Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Oικολογικό αποτύπωμα απο το PSA GROUP


Η PSA Peugeot Citroën παρουσιάζει τις τελευταίες εξελίξεις στο πρόγραμμα «πράσινων» υλικών, που δημιουργήθηκε για να περιοριστεί το οικολογικό αποτύπωμα των αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια της ζωής τους.Η PSA έχει θέσει έναν ιδιαίτερα φιλόδοξο στόχο αναφορικά με τον οικολογικό σχεδιασμό. Να περιλαμβάνει 20% «πράσινων» υλικών στα πολυμερή που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή αυτοκινήτων έως το 2011. Ένα αυτοκίνητο αποτελείται κατά 70% από μέταλλο, που ήδη ανακυκλώνεται κατά μεγάλο μέρος, 5% από διάφορα υλικά (γυαλί, κλπ) και 5% από υγρά. Τα υπόλοιπα είναι πλαστικά (πολυμερή).
Ο όρος «πράσινα υλικά» αναφέρεται σε φυσικές ίνες, μη μεταλλικά ανακυκλώσιμα υλικά και βιο-υλικά, που παράγονται με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας παρά με πετροχημικά. Ο σκοπός είναι να χρησιμοποιούνται λιγότερα πλαστικά ορυκτών καυσίμων και να αυξάνεται η χρήση πρώτων υλών από ανακυκλώσιμες πηγές για να γίνουν ελαφρύτερα τα μέρη του αυτοκινήτου, και σε μερικές περιπτώσεις, να μειωθούν οι εκπομπές CO2 από την παραγωγή πλαστικών και να προωθηθεί η ανακύκλωση των πλαστικών.Οι φυσικοί πόροι της Γης μειώνονται συνεχώς, και έτσι είναι σημαντικό να βελτιστοποιηθεί ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιούνται. Η διαδικασία τέλους ζωής αναλύεται ξανά από τη φάση σχεδιασμού. Ο σκοπός είναι να ενισχυθεί η ανακυκλωσιμότητα και επομένως να μειωθεί το πιθανό αντίκτυπο των οχημάτων τέλους ζωής. Κατά ελάχιστο, 85% του βάρους του αυτοκινήτου θα μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί ή να ανακυκλωθεί, και ένα επιπλέον 10% μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ανάκτηση ενέργειας.Το βασικό στοιχείο του πλάνου ενεργειών που έθεσε η PSA Peugeot Citroën το 2008, αφορά όλα τα αυτοκίνητα και τις τρεις οικογένειες «πράσινων» υλικών. Το περιεχόμενο «πράσινων» υλικών κάθε αυτοκινήτου πρέπει να αυξηθεί. Αυτή η προσέγγιση αφορά επίσης τα τρέχοντα μοντέλα αυτοκινήτων, στα οποία ενσωματώνονται «πράσινα» υλικά κατά τη διάρκεια της παραγωγής τους. Οι ομάδες σχεδιασμού της παραγωγής είναι σε πλήρη συνεργασία με τους προμηθευτές, ώστε να χρησιμοποιούν αυτά τα νέα υλικά.
Αυτή η προσπάθεια δίνει νέα ώθηση στην βιομηχανία ανακυκλωμένων υλικών. Το θέμα των βιο-υλικών είναι ακόμη σε ερευνητικό στάδιο στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Για να αντιμετωπιστεί το ζήτημα, έχουν οργανωθεί επιστημονικές συνεργασίες ως μέρος των ερευνητικών ομάδων που απαρτίζονται από εργαστήρια, εταιρίες χημικών και προμηθευτές ανταλλακτικών. Ο σκοπός αυτών των συνεργασιών, είναι να επιταχυνθεί η εφαρμογή αυτών των υλικών στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Μάχες μέχρι το τέλος ...

Η Λαμία φιλοξένησε το διήμερο 11 και 12 Μαΐου τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους συμμετέχοντες να χαρίζουν πλούσιο θέαμα στους φίλους του αθλήματος που επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η ατελείωτη πλαγιολίσθηση και οι μάχες και στις τρεις κατηγορίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Την Κυριακή, το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα ελεύθερα περάσματα στις κατηγορίες Drift 1, Drift 2 και Drift 3 και στη συνέχεια ακολούθησαν τα βαθμολογημένα περάσματα στην Drift 3, τα οποία καθόρισαν τα ζευγάρια της φάσης των 16. Η αγωνιστική δράση του διημέρου ολοκληρώθηκε με τις μάχες που ανέδειξαν τους νικητές του αγώνα. Στις μάχες των επιμέρους κατηγοριών, στην Drift 3, νικητής αναδείχθηκε ο 24χρονος Νίκος Κασάμπας (BMW 3 E36), έπειτα από συγκλονιστική μάχ