Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NEO Citroen C3


Μετά από 7 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στην ευρωπαϊκή αγορά και περισσότερες από 2 εκατομμύρια πωλήσεις, το μέχρι σήμερα γνωστό Citroen C3 παραχωρεί τη θέση του στον φιλόδοξο αντικαταστάτη του.
Με αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις -το συνολικό μήκος του αμαξώματος στη δεύτερη γενιά του C3 παρουσιάζει αύξηση 9 εκατοστών, φτάνοντας τα 3,94 μέτρα- ελκυστικό σχεδιασμό και εμφανώς αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, το "μικρό" Citroen δείχνει να έχει προσαρμοστεί στα σύγχρονα δεδομένα της κατηγορίας.
Αυτό άλλωστε αποδεικνύουν και οι νέοι κινητήρες βενζίνης, που πλαισιώνουν την εξαιρετικά πλούσια γκάμα του. Όπως και στο παρελθόν, το C3 θα ξεκινά από τα 1.100 κ.εκ. και τους 60 ίππους, φτάνοντας στην ισχυρότερη έκδοση (VTi) των 1.600 κ.εκ. τους 120 ίππους.
Στα 1.400 κ.εκ. οι επιλογές είναι δύο. O γνωστός οκταβάλβδιος κινητήρας των 75 ίππων και το δεκαεξαβάλβιδο μοτέρ των 95 ίππων, που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τον όμιλο αυτοκινητοβιομηχανιών BMW.
Και οι τέσσερις εκδόσεις βενζίνης συνοδεύονται από μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, αν και στα 1.600 κ.εκ. θα μπορεί κανείς να επιλέξει και μια αυτόματη μονάδα τεσσάρων σχέσεων.
Ανάμεσα στα προηγμένα χαρακτηριστικά του νέου C3 ξεχωρίζει η υψηλή αισθητική και κατασκευαστική ποιότητα του εσωτερικού, που παραπέμπει σε προτάσεις ανώτερων κατηγοριών, όπως άλλωστε και το πανοραμικό παρμπρίζ (Zentih) που θα αποτελέσει μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού του αυτοκινήτου στις περισσότερες εκδόσεις του και ταυτόχρονα ένα σαφές σημείο διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό.
Η δεύτερη γενιά του C3 αναμένεται στην ελληνική αγορά μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2010, χωρίς ωστόσο να έχουν ανακοινωθεί, μέχρι σήμερα, οι τιμές των εκδόσεων και τα επίπεδα εξοπλισμού.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Μάχες μέχρι το τέλος ...

Η Λαμία φιλοξένησε το διήμερο 11 και 12 Μαΐου τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους συμμετέχοντες να χαρίζουν πλούσιο θέαμα στους φίλους του αθλήματος που επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η ατελείωτη πλαγιολίσθηση και οι μάχες και στις τρεις κατηγορίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Την Κυριακή, το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα ελεύθερα περάσματα στις κατηγορίες Drift 1, Drift 2 και Drift 3 και στη συνέχεια ακολούθησαν τα βαθμολογημένα περάσματα στην Drift 3, τα οποία καθόρισαν τα ζευγάρια της φάσης των 16. Η αγωνιστική δράση του διημέρου ολοκληρώθηκε με τις μάχες που ανέδειξαν τους νικητές του αγώνα. Στις μάχες των επιμέρους κατηγοριών, στην Drift 3, νικητής αναδείχθηκε ο 24χρονος Νίκος Κασάμπας (BMW 3 E36), έπειτα από συγκλονιστική μάχ