Στην Audi μέχρι πρότινος δεν έδειχναν να καίγονται και πολύ να εμπλουτίσουν την γκάμα τους με ένα υβριδικό μοντέλο. Εξάλλου, όπως έχουν δηλώσει κατά καιρούς οι υπεύθυνοι της γερμανικής φίρμας, οι diesel μπορούν να καλύψουν την ανάγκη για οικονομία καυσίμου και με το παραπάνω. Παρόλα αυτά, η επεκτατική πολιτική της Audi θέλει το στόλο της να διευρύνεται σε 42 μοντέλα (μαζί με όλες τις εκδόσεις) μέχρι το 2015, από 34 που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή. Ένα από αυτά θα είναι και το υβριδικό Q5, αφού όπως ανακοινώθηκε θα μπει στην παραγωγή στα τέλη του 2010, συνεπώς θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2011. Η προσπάθεια ενίσχυσης του πράσινου προφίλ της εταιρείας έχει εδώ και μερικούς μήνες, με την παρουσίαση στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης του αμιγώς ηλεκτροκίνητου πρωτότυπου e-Tron, που πιθανότατα θα αποτελέσει τα επόμενα χρόνια την οικολογική εκδοχή του πανίσχυρου R8. Λεπτομέρειες σχετικά με την ισχύ του πρώτου υβριδικού Audi δεν έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής, ωστόσο το πιθανότερο είναι οι ιπποδυνάμεις να μη διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό από αυτές που συναντάμε σήμερα στους TDI και TFSI (από 143 μέχρι 271 ίππους).