Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NEO Citroen C3


Μετά από 7 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στην ευρωπαϊκή αγορά και περισσότερες από 2 εκατομμύρια πωλήσεις, το μέχρι σήμερα γνωστό Citroen C3 παραχωρεί τη θέση του στον φιλόδοξο αντικαταστάτη του.
Με αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις -το συνολικό μήκος του αμαξώματος στη δεύτερη γενιά του C3 παρουσιάζει αύξηση 9 εκατοστών, φτάνοντας τα 3,94 μέτρα- ελκυστικό σχεδιασμό και εμφανώς αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, το "μικρό" Citroen δείχνει να έχει προσαρμοστεί στα σύγχρονα δεδομένα της κατηγορίας.
Αυτό άλλωστε αποδεικνύουν και οι νέοι κινητήρες βενζίνης, που πλαισιώνουν την εξαιρετικά πλούσια γκάμα του. Όπως και στο παρελθόν, το C3 θα ξεκινά από τα 1.100 κ.εκ. και τους 60 ίππους, φτάνοντας στην ισχυρότερη έκδοση (VTi) των 1.600 κ.εκ. τους 120 ίππους.
Στα 1.400 κ.εκ. οι επιλογές είναι δύο. O γνωστός οκταβάλβδιος κινητήρας των 75 ίππων και το δεκαεξαβάλβιδο μοτέρ των 95 ίππων, που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τον όμιλο αυτοκινητοβιομηχανιών BMW.
Και οι τέσσερις εκδόσεις βενζίνης συνοδεύονται από μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, αν και στα 1.600 κ.εκ. θα μπορεί κανείς να επιλέξει και μια αυτόματη μονάδα τεσσάρων σχέσεων.
Ανάμεσα στα προηγμένα χαρακτηριστικά του νέου C3 ξεχωρίζει η υψηλή αισθητική και κατασκευαστική ποιότητα του εσωτερικού, που παραπέμπει σε προτάσεις ανώτερων κατηγοριών, όπως άλλωστε και το πανοραμικό παρμπρίζ (Zentih) που θα αποτελέσει μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού του αυτοκινήτου στις περισσότερες εκδόσεις του και ταυτόχρονα ένα σαφές σημείο διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό.
Η δεύτερη γενιά του C3 αναμένεται στην ελληνική αγορά μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2010, χωρίς ωστόσο να έχουν ανακοινωθεί, μέχρι σήμερα, οι τιμές των εκδόσεων και τα επίπεδα εξοπλισμού.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...