H Toyota ετοιμάζεται να ζητήσει την επιστροφή περίπου 3,8 εκατομμυρίων οχημάτων στις ΗΠΑ καθώς τα ελαττωματικά τους πατάκια έχουν προκαλέσει πέντε θανατηφόρα ατυχήματα. Η εταιρία δεν μπορεί να ρισκάρει άλλα ατυχήματα που προκαλούνται λόγω της πίεσης που ασκούν τα πατάκια στο γκάζι...Η επιστροφή περιλαμβάνει και το υβριδικό Prius που σημειώνει τεράστιες πωλήσεις. Η φήμη του μάλιστα ως ασφαλές και ποιοτικό αυτοκίνητο έφερε πέρσι στην Toyota τον τίτλο της μεγαλύτερης παγκοσμίως αυτοκινητοβιομηχανίας, ξεπερνώντας την General Motors.Το πρόβλημα αυτό προκύπτει σε μια δύσκολη εποχή για την εταιρία, καθώς προσπαθεί να ανακάμψει μετά τη μείωση-ρεκόρ στις πωλήσεις. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ έχει δεχθεί 100 σχετικές αναφορές που περιλαμβάνουν 17 συγκρούσεις και πέντε θανατηφόρα ατυχήματα.Η Toyota δήλωσε ότι είναι πολύ νωρίς για να εκτιμήσει το κόστος αυτής της κίνησης. Ο αναλυτής Κερτ Σάνγκερ της Deutsche Securities εκτιμησε ότι θα της στοιχίσει περίπου 50 – 100 εκατ. δολάρια και υπογράμμισε ότι το μεγαλύτερο κόστος αφορά στην εικόνα της εταιρίας.Ο υπεύθυνος τύπου της Toyota στο Τόκιο Γιούτα Κάγκα, δήλωσε την Τετάρτη ότι τίθεται θέμα επιστροφής μόνο σε οχήματα που έχουν πωληθεί στις ΗΠΑ. Η εταιρία εξετάζει ακόμη αν το πρόβλημα προέρχεται από τα πατάκια ή από τη διαδικασία τοποθέτησής τους στα οχήματα.Η Toyota ζήτησε από τους κατόχους πέντε μοντέλων της Toyota και ένα της Lexus, που κατασκευάστηκαν τα τελευταία έξι χρόνια, να αφαιρέσουν άμεσα τα πατάκια από τα οχήματά τους.Τον περασμένο μήνα, ένας αστυνομικός της Καλιφόρνια και τρία μέλη της οικογένειάς του, σκοτώθηκαν στο Σαν Ντιέγκο με μια Lexus ES350 του 2009. Λίγο πριν το δυστύχημα, ένας εκ των επιβατών είχε καλέσει τα επείγοντα για να αναφέρει ότι το γκάζι κόλλησε και το αυτοκίνητο πηγαίνει με 193 χλμ/ώρα.
Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ