Τριάντα πέντε χρόνια μετά την λήξη της παραγωγής της εμβληματικής Ghia, τοu βασισμένου στο VW Beetle coupe που κατασκεύαζε ο Karmann, ο γερμανικός όμιλος δεν φαίνεται να ξέχασε την αγαστή συνεργασία του με τον ιστορικό οίκο καθώς φέρεται να σχεδιάζει την εξαγορά του όπως αναφέρουν νεώτερες πληροφορίες.
"Οι διαπραγματεύσεις διαρκούν εδώ και κάποιο καιρό, ωστόσο δεν υπάρχει ακόμα συμφωνία για την τιμή", δήλωσε πηγή εκ των έσω στο πρακτορείο Reuters.
Παράλληλα, εκπρόσωπος του Karmann επιβεβαίωσε ότι βρίσκονται σε διαδικασία διαπραγματεύσεων με την VW, ωστόσο αρνήθηκε να αποκαλύψει το περιεχόμενο τους. Η VW από την πλευρά της αρνήθηκε να προβεί σε οποιοδήποτε σχόλιο σχετικά με το ζήτημα.
Παρά την έλλειψη επίσημων πληροφοριών άλλες πηγές θέλουν τις τρεις οικογένειες -των Battenfeld, Boll και Karmann- που ελέγχουν το γερμανικό οίκο να στοχεύουν σε τιμή περί τα 65 εκατομμύρια ευρώ. Βέβαια σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel, το οποίο επικαλείται δικές του πηγές, η VW δεν προτίθεται να δώσει τόσο υψηλό ποσό για την εξαγορά του γερμανικού οίκου.
Όπως και να έχει, η επαλήθευση αυτού του σεναρίου θα σημάνει και την σωτηρία του γερμανικού οίκου που κατέθεσε αίτημα προστασίας από τους πιστωτές του στις 8 Απριλίου 2009 και πλέον αν δεν βρεθεί χρηματοδότηση θα αναγκαστεί να κλείσει στις αρχές Νοεμβρίου, βάζοντας τελεία σε μια πολυετή πορεία. Σταθμός κατά την διάρκεια αυτής της πορείας υπήρξε το σύστημα ανοιγόμενης οροφής που πρωτολανσαρίστηκε στη Mercedes-Benz SLK και στην συνέχεια υιοθετήθηκε από αρκετά μοντέλα. Παρά την επιτυχία του οίκου Karmann η τάση των τελευταίων ετών που θέλει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να περιορίζουν την παραγωγή στις δικές τους εγκαταστάσεις οδήγησαν στην συνεχή σμίκρυνση στις παραγγελίες του οίκου.
Κάπως έτσι, από τον Ιούνιο του 2009, οπότε και τερματίστηκε η παραγωγή της Mercedes-Benz CLK Cabrio, o γερμανικός οίκος έμεινε χωρίς παραγγελίες και με τους πελάτες του να οφείλουν ποσό που ξεπερνά τα 10 εκατομμύρια ευρώ.