Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Volkswagen στην F1 ?


Η Volkswagen αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να μπει στη Formula 1 το 2012. Προς το παρόν δεν την ενδιαφέρει η δημιουργία δικής της ομάδας, αλλά μόνο η προμήθεια κινητήρων σε όσο το δυνατόν περισσότερες ομάδες του σπορ.  Ο εκπρόσωπος της VW, Hans-Joachim Stuck, δήλωσε στο αγγλικό περιοδικό Autosport: "Αν είσαι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου φυσικά σκέφτεσαι τη Formula 1, αλλά όχι πριν το 2012. Αναζητούμε την τεχνολογική καινοτομία και η F1 είναι η κορωνίδα των αγώνων". Ο όμιλος VW συμμετέχει σε πολλές άλλες μορφές αγώνων με επιτυχία. Ήταν η κυρίαρχος αυτής της δεκαετίας στο LeMans με την Audi, τα τελευταία χρόνια κατέκτησε δύο πρωταθλήματα στο WTCC με τη Seat, τον Ιανουάριο 2009 η ίδια η Volkswagen πέτυχε την πρώτη της νίκη στο Ράλι Ντακάρ. Επιπλέον, η Skoda συμμετέχει στα ράλι, ενώ η VW προσφέρει κινητήρες στα πρωταθλήματα Formula 3 της Βρετανίας και Γερμανίας. Σχεδόν όλες οι αγωνιστικές δραστηριότητες της εταιρείας συνοδεύονται από χορηγίες της Red Bull. "Πριν από δύο χρόνια ακουγόταν ότι η Volkswagen θα αγόραζε την Red Bull F1, αλλά δεν ήταν αναγκαίο αυτό. Γιατί να μείνουμε με μια ομάδα, αν μπορούμε να δίνουμε τους κινητήρες μας σε περισσότερες; Αν αγοράσεις την RBR και ο Αντριαν Νιούι αποχωρήσει, τότε η ομάδα δεν θα είναι πλέον επιτυχημένη", συνέχισε ο H.J. Stuck. "Δείτε τη BMW. Ξόδεψαν εκατομμύρια για να αγοράσουν την αεροσήραγγα και τον υπερ-υπολογιστή και τώρα έκλεισαν όλη την επιχείρηση. Ο καλύτερος τρόπος [να εμπλακείς] είναι να κατασκευάζεις κινητήρες και να τους προσφέρεις στις ομάδες". O H.J. Stuck, που αγωνιζόταν στη F1 το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1970 με τις March, Shadow και ATS, κατέληξε: "Η F1 τώρα έχει πάρει το σωστό δρόμο, είναι όπως στις μέρες μου. Είχαμε τη March, τη Lotus και κινητήρες της Ford. Μετά ήρθε η Renault, με έναν εξαιρετικό κινητήρα. Ήταν τέλειο". "Του χρόνου θα έχουμε τρεις επιπλέον ομάδες, 26 μονοθέσια - και με έναν παγκόσμιο κινητήρα, οικονομικό και αξιόπιστο, μπορούμε να έχουμε ακόμα και 30 αυτοκίνητα στη σειρά εκκίνησης".

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο