Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Mercedes E-Class Cabrio


Η νέα E-Class Cabriolet αποτελεί το τέταρτο μοντέλο στην πληθωρική γκάμα της σειράς (τα άλλα είναι το sedan, estate και coupe) και από την άνοιξη, όπου θα ξεκινήσει η διάθεση στην ευρωπαϊκή αγορά, θα αντικαταστήσει την CLK Cabriolet. Μάλιστα, οι πρώτες μας πληροφορίες λένε πως η E-Class Cabriolet θα είναι λιγάκι φτηνότερη. Σχετικά με τις διαστάσεις του αμαξώματος είναι οι ίδιες με της Coupe έκδοσης καθώς το μήκος φτάνει τα 4,698 m, το πλάτος τα 1,786 m αλλά το ύψος είναι λιγάκι πιο μεγάλο καθώς φτάνει τα 1,402 m. Ένας από τους στόχους των Γερμανών ήταν η μείωση του συνολικού βάρους ώστε το νέο τους cabrio να είναι ελαφρύτερο από την CLK Cabriolet. Κάτι που το κατάφεραν αφού το απόβαρο ξεκινά από τα 1.645 kg στην βασική 250 CGI (είναι κατά 30 kg ελαφρύτερη από την CLK Cabriolet) και η διατήρηση της μαλακής υφασμάτινης οροφής τους βοήθησε αρκετά. Η μαλακή οροφή αναδιπλώνεται σε περίπου 20 sec ακόμη και αν η ταχύτητα του αυτοκινήτου ξεπερνά τα 40 km/h.  Όταν το γερμανικό μοντέλο έχει την φυσική του μορφή (cabrio) ο χώρος αποσκευών μειώνεται από 390 lt στα 300 lt προσφέροντας ικανοποιητικό χώρο για τις αποσκευές. Όπως είναι αναμενόμενο τα μηχανικά μέρη και η γκάμα των κινητήρων προέρχεται από την υπόλοιπη γκάμα της E-Class. Έτσι, η σειρά των βενζινοκινητήρων πλαισιώνεται από τις τούρμπο εκδόσεις E 200 CGI με 184 PS, Ε 250 CGI με 204 PS, E 350 CGI με 292 PS και την ατμοσφαιρική Ε 500 με 387 PS. Η σειρά των diesel αποτελείται από τις εκδόσεις E 220 CDI με 170 PS, Ε 250 CDI με 204 PS και Ε 350 CDI με 231 PS. Οι ιθύνοντες της εταιρίας ισχυρίζονται πως στην E-Class Cabriolet η ηχομόνωση είναι εξαιρετική αναφέροντας χαρακτηριστικά πως οι επιβάτες μπορούν να συνομιλήσουν μεταξύ τους ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται με 200 km/h! Να υπενθυμίσουμε πως η έκδοση coupe έχει τον καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή (0,24) για αυτοκίνητο παραγωγής αλλά στην cabrio έκδοση είναι φυσικό να αυξάνεται στο 0,28. Εδώ να πούμε πως η νέα E-Class Cabriolet είναι το πρώτο μοντέλο της Mercedes-Benz που εξοπλίζεται με το σύστημα Aircap που θα προσφέρεται προαιρετικά. Πρόκειται για ένα σύστημα που κατά μία έννοια «προεκτείνει» το παρμπρίζ κατευθύνοντας τον αέρα περίπου δύο παλάμες ψηλότερα ώστε να μην ενοχλούνται οι επιβάτες ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες.  Η προέκταση λειτουργεί ως ανεμοθραύστης και πρέπει να έχει «σηκωθεί» προτού το γερμανικό κάμπριο ξεπεράσει τα 158 km/h ενώ η Mercedes ισχυρίζεται πως λειτουργεί αποτελεσματικά μέχρι και την τελική ταχύτητα. Το Aircap μπορεί να τοποθετηθεί σε κάθε ανοιχτό μοντέλο της εταιρίας αλλά είναι αποτελεσματικό κυρίως στα τετραθέσια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...