Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην Mercedes εντείνουν την προσπάθεια για πιο καθαρά και οικονομικά αυτοκίνητα.






Σε όσους ασχολούνται με το χώρο του αυτοκινήτου οι όροι όπως BlueTEC και BlueEFFICIENCY μόνο άγνωστοι δεν είναι. Τους έχει βάλει στη ζωή μας η Mercedes-Benz θέλοντας να καταδείξει την καθαρότητα των αυτοκινήτων της: ο μεν πρώτος των diesel (οι GL, M και R Class BlueTEC που θα πληρούν και αυτές τις προδιαγραφές EU6 αναμένονται σύντομα), ο δεύτερος των βενζινοκίνητων. Με αυτόν μάλιστα τον τελευταίο καιρό συνδυάζουν όλο και πιο συχνά δυο ακόμα «κωδικούς»: το NGT που σημαίνει πως το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και με φυσικό αέριο και το CGΙ που περιγράφει την τεχνολογία πιεζοηλεκτρικού συστήματος άμεσου ψεκασμού. Πιο πρόσφατη επίδειξη τεχνολογίας οι νέες τετρακύλινδρες Ε που παρότι μικρότερες σε κυβισμό είναι πιο δυνατές από τις εξακύλινδρες καταναλώνοντας έως και 21% λιγότερο καύσιμο και, εννοείται, η S400 Hybrid, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά σε άλλες σελίδες αυτού του τεύχους. Αυτά βεβαίως είναι μόνο η αρχή όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε ιδίοις όμμασι στις εγκαταστάσεις της Mercedes στην Στουτγάρδη. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τρία πολύ σημαντικά μοντέλα όλα με μηδενικές εκπομπές ρύπων: την B-Class F-Cell, η παραγωγή της οποίας θα αρχίσει μέχρι το τέλος του χρόνου, το Concept Blue Zero και το Smart Fortwo electric drive. Το πρώτο βασίζει την τεχνολογία του στη χημική αντίδραση υδρογόνου με οξυγόνο που μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια μέσα σε μία κυψέλη καυσίμου, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Το δεύτερο μπορεί να παραχθεί σε τρεις επιμέρους εκδοχές: ως E-CELL (ηλεκτροκίνητο δηλαδή) με αυτονομία 200 χιλιόμετρων, F-CELL με αυτονομία 400 χιλιομέτρων και μια έκδοση E-CELL PLUS που θα συνδυάζει ηλεκτροκινητήρα και μονάδα εσωτερικής καύσης με αυτονομία 600 χιλιομέτρων. Σε καμία από τις παραπάνω εκδοχές δεν γίνεται συμβιβασμός στους διαθέσιμους χώρους χάρη στο διπλό πάτωμα που χρησιμοποιεί η Mercedes στις A και B-Class. Αξίζει να αναφέρουμε επίσης την BlueTec Hybrid, το πρώτο υβριδικό diesel που θα βρει εφαρμογή στις E και  S Class, καθώς τις διάφορες συνεργασίες που έχει η Mercedes-Benz με σημαντικές στο χώρο της ηλεκτροκίνησης εταιρειών όπως η Tesla. Aπό το 2012 μάλιστα θα είναι η ίδια η Mercedes που θα κατασκευάζει μπαταρίες μέσω τις πρόσφατα ιδρυθείσας εταιρείας «Deutsche Accumotive».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...