Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Toyota FT-86




Η Toyota επαναφέρει την πίσω κίνηση για να χαρίσει και πάλι συγκίνηση. Eνα κουπέ Toyota με κίνηση στους πίσω τροχούς. Όχι, δεν μας χτύπησε το ρεύμα κάποιου υβριδικού πρωτότυπου. Ναι, 26 χρόνια μετά τη Hachi-Roku (τη θρυλική ΑΕ 86) και 2 χρόνια μετά το τέλος της παραγωγής του MR2, η ιαπωνική εταιρεία προσφέρει και πάλι οδηγικό fun στους αγοραστές της. Ξεχάσαμε την Επουράνια (όπως είναι το όνομά της) Celica η οποία ήταν η σημαία τής σπορ σειράς αυτοκινήτων για γενιές και γενιές οδηγών. Όμως, συγχωρήστε μας, η λαχτάρα είναι μεγάλη. Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά: Με αφορμή τη διεθνή έκθεση του Τόκιο, η Toyota παρουσιάζει το πισωκίνητο σπορ κουπέ, που εξέλιξε σε συνεργασία με τη Subaru. Το πρωτότυπο ονομάζεται FT-86 και, σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό που θα δούμε διαφέρει ελάχιστα από την έκδοση παραγωγής, την οποία αναμένουμε στην αγορά (ίσως με διαφορετικό όνομα) το 2011. Όμως δεν είναι μόνο η επιστροφή των σπορ αυτοκινήτων στην γκάμα της Toyota, μετά το τέλος της παραγωγής των Celica και MR2. Ελπίζουμε πως αυτό σηματοδοτεί την επαναφορά προσιτών σπορ μοντέλων στην γκάμα περισσότερων κατασκευαστών. Οι διαστάσεις της FT είναι αρκετά «μαζεμένες» (μήκος 4.160 χιλιοστά, πλάτος 1.760 και ύψος 1.260). Σύμφωνα με την Toyota, το μεταξόνιο των 2,57 μέτρων επιτρέπει τη μεταφορά τεσσάρων ενηλίκων, ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους υπόσχεται δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά. Το νέο κουπέ θα πωλείται με τα σήματα και των δύο εταιρειών. Η Toyota θα το κατασκευάζει για λογαριασμό και των δύο. Η Subaru θα παρέχει τον κινητήρα, έναν 2λιτρο 4κύλινδρο boxer. Η ισχύς του θα αγγίζει τους 160 ίππους και θα περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...