
Στην κατηγορία Α νικητής αναδείχθηκε ο Μιχάλης Ευθυμίου αφού βάσει των νέων κανονισμών, το Ford Escort WRC συμμετέχει στην κατηγορία Α και όχι την Ε. Στη 2η θέση τερμάτισε ο Αργύρης Τσούλος και 3ος ο Ανδρέας Ντόφης που ήταν και νικητής στην κλάση Α6. Στην Α5 νικητής αναδείχθηκε ο Βασίλης Ατζέμης και στην Α7 ο Γιάννης Φωτεινέλης.
Στην κατηγορία Ν ο Λεωνίδας Κύρκος επικράτησε των Μίλτου Κύρκου και Κώστα Κόρακα που συμπλήρωσαν αντίστοιχα την τριάδα της κατηγορίας Ν και της κλάσης Ν4. Ο Γιώργος Ζαχαριάδης στην 1η του εμφάνιση σημείωσε ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα κερδίζοντας την 1η θέση στα δίλιτρα της Ν και στην κλάση Ν2, μία από τις δυσκολότερες κλάσεις στις αναβάσεις. Την τριάδα σε δίλιτρα και Ν2 συμπλήρωσαν αντίστοιχα οι Βαγγέλης Μπλάτζος και Κώστας Μπάντζος. Στην κλάση Ν1 ο περσινός κυπελλούχος Νίκος Ζακχαίος συνέχισε κερδίζοντας και αυτόν τον αγώνα. Ο Βαγγέλης Μπουγιούκος κατέκτησε τη 2η θέση και την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Σπύρος Νίκας.
Ο Μάριος Ηλιόπουλος που έχει πλέον ένα Ford Escort WRC -και όχι το γνωστό Peugeot 206 WRC με το οποίο τον είδαμε στο περσινό πρωτάθλημα-,κέρδισε εύκολα την κατηγορία του σημειώνοντας και τον ταχύτερο χρόνο ημέρας Στη 2η θέση της Ε τερμάτισε ο Παρασκευάς Ραπαντζίκος. Ο Ρένος Αρβανιτάκης θα μπορούσε να θεωρηθεί έκπληξη αφού με ένα Suzuki Swift της κλάσης Ε9 τερμάτισε στην 3η θέση της Ε ανάμεσα σε 16 αυτοκίνητα και αφήνοντας πίσω τους Κουρνιάτη και Βασιλειάδη, νικητές των κλάσεων Ε11 και Ε10 αντίστοιχα.
Στην κατηγορία των Ιστορικών ταχύτερος όλων ήταν ο Νίκος Πολίτης. Τον ακολούθησε ο Νίκος Ζιώβας και την 3η θέση κατέλαβε ο Δημήτρης Ζαρμπής.
Στην κατηγορία Ν ο Λεωνίδας Κύρκος επικράτησε των Μίλτου Κύρκου και Κώστα Κόρακα που συμπλήρωσαν αντίστοιχα την τριάδα της κατηγορίας Ν και της κλάσης Ν4. Ο Γιώργος Ζαχαριάδης στην 1η του εμφάνιση σημείωσε ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα κερδίζοντας την 1η θέση στα δίλιτρα της Ν και στην κλάση Ν2, μία από τις δυσκολότερες κλάσεις στις αναβάσεις. Την τριάδα σε δίλιτρα και Ν2 συμπλήρωσαν αντίστοιχα οι Βαγγέλης Μπλάτζος και Κώστας Μπάντζος. Στην κλάση Ν1 ο περσινός κυπελλούχος Νίκος Ζακχαίος συνέχισε κερδίζοντας και αυτόν τον αγώνα. Ο Βαγγέλης Μπουγιούκος κατέκτησε τη 2η θέση και την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Σπύρος Νίκας.
Ο Μάριος Ηλιόπουλος που έχει πλέον ένα Ford Escort WRC -και όχι το γνωστό Peugeot 206 WRC με το οποίο τον είδαμε στο περσινό πρωτάθλημα-,κέρδισε εύκολα την κατηγορία του σημειώνοντας και τον ταχύτερο χρόνο ημέρας Στη 2η θέση της Ε τερμάτισε ο Παρασκευάς Ραπαντζίκος. Ο Ρένος Αρβανιτάκης θα μπορούσε να θεωρηθεί έκπληξη αφού με ένα Suzuki Swift της κλάσης Ε9 τερμάτισε στην 3η θέση της Ε ανάμεσα σε 16 αυτοκίνητα και αφήνοντας πίσω τους Κουρνιάτη και Βασιλειάδη, νικητές των κλάσεων Ε11 και Ε10 αντίστοιχα.
Στην κατηγορία των Ιστορικών ταχύτερος όλων ήταν ο Νίκος Πολίτης. Τον ακολούθησε ο Νίκος Ζιώβας και την 3η θέση κατέλαβε ο Δημήτρης Ζαρμπής.
