Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Mercedes E-Class Cabrio


Η νέα E-Class Cabriolet αποτελεί το τέταρτο μοντέλο στην πληθωρική γκάμα της σειράς (τα άλλα είναι το sedan, estate και coupe) και από την άνοιξη, όπου θα ξεκινήσει η διάθεση στην ευρωπαϊκή αγορά, θα αντικαταστήσει την CLK Cabriolet. Μάλιστα, οι πρώτες μας πληροφορίες λένε πως η E-Class Cabriolet θα είναι λιγάκι φτηνότερη. Σχετικά με τις διαστάσεις του αμαξώματος είναι οι ίδιες με της Coupe έκδοσης καθώς το μήκος φτάνει τα 4,698 m, το πλάτος τα 1,786 m αλλά το ύψος είναι λιγάκι πιο μεγάλο καθώς φτάνει τα 1,402 m. Ένας από τους στόχους των Γερμανών ήταν η μείωση του συνολικού βάρους ώστε το νέο τους cabrio να είναι ελαφρύτερο από την CLK Cabriolet. Κάτι που το κατάφεραν αφού το απόβαρο ξεκινά από τα 1.645 kg στην βασική 250 CGI (είναι κατά 30 kg ελαφρύτερη από την CLK Cabriolet) και η διατήρηση της μαλακής υφασμάτινης οροφής τους βοήθησε αρκετά. Η μαλακή οροφή αναδιπλώνεται σε περίπου 20 sec ακόμη και αν η ταχύτητα του αυτοκινήτου ξεπερνά τα 40 km/h.  Όταν το γερμανικό μοντέλο έχει την φυσική του μορφή (cabrio) ο χώρος αποσκευών μειώνεται από 390 lt στα 300 lt προσφέροντας ικανοποιητικό χώρο για τις αποσκευές. Όπως είναι αναμενόμενο τα μηχανικά μέρη και η γκάμα των κινητήρων προέρχεται από την υπόλοιπη γκάμα της E-Class. Έτσι, η σειρά των βενζινοκινητήρων πλαισιώνεται από τις τούρμπο εκδόσεις E 200 CGI με 184 PS, Ε 250 CGI με 204 PS, E 350 CGI με 292 PS και την ατμοσφαιρική Ε 500 με 387 PS. Η σειρά των diesel αποτελείται από τις εκδόσεις E 220 CDI με 170 PS, Ε 250 CDI με 204 PS και Ε 350 CDI με 231 PS. Οι ιθύνοντες της εταιρίας ισχυρίζονται πως στην E-Class Cabriolet η ηχομόνωση είναι εξαιρετική αναφέροντας χαρακτηριστικά πως οι επιβάτες μπορούν να συνομιλήσουν μεταξύ τους ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται με 200 km/h! Να υπενθυμίσουμε πως η έκδοση coupe έχει τον καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή (0,24) για αυτοκίνητο παραγωγής αλλά στην cabrio έκδοση είναι φυσικό να αυξάνεται στο 0,28. Εδώ να πούμε πως η νέα E-Class Cabriolet είναι το πρώτο μοντέλο της Mercedes-Benz που εξοπλίζεται με το σύστημα Aircap που θα προσφέρεται προαιρετικά. Πρόκειται για ένα σύστημα που κατά μία έννοια «προεκτείνει» το παρμπρίζ κατευθύνοντας τον αέρα περίπου δύο παλάμες ψηλότερα ώστε να μην ενοχλούνται οι επιβάτες ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες.  Η προέκταση λειτουργεί ως ανεμοθραύστης και πρέπει να έχει «σηκωθεί» προτού το γερμανικό κάμπριο ξεπεράσει τα 158 km/h ενώ η Mercedes ισχυρίζεται πως λειτουργεί αποτελεσματικά μέχρι και την τελική ταχύτητα. Το Aircap μπορεί να τοποθετηθεί σε κάθε ανοιχτό μοντέλο της εταιρίας αλλά είναι αποτελεσματικό κυρίως στα τετραθέσια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)