Η Χαλκιάς Racing Team είναι μία ιδιωτική ομάδα που ασχολείται με αγώνες Ράλλυ, κυρίως σε χωμάτινες επιφάνειες και αγωνίζεται στην κατηγορία Group N. Ο Θέμης Χαλκιάς με την ιδιότητα του οδηγού, ιδρυτή και manager αυτής της ομάδας, έχει εμπλακεί από το 1997 σε αγώνες ράλλυ και έχει διακριθεί τόσο για τις επιδόσεις του όσο και για την προσφορά του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η ιστορία βέβαια ξεκινάει από την πολύχρονη παρουσία του πατέρα του, Βασίλη Χαλκιά ο οποίος συμμετείχε για πρώτη φορά σε αγώνες ράλλυ το 1983. Στόχος της Χαλκιάς Racing είναι να παρουσιάσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στον χώρο του Ελληνικού πρωταθλήματος, με γνώμονα το ήθος και το σεβασμό που διέπουν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Ο Θέμης Χαλκιάς δεν θα καταφέρει να αγωνιστεί στο Ολυμπιακό Ράλλυ στον Πύργο, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Τέθηκε σε εφαρμογή το νέο ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης των αθλητικών διοργανώσεων αυτοκινήτου, www.e-omae-epa.gr , το οποίο σχεδίασε για λογαριασμό της Ο.Μ.Α.Ε. η εταιρεία λογισμικού Megasoft. Με το νέο σύστημα θα απλουστευθεί και επιταχυνθεί η διαδικασία έκδοσης αγωνιστικών αδειών, η διαδικασία συμμετοχής σε κάθε αγωνιστική εκδήλωση ανά την επικράτεια, καθώς και οι εγγραφές σωματείων και στελεχών. Σημειώστε πως ειδικά για τις Αγωνιστικές Άδειες (license) το νέο σύστημα αποτελεί πλέον τον μοναδικό τρόπο έκδοσής τους. Χάρη στο νέο σύστημα θα υπάρχει από τώρα και στο εξής δυνατότητα δημιουργίας στατιστικών μελετών, πολλαπλών palmares και άλλων αρχείων του είδους, γεγονός που θα βοηθήσει στον προγραμματισμό και τη συνολική αναβάθμιση του χώρου στο εγγύς μέλλον. Για οποιαδήποτε πληροφορία στη χρήση του συστήματος παρακαλούνται οι αθλητές να απευθύνονται στα Αθλητικά τους Σωματεία. ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ !
Μερικά σύμβολα δεν χρειάζονται εξήγηση. Μόλις λίγα εκατοστά στο πλάι ενός αυτοκινήτου είναι αρκετά για να πουν μια ολόκληρη ιστορία - μια γεμάτη με κινητήρες που βρυχώνται στις στροφές, χιόνι που λιώνει κάτω από τα καυτά ελαστικά, σκονισμένους δρόμους και βράδια φωτισμένα από προβολείς. Ανάμεσα σε αυτά τα σύμβολα τόλμης και αποφασιστικότητας, το λογότυπο HF της Lancia και ο κόκκινος ελέφαντας ξεχωρίζουν ως ανεξίτηλα σύμβολα που ενσαρκώνουν το πιο αυθεντικό και τολμηρό αγωνιστικό πνεύμα της ιταλικής μάρκας για πάνω από 60 χρόνια. Και σήμερα, αυτά τα δύο σύμβολα επιστρέφουν για να πυροδοτήσουν το πάθος των οπαδών σε όλο τον κόσμο - είτε παρατάσσονται στις πίστες ράλι για να δουν το Ypsilon Rally4 HF (και σύντομα, το ολοκαίνουργιο Ypsilon Rally Racing) είτε κάθονται πίσω από το τιμόνι των νέων ηλεκτρικών εκδόσεων HF και HF Line 280 ίππων για το δρόμο, βιώνοντας τα αυθεντικά συναισθήματα που μόνο μια Lancia μπορεί να προσφέρει. Με την επιστροφή αυτών των δύο θρυλικών εμβλημάτων, η Lancia α...
Mε έκπτωση 10% που αντιστοιχεί σε ποσό από 2.286 έως 2.776 ευρώ, αναλόγως την έκδοση, διατίθεται στην ελληνική αγορά το Daihatsu Τerios. Υπό την ισχύ της έκπτωσης η τιμή του τετρακίνητου SUV ξεκινά πλέον από τα 20.574 ευρώ και φτάνει τα 24.984 ευρώ. Αναλυτικότερα, η τιμή της βασικής έκδοσης, Terios SX, διαμορφώνεται στα 20.754 ευρώ -από 22.860- της έκδοσης SX Plus στα 21.960 ευρώ -από 24.400- και της SX Plus VIP στα 23.310 ευρώ -από 25.900, της Terios SX Plus με αυτόματο κιβώτιο στα 23.510 ευρώ –από 26.100- και στα 24.984 ευρώ -από 27.760- για την Terios SX Plus με αυτόματο κιβώτιο και σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Tα μοντέλα Cuore και Sirion διατίθενται με εκπτώσεις 400 ευρώ και 450 ευρώ αντιστοίχως για αγορά τοις μετρητοίς ή εναλλακτικά, προσφέρονται με άτοκα χρηματοδοτικά προγράμματα σύμφωνα με τα οποία προβλέπεται 45% προκαταβολή και εξόφληση έως και σε 24 μηνιαίες δόσεις ή 60% προκαταβολή και εξόφληση έως και σε 36 μηνιαίες δόσεις Επίσης, το Daihatsu Copen προσφέρεται με δώρο το 10...