Δεν ήταν μόνο η βροχή, αλλά και ο Petter Solberg που έδειξε στο shakedown ότι θα διαδραματίσει το δικό του ρόλο στη μεγάλη μάχη τίτλου μεταξύ του Mikko Hirvonen και του Sebastien Loeb στο Ράλι Βρετανίας, 12ο και τελευταίο αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.
Γιατί δεν είναι μόνο ο Petter Solberg που μπορεί να επηρεάσει τη μάχη της νίκης με την ιδιωτική του Citroen C4 WRC, αλλά και η βροχή που μπορεί να κάνει το ίδιο: Αν πέσει και σήμερα, στο πρώτο σκέλος του αγώνα, ο Mikko θα απαλλαχθεί από το μειονέκτημα να εκκινεί πρώτος, βραδυπορώντας στο χώμα και καθαρίζοντας το δρόμο.Επιπλέον, η ολισθηρότητα από τη βροχή μπορεί να ρίξει στο παιχνίδι του τίτλου αρκετά απρόοπτα, για όλους. Ο Mikko έχει προβάδισμα ενός βαθμού από τον Sebastien και καθένας από τους δύο επίδοξους πρωταθλητές χρειάζεται να τερματίσει μπροστά από τον άλλο - όχι, απαραίτητα, να κερδίσει. Ίσως θέλοντας να δείξει πόσο πολύ ποθεί αυτή τη νίκη, ο Petter ήταν ο τελευταίος από τα κορυφαία πληρώματα που έφυγε από το shakedown - και στην τελευταία του προσπάθεια σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, με διαφορά 0,2’’ από τον Jari Matti Latvala της Ford.
Ο Νορβηγός είπε ότι ελπίζει να μην χρειαστεί να περιμένει οκτώ Ειδικές για να μάθει τη Citroen C4 WRC στο χώμα, όπως χρειάστηκε στην Καταλονία για να τη μάθει στην άσφαλτο. Το θετικό για εκείνον ήταν ότι χθες, στο τελευταίο του πέρασμα από το shakedown, γύρισε σε ρυθμίσεις που είχε βρει σε δοκιμές πριν τον αγώνα και αυτές φάνηκαν να προσεγγίζουν το ιδανικό.
Πίσω από τον Henning Solberg (Stobart Ford) και τον Sebastien Ogier (Citroen Junior), o Sebastien Loeb έκανε τον 5ο χρόνο και ο Mikko Hirvonen τον 7ο. Ο Γάλλος ήταν τρία δευτερόλεπτα πιο αργός από τον P. Solberg και ο Φινλανδός 5,5".
"Οι συνθήκες είναι πολύ δύσκολες. Η βροχή ήταν πολλή, όπως και η λάσπη και ο δρόμος ήταν στενός με αποτέλεσμα να δυσκολευτούμε να βρούμε ρυθμό" είπε ο S. Loeb και κατέληξε: "Μετά τις αναγνωρίσεις στο στεγνό οι συνθήκες θα είναι αλλαγμένες. Δεν θα γνωρίζουμε που είναι τα μέρη που κρύβουν παγίδες και που είναι αλλαγμένη η πρόσφυση".
Γιατί δεν είναι μόνο ο Petter Solberg που μπορεί να επηρεάσει τη μάχη της νίκης με την ιδιωτική του Citroen C4 WRC, αλλά και η βροχή που μπορεί να κάνει το ίδιο: Αν πέσει και σήμερα, στο πρώτο σκέλος του αγώνα, ο Mikko θα απαλλαχθεί από το μειονέκτημα να εκκινεί πρώτος, βραδυπορώντας στο χώμα και καθαρίζοντας το δρόμο.Επιπλέον, η ολισθηρότητα από τη βροχή μπορεί να ρίξει στο παιχνίδι του τίτλου αρκετά απρόοπτα, για όλους. Ο Mikko έχει προβάδισμα ενός βαθμού από τον Sebastien και καθένας από τους δύο επίδοξους πρωταθλητές χρειάζεται να τερματίσει μπροστά από τον άλλο - όχι, απαραίτητα, να κερδίσει. Ίσως θέλοντας να δείξει πόσο πολύ ποθεί αυτή τη νίκη, ο Petter ήταν ο τελευταίος από τα κορυφαία πληρώματα που έφυγε από το shakedown - και στην τελευταία του προσπάθεια σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, με διαφορά 0,2’’ από τον Jari Matti Latvala της Ford.
Ο Νορβηγός είπε ότι ελπίζει να μην χρειαστεί να περιμένει οκτώ Ειδικές για να μάθει τη Citroen C4 WRC στο χώμα, όπως χρειάστηκε στην Καταλονία για να τη μάθει στην άσφαλτο. Το θετικό για εκείνον ήταν ότι χθες, στο τελευταίο του πέρασμα από το shakedown, γύρισε σε ρυθμίσεις που είχε βρει σε δοκιμές πριν τον αγώνα και αυτές φάνηκαν να προσεγγίζουν το ιδανικό.
Πίσω από τον Henning Solberg (Stobart Ford) και τον Sebastien Ogier (Citroen Junior), o Sebastien Loeb έκανε τον 5ο χρόνο και ο Mikko Hirvonen τον 7ο. Ο Γάλλος ήταν τρία δευτερόλεπτα πιο αργός από τον P. Solberg και ο Φινλανδός 5,5".
"Οι συνθήκες είναι πολύ δύσκολες. Η βροχή ήταν πολλή, όπως και η λάσπη και ο δρόμος ήταν στενός με αποτέλεσμα να δυσκολευτούμε να βρούμε ρυθμό" είπε ο S. Loeb και κατέληξε: "Μετά τις αναγνωρίσεις στο στεγνό οι συνθήκες θα είναι αλλαγμένες. Δεν θα γνωρίζουμε που είναι τα μέρη που κρύβουν παγίδες και που είναι αλλαγμένη η πρόσφυση".