Την αναβολή και όχι την ακύρωση του project που θα οδηγήσει την MiTo GTA στις γραμμές παραγωγής της Alfa Romeo επιβεβαιώνουν πληροφορίες που προέρχονται από το εσωτερικό της ιταλικής φίρμας.
Η MiTo GTA παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο του 2009, όντας εξοπλισμένη με ένα υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,8 λίτρων, ο οποίος έφτανε σε ισχύ τους 240 ίππους.
Οι αρχικές εκτιμήσεις ήθελαν την κορυφαία έκδοση της "μικρής" Alfa Romeo να περνά στην παραγωγή μέχρι το τέλος του χρόνου, ωστόσο, η επιδείνωση των οικονομικών συνθηκών οδήγησε τη μιλανέζικη φίρμα στο "πάγωμα" του φιλόδοξου εγχειρήματός της.
Αν και η MiTo GTA παραμένει στα πλάνα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, φαντάζει απίθανη η παραγωγή της πριν το τέλος του 2009.
Η MiTo GTA παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο του 2009, όντας εξοπλισμένη με ένα υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,8 λίτρων, ο οποίος έφτανε σε ισχύ τους 240 ίππους.
Οι αρχικές εκτιμήσεις ήθελαν την κορυφαία έκδοση της "μικρής" Alfa Romeo να περνά στην παραγωγή μέχρι το τέλος του χρόνου, ωστόσο, η επιδείνωση των οικονομικών συνθηκών οδήγησε τη μιλανέζικη φίρμα στο "πάγωμα" του φιλόδοξου εγχειρήματός της.
Αν και η MiTo GTA παραμένει στα πλάνα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, φαντάζει απίθανη η παραγωγή της πριν το τέλος του 2009.