Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Υβριδικό Audi Q5 το 2011


Στην Audi μέχρι πρότινος δεν έδειχναν να καίγονται και πολύ να εμπλουτίσουν την γκάμα τους με ένα υβριδικό μοντέλο. Εξάλλου, όπως έχουν δηλώσει κατά καιρούς οι υπεύθυνοι της γερμανικής φίρμας, οι diesel μπορούν να καλύψουν την ανάγκη για οικονομία καυσίμου και με το παραπάνω. Παρόλα αυτά, η επεκτατική πολιτική της Audi θέλει το στόλο της να διευρύνεται σε 42 μοντέλα (μαζί με όλες τις εκδόσεις) μέχρι το 2015, από 34 που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή. Ένα από αυτά θα είναι και το υβριδικό Q5, αφού όπως ανακοινώθηκε θα μπει στην παραγωγή στα τέλη του 2010, συνεπώς θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2011. Η προσπάθεια ενίσχυσης του πράσινου προφίλ της εταιρείας έχει εδώ και μερικούς μήνες, με την παρουσίαση στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης του αμιγώς ηλεκτροκίνητου πρωτότυπου e-Tron, που πιθανότατα θα αποτελέσει τα επόμενα χρόνια την οικολογική εκδοχή του πανίσχυρου R8. Λεπτομέρειες σχετικά με την ισχύ του πρώτου υβριδικού Audi δεν έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής, ωστόσο το πιθανότερο είναι οι ιπποδυνάμεις να μη διαφέρουν σε μεγάλο βαθμό από αυτές που συναντάμε σήμερα στους TDI και TFSI (από 143 μέχρι 271 ίππους).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...