Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σχέδιο σωτηρίας του οίκου Karmann από το VW-AUDI GROYP



Τριάντα πέντε χρόνια μετά την λήξη της παραγωγής της εμβληματικής Ghia, τοu βασισμένου στο VW Beetle coupe που κατασκεύαζε ο Karmann, ο γερμανικός όμιλος δεν φαίνεται να ξέχασε την αγαστή συνεργασία του με τον ιστορικό οίκο καθώς φέρεται να σχεδιάζει την εξαγορά του όπως αναφέρουν νεώτερες πληροφορίες.
"Οι διαπραγματεύσεις διαρκούν εδώ και κάποιο καιρό, ωστόσο δεν υπάρχει ακόμα συμφωνία για την τιμή", δήλωσε πηγή εκ των έσω στο πρακτορείο Reuters.
Παράλληλα, εκπρόσωπος του Karmann επιβεβαίωσε ότι βρίσκονται σε διαδικασία διαπραγματεύσεων με την VW, ωστόσο αρνήθηκε να αποκαλύψει το περιεχόμενο τους. Η VW από την πλευρά της αρνήθηκε να προβεί σε οποιοδήποτε σχόλιο σχετικά με το ζήτημα.
Παρά την έλλειψη επίσημων πληροφοριών άλλες πηγές θέλουν τις τρεις οικογένειες -των Battenfeld, Boll και Karmann- που ελέγχουν το γερμανικό οίκο να στοχεύουν σε τιμή περί τα 65 εκατομμύρια ευρώ. Βέβαια σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Der Spiegel, το οποίο επικαλείται δικές του πηγές, η VW δεν προτίθεται να δώσει τόσο υψηλό ποσό για την εξαγορά του γερμανικού οίκου.
Όπως και να έχει, η επαλήθευση αυτού του σεναρίου θα σημάνει και την σωτηρία του γερμανικού οίκου που κατέθεσε αίτημα προστασίας από τους πιστωτές του στις 8 Απριλίου 2009 και πλέον αν δεν βρεθεί χρηματοδότηση θα αναγκαστεί να κλείσει στις αρχές Νοεμβρίου, βάζοντας τελεία σε μια πολυετή πορεία. Σταθμός κατά την διάρκεια αυτής της πορείας υπήρξε το σύστημα ανοιγόμενης οροφής που πρωτολανσαρίστηκε στη Mercedes-Benz SLK και στην συνέχεια υιοθετήθηκε από αρκετά μοντέλα. Παρά την επιτυχία του οίκου Karmann η τάση των τελευταίων ετών που θέλει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να περιορίζουν την παραγωγή στις δικές τους εγκαταστάσεις οδήγησαν στην συνεχή σμίκρυνση στις παραγγελίες του οίκου.
Κάπως έτσι, από τον Ιούνιο του 2009, οπότε και τερματίστηκε η παραγωγή της Mercedes-Benz CLK Cabrio, o γερμανικός οίκος έμεινε χωρίς παραγγελίες και με τους πελάτες του να οφείλουν ποσό που ξεπερνά τα 10 εκατομμύρια ευρώ.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...