Το σήμα κατατεθέν του άλλοτε «υπαρκτού σοσιαλισμού» σε τέσσερις τροχούς επιστρέφει και πάλι, τη φορά αυτή χωρίς τα αναχρονιστικά τεχνολογικά στοιχεία που το χαρακτήριζαν στο παρελθόν. Διατηρώντας ουσιαστικά την τόσο γνώριμη φυσιογνωμία του, που γέμιζε τους δρόμους της Ανατολικής Ευρώπης από τον Νοέμβριο του 1957 έως τον Απρίλιο του 1991, προσπαθεί να εισέλθει σε μια νέα εποχή με «όπλο» του έναν ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 45 kW. To προσθιοκίνητο μοντέλο μπορεί να αναπτύξει ανώτατη ταχύτητα 130 χλμ/ώρα, ενώ η αυτονομία του φθάνει τα 160 χιλιόμετρα. Με τη μπαταρία ιόντων-λιθίου που διαθέτει να είναι τοποθετημένη ανάμεσα στο τούνελ της μετάδοσης και στον πίσω άξονα, φιλοδοξεί να βρίσκεται στη γραμμή παραγωγής μέσα στο 2012.
Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ