Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α.

Ο Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. (Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Ιστορικών Αυτοκινήτων), ιδρύθηκε από ενεργούς οδηγούς αγώνων ιστορικών αυτοκινήτων. Όλοι τους είναι ερασιτέχνες και αντλούν μεγάλη ευχαρίστηση από τους αγώνες αλλά και από την συνεύρεσή τους με τους άλλους αγωνιζόμενους. Συμμετέχουν σʼαυτό το «άθλημα» γιατί είναι ευγενώς ανταγωνιστικοί , αγαπούν το αυτοκίνητο και θέλουν να περνούν καλά σʼαυτήν την ενασχόλησή τους. Το ιστορικό αυτοκίνητο, και κατʼ επέκταση οι αγωνιζόμενοι, αποτελεί μειοψηφία στον χώρο των αγώνων. Η φωνή μας μέχρι τώρα ήταν αδύναμη και διασπασμένη. Όμως οι αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου εξαρτώνται απόλυτα από την παρουσία των οδηγών. Χωρίς αυτούς δεν υπάρχει θέαμα, δεν υπάρχουν συμμετοχές, δεν υπάρχουν χορηγίες, δεν υπάρχει δημοσιότητα. Τελικά, δεν υπάρχουν αγώνες. Ο Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. ήρθε να καλύψει αυτό το κενό και να εκφράσει τις επιθυμίες των οδηγών ιστορικών αυτοκινήτων, με καθαρό, δυνατό και απόλυτα θετικό τρόπο. Θέλουμε καλύτερους και ασφαλέστερους αγώνες σε κάθε κατηγορία (sporting, regularity, πλοήγηση).
Καλύτεροι αγώνες σημαίνει ουσιαστική βελτίωση του τι προσφέρουν σήμερα οι Λέσχες σε πολλά μέτωπα:

• καλύτερος σχεδιασμός διαδρομής

• καλύτερη οργάνωση (όχι κενά, γρήγορα αποτελέσματα)

• σωστές μετρήσεις στους αγώνες regularity

• καλύτερη διαχείριση των περιστασιακών εντάσεων

• καλύτερα ξενοδοχεία, εκκινήσεις, τερματισμούς, απονομές

• κόστος που αντιπροσωπεύει το τι πραγματικά παίρνουν οι οδηγοί.

Ασφαλέστεροι αγώνες απαιτούν:

• απαρέγκλιτη τήρηση των κανονισμών ασφαλείας

• ύπαρξη, όπου απαιτείται, μέσων ασφαλείας

• σωστή επιλογή των ανοιχτών διαδρομών

Τα μέλη του Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. προέρχονται από όλες τις Λέσχες και πολλά από αυτά έχουν εμπειρία οργάνωσης αγώνων. Ερχόμαστε με απόλυτα διάθεση συνεργασίας, και χωρίς πρόθεση αντιπαράθεσης για να πετύχουμε μαζί με τις Λέσχες τους σκοπούς μας. Η επιθυμία μας είναι να αναταράξουμε τα λιμνάζοντα νερά με καινούριες ιδέες, πρακτικές και πάνω από όλα συμπεριφορές. Η αγάπη όλων μας για το ιστορικό αυτοκίνητο και τους αγώνες οριοθετεί τις επιδιώξεις μας και καθορίζει τις θέσεις μας.

Το Διοικητικό Συμβούλιο που συγκροτήθηκε μετά τις αρχαιρεσίες είναι επταμελές:
-Κώστας Μητρόπουλος, Πρόεδρος - Πρόεδρος Δ.Σ, Eurobank Χρηματιστηριακή - Στους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου από το 1997
-Χρήστος Αποστολίδης, Αντιπρόεδρος- Πολιτικός Μηχανικός – Στους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου από το 1986
-Γιάννης Καρούμπας, Γενικός Γραμματέας - Τραπεζικό Στέλεχος - Στους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου από το 2002
-Λυμπέρης Παπάζογλου, Ταμίας – Επιχειρηματίας - Στους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου από το 1999 -Βαγγέλης Μπιρλιράκης, Μέλος – Πολιτικός Μηχανικός – Στους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου από το 2001
-Βασίλης Βελάνης, Μέλος - Επιχειρηματίας- Στους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου από το 2002
-Γιάννης Καράμπελας, Μέλος - Οικονομολόγος- Στους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου από το 2003
Ο Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. αριθμεί ήδη 45 μέλη και ο αριθμός τους αυξάνεται ταχύτατα.

Δελτίο Τύπου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μολών Λαβέ ...

Οι χωμάτινοι αγώνες για το 2025 ξεκινούν με το Rally Sprint Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη και στο χωριό Καρυές Λακωνίας. Η αγωνιστική διαδρομή των 12 χιλιομέτρων στο βουνό Πάρνωνας, μετά από το περσινό ρεκόρ συμμετοχών απέδειξε ότι είναι ενδιαφέρουσα και ιδιαίτερα αγαπητή στους οδηγούς. Προσφέρει γρήγορα , τεχνικά και πολύ θεαματικά κομμάτια που απαιτούν ικανότητα και εμπειρία από τους αθλητές που με τις προσπάθειες τους θα ικανοποιήσουν τους πολλούς θεατές που κάθε χρόνο κατακλύζουν την διαδρομή. Την μεγάλη ποικιλία στροφών για το μέγεθος της διαδρομής , το καλό οδόστρωμα με τις παραλλαγές του σχολίασε και ο παγκοσμίου επιπέδου συνοδηγός Denis Giraudet που συμμετείχε στον αγώνα την προηγούμενη χρονιά. Εκτός από αυτούς που θα διεκδικήσουν το Κύπελλο Χώματος του 2025 , ο αγώνας προσφέρεται για μια ‘εν θερμώ΄ δοκιμή και για τους διεκδικητές του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Τα σωματεία ΑΣΣΟΑΑ και ΑΡΤΕΜΙΣ μαζί με τον Δήμο Σπάρτης διοργανώνουν...

Π.Π.D. 2ος Γύρος ...

Στις 8-9 Μαρτίου 2025 το αεροδρόμιο Τριόδου Μεσσήνης θα φιλοξενήσει τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος Drift 1 και Drift 2, καθώς και του Κυπέλλου Drift 3. Ο αγώνας θα γίνει από το αθλητικό σωματείο ΛΕΝΟΕ υπό την αιγίδα της ΟΜΑΕ. Οι συμμετοχές ξεκίνησαν τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου και κλείνουν την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου. Υποχρεωτικά δηλώνετε στο σάιτ lenoe.club ότι σας ζητηθεί για την συμμετοχή, ονόματα μηχανικών και χορηγών. Η τιμή συμμετοχής για Drift 1 και 2 είναι 180 ευρώ, για Drift 3 είναι 150 ευρώ, χωρίς να συμπεριλάμβανεται το παράβολο ασφάλισης. Η συμμετοχή δικαιούται ελεύθερη είσοδο του οδηγού και τριών (3) μηχανικών. Όλοι οι αθλητές δηλώνουν συμμετοχή στο (e-omae-epa.gr), πηγαίνοντας στους αγώνες – δήλωση συμμετοχής και πληρώνοντας το ανάλογο παράβολο. Το υπόλοιπο ποσό (ανάλογα της κατηγορίας) πληρώνεται στον διοικητικό έλεγχο (στο αεροδρόμιο). Οι κατηγορίες είναι: Drift ζευγαριών (Drift 1: Pro) Drift ζευγαριών (Drift 2: Pro2) Drift μονά περάσματα (Drift 3: Street Le...

Εκκίνηση ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας της φετινής χρονιάς ξεκινάει τον Μάρτιο! Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) συμφώνησε με την εταιρεία Iron Team, η οποία θα αναλάβει το 2025 την προώθηση και την προβολή των αγώνων ταχύτητας. Ένας από τους παλαιότερους θεσμούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, φέτος κάνει νέο ξεκίνημα και περιλαμβάνει 4 αγώνες σε δύο εμβληματικές τοποθεσίες!  Η αρχή θα γίνει στις 8 και 9 Μαρτίου με τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί στην Τρίπολη. Στις 12 και 13 Απριλίου, τα Μέγαρα θα φιλοξενήσουν τη δεύτερη συνάντηση της χρονιάς, ενώ στην πίστα των Μεγάρων θα διεξαχθεί ο τρίτος γύρος του θεσμού στις 25 και 26 Οκτωβρίου. Ο τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας του 2025 θα λάβει χώρα στην Τρίπολη στις 6 και 7 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το καλεντάρι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας έχει ως εξής: Τρίπολη (8-9 Μαρτίου) Μέγαρα (12-13 Απριλίου) Μέγαρα (25-26 Οκτωβρίου) Τρίπολη (6-7 Δεκεμβρίου)