Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α.

Ο Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. (Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Ιστορικών Αυτοκινήτων), ιδρύθηκε από ενεργούς οδηγούς αγώνων ιστορικών αυτοκινήτων. Όλοι τους είναι ερασιτέχνες και αντλούν μεγάλη ευχαρίστηση από τους αγώνες αλλά και από την συνεύρεσή τους με τους άλλους αγωνιζόμενους. Συμμετέχουν σʼαυτό το «άθλημα» γιατί είναι ευγενώς ανταγωνιστικοί , αγαπούν το αυτοκίνητο και θέλουν να περνούν καλά σʼαυτήν την ενασχόλησή τους. Το ιστορικό αυτοκίνητο, και κατʼ επέκταση οι αγωνιζόμενοι, αποτελεί μειοψηφία στον χώρο των αγώνων. Η φωνή μας μέχρι τώρα ήταν αδύναμη και διασπασμένη. Όμως οι αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου εξαρτώνται απόλυτα από την παρουσία των οδηγών. Χωρίς αυτούς δεν υπάρχει θέαμα, δεν υπάρχουν συμμετοχές, δεν υπάρχουν χορηγίες, δεν υπάρχει δημοσιότητα. Τελικά, δεν υπάρχουν αγώνες. Ο Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. ήρθε να καλύψει αυτό το κενό και να εκφράσει τις επιθυμίες των οδηγών ιστορικών αυτοκινήτων, με καθαρό, δυνατό και απόλυτα θετικό τρόπο. Θέλουμε καλύτερους και ασφαλέστερους αγώνες σε κάθε κατηγορία (sporting, regularity, πλοήγηση).
Καλύτεροι αγώνες σημαίνει ουσιαστική βελτίωση του τι προσφέρουν σήμερα οι Λέσχες σε πολλά μέτωπα:

• καλύτερος σχεδιασμός διαδρομής

• καλύτερη οργάνωση (όχι κενά, γρήγορα αποτελέσματα)

• σωστές μετρήσεις στους αγώνες regularity

• καλύτερη διαχείριση των περιστασιακών εντάσεων

• καλύτερα ξενοδοχεία, εκκινήσεις, τερματισμούς, απονομές

• κόστος που αντιπροσωπεύει το τι πραγματικά παίρνουν οι οδηγοί.

Ασφαλέστεροι αγώνες απαιτούν:

• απαρέγκλιτη τήρηση των κανονισμών ασφαλείας

• ύπαρξη, όπου απαιτείται, μέσων ασφαλείας

• σωστή επιλογή των ανοιχτών διαδρομών

Τα μέλη του Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. προέρχονται από όλες τις Λέσχες και πολλά από αυτά έχουν εμπειρία οργάνωσης αγώνων. Ερχόμαστε με απόλυτα διάθεση συνεργασίας, και χωρίς πρόθεση αντιπαράθεσης για να πετύχουμε μαζί με τις Λέσχες τους σκοπούς μας. Η επιθυμία μας είναι να αναταράξουμε τα λιμνάζοντα νερά με καινούριες ιδέες, πρακτικές και πάνω από όλα συμπεριφορές. Η αγάπη όλων μας για το ιστορικό αυτοκίνητο και τους αγώνες οριοθετεί τις επιδιώξεις μας και καθορίζει τις θέσεις μας.

Το Διοικητικό Συμβούλιο που συγκροτήθηκε μετά τις αρχαιρεσίες είναι επταμελές:
-Κώστας Μητρόπουλος, Πρόεδρος - Πρόεδρος Δ.Σ, Eurobank Χρηματιστηριακή - Στους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου από το 1997
-Χρήστος Αποστολίδης, Αντιπρόεδρος- Πολιτικός Μηχανικός – Στους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου από το 1986
-Γιάννης Καρούμπας, Γενικός Γραμματέας - Τραπεζικό Στέλεχος - Στους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου από το 2002
-Λυμπέρης Παπάζογλου, Ταμίας – Επιχειρηματίας - Στους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου από το 1999 -Βαγγέλης Μπιρλιράκης, Μέλος – Πολιτικός Μηχανικός – Στους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου από το 2001
-Βασίλης Βελάνης, Μέλος - Επιχειρηματίας- Στους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου από το 2002
-Γιάννης Καράμπελας, Μέλος - Οικονομολόγος- Στους αγώνες ιστορικού αυτοκινήτου από το 2003
Ο Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. αριθμεί ήδη 45 μέλη και ο αριθμός τους αυξάνεται ταχύτατα.

Δελτίο Τύπου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)