Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ράλι Κένταυρος

Εξηντατρία πληρώματα είχαν δηλώσει συμμετοχή ενώ 58 εκκίνησαν τελικά τον αγώνα. Μεγάλο φαβορί για τη νίκη δεν ήταν άλλοι από τους Παπαχριστόπουλο-Σταμέλο με το VW Golf Kit Car. Από την πρώτη ειδική όμως, είδαμε πως θα είχαμε συναγωνισμό από τους Μίχο-Χειράκη, που οδηγούσαν πλέον ένα Mitsubishi Lancer έννατης γενιάς. Με το αναβαθμισμένο τους αυτοκίνητο κέρδισαν την πρώτη ειδική. Τότε όμως «ξύπνησε» το πλήρωμα του Golf. Αρχικά οι Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος έμειναν 9 δλ πίσω από την κορυφή. Μπήκαν στο Καράβωμα δεύτεροι και κέρδισαν την ειδική μειώνοντας τη διαφορά στα 5,72 δλ. Οι Μίχος-Χειράκης δεν ήταν διατεθειμένοι να παρατήσουν εύκολα τη μάχη. Πίεζαν και βρίσκονταν κοντά στους Παπαχριστόπουλο-Σταμέλο. Στις Μηλιές το «δικίνητο» πλήρωμα μείωσε ακόμη περισσότερο τη διαφορά του στα 1,26 δλ Αυτή ήταν και η διαφορά που είχαν τα δύο πληρώματα όταν κατευθύνθηκαν στο service park. To ερώτημα ήταν αν οι Μίχος-Χειράκης θα μπορούσαν να επαναλάβουν τον πρώτο χρόνο στην επανάληψη της Δράκειας και με αυτόν τον τρόπο να παραμείνουν πρώτοι στην κατάταξη. Προσπάθησαν και πράγματι κατέβασαν χρόνο αλλά οι Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος κατέβασαν κατά 14 δλ τον πρωινό τους χρόνο κι έτσι πέρασαν επικεφαλείς στην κατάταξη. Στο δεύτερο Καράβωμα οι Μίχος-Χειράκης καθυστέρησαν λόγω μηχανικού προβλήματος, γράφοντας τον τρίτο χρόνο γενικής πίσω από τους Καλούδη-Τσιάπα. Εκεί η διαφορά από τους πρώτους εκτοξεύθηκε στα 22,39 δλ και η τελευταία ειδική είχε περισσότερο διαδικαστικό χαρακτήρα. Για την ιστορία οι Παπαχριστόπουλος-Σταμέλος κέρδισαν και τις δεύτερες Μηλιές και μαζί το 30ό Ράλι Κένταυρος. Το πλήρωμα του Golf σημείωσε τη δεύτερη νίκη του σε επίπεδο Π.Π.Ρ. και με αυτόν τον τρόπο περνούν στην κορυφή της βαθμολογίας με 40 βαθμούς. Η εξέλιξη του πρωταθλήματος αποκτά εξαιρετικό ενδιαφέρον αφού στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Βωβός-ΕΛ ΕΜ με 36 βαθμούς και αποτελέσματα σε δύο χωμάτινους αγώνες. Οι Μίχος-Χειράκης βρέθηκαν σε αυτόν τον αγώνα με καλύτερο αυτοκίνητο και απέδειξαν πως μπορούν να είναι πολύ περισσότερο ανταγωνιστικοί σε σχέση με το οκτάρι που είχαν στη διάθεσή τους. Στον αγώνα του Βόλου βρέθηκαν πολύ κοντά στο να σημειώσουν την πρώτη τους νίκη όμως κάτι τέτοιο θα ήταν δύσκολο εξ ορισμού, τόσο διότι έκαναν την πρώτη τους γνωριμία με το αυτοκίνητο, όσο διότι ο συναγωνισμός ήταν έντονος από ένα δεμένο πλήρωμα με αυτοκίνητο κορυφής. Τρίτη θέση για τιους Καλούδη-ΤσιάπαΤο βάθρο των νικητών στο 30ό Κένταυρος συμπλήρωσαν οι Καλούδης-Τσιάπας στον πρώτο τους αγώνα μαζί. Πέτυχαν ένα καλό αποτέλεσμα γράφοντας τον τρίτο χρόνο γενικής στις 3 από τις 6 ειδικές ενώ ήταν δεύτεροι στο δεύτερο Καράβωμα. Αυτή ήταν και η δεύτερη 3η θέση του Άκη Καλούδη, μετά και το Ράλι Φίλιππος.Την καλύτερη εμφάνιση τους έκαναν οι Κοσμόπουλος-ΜπαρδάκηςΝικητές στην F2, πρώτοι στην Α/7 και τέταρτοι στη γενική ήταν οι Κοσμόπουλος-Μπαρδάκης με το Renault Clio R3 Maxi. Το Βολιώτικο πλήρωμα έγραψε δύο τρίτους χρόνους γενικής και πέτυχε το καλύτερό του αποτέλεσμα με αυτό το αυτοκίνητο, ένα χρόνο μετά τον πρώτο αγώνα του Clio R3 και πάλι στο Κένταυρος. Αξίζει να σημειώσουμε πως αρχικά βρίσκονταν τρίτοι και έχασαν μια θέση μετά τη δεύτερη Δράκεια. Ο Γιώργος Κοσμόπουλος δείχνει να έχει φτάσει σε ικανοποιητικό επίπεδο εξοικείωσης με το αυτοκίνητο και σίγουρα η συνέχεια θα είναι καλύτερη γι αυτόν. Τα αυτοκίνητα της ομάδος R είναι το μέλλον και ελπίζουμε σύντομα να δούμε κι άλλα τέτοια αυτοκίνητα στους ελληνικούς αγώνες.Μια θέση πιο πίσω σε γενική, F2 και Α/7 συναντάμε τους Γεροδήμο-Κοτσιλιάνο, που φέτος κάνουν αίσθηση με το Honda Civic Type R. Με αυτή τη δεύτερη θέση βρίσκονται στην κορυφή της βαθμολογίας της F2 και η συνέχεια γι αυτούς προβλέπεται λαμπρή. Το βάθρο της Α/7 συμπλήρωσαν οι Αγγελόπουλος-Κυριαζής. Σε αυτόν τον αγώνα συμμετείχαν με ένα Renault Clio RS και τερμάτισαν 12οι στη γενική και 8οι στην F2. Πρώτοι στο Gr. E οι Μπαλντούνης-ΜακάριοςΣτην έκτη θέση γενικής τερμάτισαν οι νικητές του Group E και της ΕΕ/11. Ο λόγος για τους τοπικούς Μπαλντούνη-Μακάριο με το αιθαλές Ford Escort. Πραγματοποίησαν μια εξαιρετική επίδοση ανάμεσα σε πολύ πιο σύγχρονα αυτοκίνητα. Μακάρι να τους βλέπαμε και σε άλλους αγώνες αφού τα τελευταία χρόνια συμμετέχουν μόνο σε τοπικές διοργανώσεις.Μεγάλη επιτυχία από τους Νικολιδάκη-ΠετούσηΤις επόμενες δυο θέσεις της γενικής κατέλαβαν οι πρώτοι και δεύτεροι της Α/6, παράλληλα τρίτοι και τέταρτοι στην F2. Ο λόγος για τους Κρητικούς Νικολιδάκη-Πετούση και Γάτσο-Αμαραντίδου, αμφότεροι με Peugeot 106. Οι Νικολιδάκης-Πετούσης έκαναν μια ακόμη φανταστική επίδοση εκτός Κρήτης, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά το ταλέντο τους στις δύσκολες ειδικές του Πηλίου. Οι Γάτσος-Αμαραντίδου αποχωρίστηκαν αυτή τη φορά το Peugeot 205 αλλά τα κατάφεραν περίφημα. Τρίτοι στην Α/6 και έκτοι στην F2 ήταν οι Καραβασίλης-Κολλάρας με ένα ακόμη Peugeot 106. Φανταστική επίδοση από τους νικητές της N/2 Χαλάτση-Παπαγεωργίου με το Nissan Micra. Ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην 9η θέση γενικής, ανάμεσα στα πληρώματα της Α/6, κατακτώντας παράλληλα την 5η θέση στην F2. Φαίνεται πως μετά από αρκετά χρόνια η κυριαρχία των γαλλικών αυτοκινήτων στην κλάση αμφισβητείται. Πρώτα έγινε στο Φίλιππος, μετά εδώ και σίγουρα η συνέχεια θα είναι ανάλογη. Δεύτεροι στην Ν/2 ήταν οι τοπικοί Τριανταφύλλου-Ευτυχιάδης με το Peugeot 106. Τερμάτισαν στην 15η θέση γενικής που είναι ένα αξιόλογο αποτέλεσμα. Την τριάδα της Ν/2 έκλεισαν οι Τουλιάτος-Μαλακτάρη με το Citroen Saxo, που έκλεψαν την τρίτη θέση μόλις στην τελευταία ειδική από τους Σκανδάλη-Πουραβάντη και το 106 Rallye. Ανέλπιστα πρώτοι στην Α/5 τερμάτισαν οι Τσακίρης-Νώττας με το Toyota Yaris. Λέμε ανέλπιστα διότι στην τελευταία ειδική εγκατέλειψαν ενώ προηγούνταν οι Σαμαράς-Χαλδαίος. Δεύτεροι στην κλάση τερμάτισαν οι Αργυρίου-Βούλγαρης με Toyota Starlet, ενώ τρίτοι ήταν οι Κοτσίκης-Φούκης με το VW Polo. Μετά τους Μπαλντούνη-Μακάριο στην ΕΕ/11 τερμάτισαν οι Νταής-Νταής με το VW Golf GTI και οι Χατζηγάκης-Τόλιας με Ford Escort. Η νίκη στην ΕΕ/10 ήταν υπόθεση των τοπικών Τράγη-Μουστάκα με Peugeot 205. Δεύτεροι στην κλάση ήταν οι Κουτσούκος-Τράχος με Citroen AX GTi. Σε αυτόν τον αγώνα είχαμε αρκετές συμμετοχές στην ΕΕ/9. Εκεί νικητές ήταν Σαρητσόγλου-Κυπαρίσσας με Peugeot 205 Rallye. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Μπαρμπούλης-Τουφάκης με Citroen AX GTi ενώ τρίτοι ήταν Κολισόγλου-Βασιλειάδου με Ford Fiesta. Εκτός από νικητές η ημέρα είχε και πολλούς άτυχους.
Πρώτοι από όλους ήταν οι περσινοί κυπελλούχοι ασφάλτου F2, οι αδερφοί Ζάχοι. Ταλαιπωρήθηκαν για μια ακόμη φορά με το Renault Clio Ragnotti και εγκατέλειψαν από κινητήρα στη δεύτερη Ε.Δ. Οι Κυρίτσης-Πολίτης «γύρισαν» σε μια φουρκέτα στο πρώτο Καράβωμα και χτύπησαν τον πίσω αριστερό τροχό, σπάζοντας ζάντα και στραβώνοντας την ανάρτηση. Έφτασαν μέχρι το service αλλά το αυτοκίνητο είχε στραβώσει άκρο κι έτσι εγκατέλειψαν. Μεγάλο κρίμα για τους Ζάχο-Δεληγιάννη με το Citroen C2 R2 που ενώ μετά τη δεύτερη Δράκεια βρίσκονταν πέμπτοι στη γενική και δεύτεροι στην F2, είχαν ένα κλατάρισμα στην πέμπτη ειδική και έπεσαν τελικά στη 17η θέση γενικής. Παρόλα αυτά κατάφεραν και κέρδισαν την Α/6+ εμπρός από τους Κερασιώτη-Αμανάκη με το Peugeot 206 Kit Car.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)