η σημαία τής σπορ σειράς αυτοκινήτων για γενιές και γενιές οδηγών. Όμως, συγχωρήστε μας, η λαχτάρα είναι μεγάλη. Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά: Με αφορμή τη διεθνή έκθεση του Τόκιο, η Toyota παρουσιάζει το πισωκίνητο σπορ κουπέ, που εξέλιξε σε συνεργασία με τη Subaru. Το πρωτότυπο ονομάζεται FT-86 και, σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό που θα δούμε διαφέρει ελάχιστα από την έκδοση παραγωγής, την οποία αναμένουμε στην αγορά (ίσως με διαφορετικό όνομα) το 2011. Όμως δεν είναι μόνο η επιστροφή των σπορ αυτοκινήτων στην γκάμα της Toyota, μετά το τέλος της παραγωγής των Celica και MR2. Ελπίζουμε πως αυτό σηματοδοτεί την επαναφορά προσιτών σπορ μοντέλων στην γκάμα περισσότερων κατασκευαστών. Οι διαστάσεις της FT είναι αρκετά «μαζεμένες» (μήκος 4.160 χιλιοστά, πλάτος 1.760 και ύψος 1.260). Σύμφωνα με την Toyota, το μεταξόνιο των 2,57 μέτρων επιτρέπει τη μεταφορά τεσσάρων ενηλίκων, ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους υπόσχεται δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά. Το νέο κουπέ θα πωλείται με τα σήματα και των δύο εταιρειών. Η Toyota θα το κατασκευάζει για λογαριασμό και των δύο. Η Subaru θα παρέχει τον κινητήρα, έναν 2λιτρο 4κύλινδρο boxer. Η ισχύς του θα αγγίζει τους 160 ίππους και θα περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.
Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ