Μπορεί πολλοί να λένε, πως οι Έλληνες δεν ενδιαφέρονται όσο θα έπρεπε, για τους αγώνες αυτοκινήτου (τόσο από πλευράς οδηγών όσο και από πλευράς θεατών) όμως η άποψη αύτη διαψεύστηκε αύτη τη φόρα. Με άριστη οργάνωση από αγωνιστικής πλευράς από την A.Λ.Α.Λ
Το 1ο Ράλλυ Σπρίντ Μπράλου που έγινε σε ένα όμορφο τοπίο με πολύ κρύο και με εναλλαγές στον καιρό, να μας θυμίζει λίγο από ράλλυ Νορβηγίας λόγο του χιονιού που υπήρχε. Σε μία διαδρομή 9.6 χλμ.
Με 75 πληρώματα έχουν πάρει εκκίνηση, ενώ είχαν δηλώσει συμμετοχή 86 Με εκτός τους Σταύρο Σταμέλο – Χρίστο Παπαχριστόπουλο με το Golf Kitcar (2000+κ.εκ.) και Γιάννη Τασιόπουλου-Φαίη Τσιγαρίδη (Citroen Saxo VTS)που δεν εμφανίστηκαν.
Ταχύτεροι και πάλι οι πρωταθλητές Ελλάδος 2008 Π. Χατζητσοπάνης – Α. Ανδρικόπουλος με Mitsubishi Evo IX και με χρόνο και στα δύο σκέλη 11’50’’69
1ο Ράλλυ Σπριντ του Μπράλου προσμετρά για το Κύπελλο Ασφάλτινων Σπριντ αλλά και στο Κύπελλο Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2009.
Το 1ο Ράλλυ Σπρίντ Μπράλου που έγινε σε ένα όμορφο τοπίο με πολύ κρύο και με εναλλαγές στον καιρό, να μας θυμίζει λίγο από ράλλυ Νορβηγίας λόγο του χιονιού που υπήρχε. Σε μία διαδρομή 9.6 χλμ.
Με 75 πληρώματα έχουν πάρει εκκίνηση, ενώ είχαν δηλώσει συμμετοχή 86 Με εκτός τους Σταύρο Σταμέλο – Χρίστο Παπαχριστόπουλο με το Golf Kitcar (2000+κ.εκ.) και Γιάννη Τασιόπουλου-Φαίη Τσιγαρίδη (Citroen Saxo VTS)που δεν εμφανίστηκαν.
Ταχύτεροι και πάλι οι πρωταθλητές Ελλάδος 2008 Π. Χατζητσοπάνης – Α. Ανδρικόπουλος με Mitsubishi Evo IX και με χρόνο και στα δύο σκέλη 11’50’’69
1ο Ράλλυ Σπριντ του Μπράλου προσμετρά για το Κύπελλο Ασφάλτινων Σπριντ αλλά και στο Κύπελλο Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2009.