Μετά από 7 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στην ευρωπαϊκή αγορά και περισσότερες από 2 εκατομμύρια πωλήσεις, το μέχρι σήμερα γνωστό Citroen C3 παραχωρεί τη θέση του στον φιλόδοξο αντικαταστάτη του.
Με αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις -το συνολικό μήκος του αμαξώματος στη δεύτερη γενιά του C3 παρουσιάζει αύξηση 9 εκατοστών, φτάνοντας τα 3,94 μέτρα- ελκυστικό σχεδιασμό και εμφανώς αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, το "μικρό" Citroen δείχνει να έχει προσαρμοστεί στα σύγχρονα δεδομένα της κατηγορίας.
Αυτό άλλωστε αποδεικνύουν και οι νέοι κινητήρες βενζίνης, που πλαισιώνουν την εξαιρετικά πλούσια γκάμα του. Όπως και στο παρελθόν, το C3 θα ξεκινά από τα 1.100 κ.εκ. και τους 60 ίππους, φτάνοντας στην ισχυρότερη έκδοση (VTi) των 1.600 κ.εκ. τους 120 ίππους.
Στα 1.400 κ.εκ. οι επιλογές είναι δύο. O γνωστός οκταβάλβδιος κινητήρας των 75 ίππων και το δεκαεξαβάλβιδο μοτέρ των 95 ίππων, που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τον όμιλο αυτοκινητοβιομηχανιών BMW.
Και οι τέσσερις εκδόσεις βενζίνης συνοδεύονται από μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, αν και στα 1.600 κ.εκ. θα μπορεί κανείς να επιλέξει και μια αυτόματη μονάδα τεσσάρων σχέσεων.
Ανάμεσα στα προηγμένα χαρακτηριστικά του νέου C3 ξεχωρίζει η υψηλή αισθητική και κατασκευαστική ποιότητα του εσωτερικού, που παραπέμπει σε προτάσεις ανώτερων κατηγοριών, όπως άλλωστε και το πανοραμικό παρμπρίζ (Zentih) που θα αποτελέσει μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού του αυτοκινήτου στις περισσότερες εκδόσεις του και ταυτόχρονα ένα σαφές σημείο διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό.
Η δεύτερη γενιά του C3 αναμένεται στην ελληνική αγορά μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2010, χωρίς ωστόσο να έχουν ανακοινωθεί, μέχρι σήμερα, οι τιμές των εκδόσεων και τα επίπεδα εξοπλισμού.
Με αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις -το συνολικό μήκος του αμαξώματος στη δεύτερη γενιά του C3 παρουσιάζει αύξηση 9 εκατοστών, φτάνοντας τα 3,94 μέτρα- ελκυστικό σχεδιασμό και εμφανώς αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, το "μικρό" Citroen δείχνει να έχει προσαρμοστεί στα σύγχρονα δεδομένα της κατηγορίας.
Αυτό άλλωστε αποδεικνύουν και οι νέοι κινητήρες βενζίνης, που πλαισιώνουν την εξαιρετικά πλούσια γκάμα του. Όπως και στο παρελθόν, το C3 θα ξεκινά από τα 1.100 κ.εκ. και τους 60 ίππους, φτάνοντας στην ισχυρότερη έκδοση (VTi) των 1.600 κ.εκ. τους 120 ίππους.
Στα 1.400 κ.εκ. οι επιλογές είναι δύο. O γνωστός οκταβάλβδιος κινητήρας των 75 ίππων και το δεκαεξαβάλβιδο μοτέρ των 95 ίππων, που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τον όμιλο αυτοκινητοβιομηχανιών BMW.
Και οι τέσσερις εκδόσεις βενζίνης συνοδεύονται από μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, αν και στα 1.600 κ.εκ. θα μπορεί κανείς να επιλέξει και μια αυτόματη μονάδα τεσσάρων σχέσεων.
Ανάμεσα στα προηγμένα χαρακτηριστικά του νέου C3 ξεχωρίζει η υψηλή αισθητική και κατασκευαστική ποιότητα του εσωτερικού, που παραπέμπει σε προτάσεις ανώτερων κατηγοριών, όπως άλλωστε και το πανοραμικό παρμπρίζ (Zentih) που θα αποτελέσει μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού του αυτοκινήτου στις περισσότερες εκδόσεις του και ταυτόχρονα ένα σαφές σημείο διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό.
Η δεύτερη γενιά του C3 αναμένεται στην ελληνική αγορά μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2010, χωρίς ωστόσο να έχουν ανακοινωθεί, μέχρι σήμερα, οι τιμές των εκδόσεων και τα επίπεδα εξοπλισμού.