Η Volkswagen αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να μπει στη Formula 1 το 2012. Προς το παρόν δεν την ενδιαφέρει η δημιουργία δικής της ομάδας, αλλά μόνο η προμήθεια κινητήρων σε όσο το δυνατόν περισσότερες ομάδες του σπορ. Ο εκπρόσωπος της VW, Hans-Joachim Stuck, δήλωσε στο αγγλικό περιοδικό Autosport: "Αν είσαι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου φυσικά σκέφτεσαι τη Formula 1, αλλά όχι πριν το 2012. Αναζητούμε την τεχνολογική καινοτομία και η F1 είναι η κορωνίδα των αγώνων". Ο όμιλος VW συμμετέχει σε πολλές άλλες μορφές αγώνων με επιτυχία. Ήταν η κυρίαρχος αυτής της δεκαετίας στο LeMans με την Audi, τα τελευταία χρόνια κατέκτησε δύο πρωταθλήματα στο WTCC με τη Seat, τον Ιανουάριο 2009 η ίδια η Volkswagen πέτυχε την πρώτη της νίκη στο Ράλι Ντακάρ. Επιπλέον, η Skoda συμμετέχει στα ράλι, ενώ η VW προσφέρει κινητήρες στα πρωταθλήματα Formula 3 της Βρετανίας και Γερμανίας. Σχεδόν όλες οι αγωνιστικές δραστηριότητες της εταιρείας συνοδεύονται από χορηγίες της Red Bull. "Πριν από δύο χρόνια ακουγόταν ότι η Volkswagen θα αγόραζε την Red Bull F1, αλλά δεν ήταν αναγκαίο αυτό. Γιατί να μείνουμε με μια ομάδα, αν μπορούμε να δίνουμε τους κινητήρες μας σε περισσότερες; Αν αγοράσεις την RBR και ο Αντριαν Νιούι αποχωρήσει, τότε η ομάδα δεν θα είναι πλέον επιτυχημένη", συνέχισε ο H.J. Stuck. "Δείτε τη BMW. Ξόδεψαν εκατομμύρια για να αγοράσουν την αεροσήραγγα και τον υπερ-υπολογιστή και τώρα έκλεισαν όλη την επιχείρηση. Ο καλύτερος τρόπος [να εμπλακείς] είναι να κατασκευάζεις κινητήρες και να τους προσφέρεις στις ομάδες". O H.J. Stuck, που αγωνιζόταν στη F1 το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1970 με τις March, Shadow και ATS, κατέληξε: "Η F1 τώρα έχει πάρει το σωστό δρόμο, είναι όπως στις μέρες μου. Είχαμε τη March, τη Lotus και κινητήρες της Ford. Μετά ήρθε η Renault, με έναν εξαιρετικό κινητήρα. Ήταν τέλειο". "Του χρόνου θα έχουμε τρεις επιπλέον ομάδες, 26 μονοθέσια - και με έναν παγκόσμιο κινητήρα, οικονομικό και αξιόπιστο, μπορούμε να έχουμε ακόμα και 30 αυτοκίνητα στη σειρά εκκίνησης".
Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...