Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Land Rover Discovery 4


Οι στιλιστικές αλλαγές και οι αόρατες επεμβάσεις δεν αλλάζουν το χαρακτήρα του Discovery4. Πριν από 20 χρόνια, όποιος ήθελε να μετακινηθεί πέρα από την άσφαλτο έπρεπε να διαλέξει ανάμεσα στο εργατικό Defender και το φεουδαρχικό Range Rover. Μέχρι που εμφανίστηκε το Discovery και έκανε τη δική του αστική επανάσταση. Σήμερα, αισίως στην 4η γενιά, η εμφάνισή του παραμένει οικεία και χαρακτηριστική, ενώ εξοπλίζεται με νέους κινητήρες, πιο στιβαρό πλαίσιο και ισχυρές δόσεις τεχνολογίας στην ανάρτηση και το σύστημα μετάδοσης. Κινητήρας ο V8 των 5,0 λίτρων που προήλθε από τη συνεργασία με τη Jaguar. Είναι ελαφρύς, με καινούργιο σύστημα άμεσου ψεκασμού και νέα χαρτογράφηση. Το αποτέλεσμα είναι περισσότερη δύναμη και ροπή (51,9 kgm) και λιγότεροι ρύποι.
Αλλαγές έχουν γίνει και στη σχεδίαση αλλά και στα υλικά, επιβεβαιώνοντας τους ισχυρισμούς των ιθυνόντων της εταιρείας πως το Discovery 4 ανέβηκε κατηγορία. Αυτό δεν σημαίνει πως έχασε την πρακτικότητά του, ούτε τα δύο καθίσματα στο χώρο αποσκευών που το καθιστούν 7θέσιο. Το απόλυτο όμως gadget είναι οι 5 κάμερες που προβάλλουν στην κεντρική κονσόλα εικόνες 360°. Η 4η γενιά έχει πολλά στοιχεία από το Range Rover. Η ανάρτηση έχει βελτιωθεί με αμορτισέρ heavy duty, τα οποία έχουν μεγαλύτερες διαδρομές αλλά και ηλεκτρο-υδραυλική ρύθμιση. Στο δρόμο και πάλι η δύναμη είναι αισθητή παντού χωρίς ξεσπάσματα, με τη ροπή να έχει τον πρώτο ρόλο.Το πέρασμα στις εκτός δρόμου διαδρομές είναι πολύ πιο απλό από ό,τι φαντάζεστε. Επόμενη επιλογή, αυτή στον περιστροφικό διακόπτη του Terrain Response. Οι επιλογές είναι Snow, Sand, Gravel, Rocks, Mud and Ruts και δίνουν τη δυνατότητα κίνησης σε πολύ δύσκολα εδάφη, ακόμη και ποτάμια, χωρίς ενδοιασμούς ή επιπλέον αλλαγές. Απλά κατευθύνεται το αυτοκίνητο προσπαθώντας να αποφύγεται τα εμπόδια που δείχνουν αξεπέραστα. Το σύστημα όχι μόνο επιλέγει ποιο διαφορικό θα κλειδώσει ή αν θα γίνει χρήση των αργών σχέσεων, αλλά και πόσο θα ανυψώσει το αμάξωμα ή θα αλλάξει την απόκριση στο γκάζι. Έτσι παρά τα ασφάλτινα λάστιχα το πέρασμα από λάσπη ή ακόμη και η άνοδος από κοίτη ποταμού είναι εύκολη υπόθεση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)