Σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (Σ.Ε.Α.Α.), η εγχώρια αγορά τον προηγούμενο κατέγραψε πτώση 33% σε σχέση με πέρυσι φτάνοντας τις 13.402 ταξινομήσεις
Έτσι πλέον ο Νοέμβριος είναι ο πλέον αντιπαραγωγικός μήνας του έτους. Στο ίδιο μήκος κύματος και η σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα (Οκτώβριο) είναι αρνητική με την πτώση να κυμαίνεται στο -32%. Αισιόδοξη ωστόσο είναι συνολική εικόνα στο ενδεκάμηνο του 2008, καθώς οι ταξινομήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων ανήλθαν στις 259.304 μονάδες καταγράφοντας μείωση 3,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2007. Είναι ενδεικτικό ότι η εγχώρια αγορά το 2008 κινήθηκε στο ενδεκάμηνο καλύτερα και από το 2006 όταν οι πωλήσεις στο αντίστοιχο διάστημα είχαν ανέλθει στις 255.102 μονάδες. Λίγο πριν την εκπνοή του 2008 οι εγχώριες πωλήσεις συνολικά θα ξεπεράσουν τις 260.000 μονάδες, νούμερο διόλου ευκαταφρόνητο σε χαλεπούς οικονομικά καιρούς. Η αγορά αυτοκινήτου για την ελληνική οικογένεια είναι μια ελαστική δαπάνη και υπ΄αυτό το πρίσμα η διστακτικότητα των καταναλωτών για τέτοιες δαπάνες είναι δικαιολογημένη. Η παρούσα κρίση που αν και ακόμα δεν έχει χτυπήσει την πόρτα της ελληνικής οικογένειας εκτιμάται ότι θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ο υποψήφιος αγοραστής θα επιλέξει το νέο του όχημα. Με αλλά λόγια ο καταναλωτής εκτιμάται ότι θα "ψάξει" για χαμηλότερο κόστος χρήσης και θα αναζητήσει λιγότερα κυβικά, χαμηλότερη κατανάλωση κ.α. Ενδείξεις για το αν θα επηρεαστεί η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα από την κρίση θα υπάρχουν το Φεβρουάριο και το Μάρτιο, όπου θεωρητικά θα πρέπει να ταξινομηθούν τα αυτοκίνητα που έχουν παραγγελθεί μετά τον Αύγουστο. Χείρα βοηθείας στους καταναλωτές θα πρέπει να δώσουν τόσο οι εισαγωγικές εταιρίες (προσφορές κ.α.) αλλά και οι Τράπεζες με τη μορφή παροχής χαμηλότοκων δανείων.
Έτσι πλέον ο Νοέμβριος είναι ο πλέον αντιπαραγωγικός μήνας του έτους. Στο ίδιο μήκος κύματος και η σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα (Οκτώβριο) είναι αρνητική με την πτώση να κυμαίνεται στο -32%. Αισιόδοξη ωστόσο είναι συνολική εικόνα στο ενδεκάμηνο του 2008, καθώς οι ταξινομήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων ανήλθαν στις 259.304 μονάδες καταγράφοντας μείωση 3,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2007. Είναι ενδεικτικό ότι η εγχώρια αγορά το 2008 κινήθηκε στο ενδεκάμηνο καλύτερα και από το 2006 όταν οι πωλήσεις στο αντίστοιχο διάστημα είχαν ανέλθει στις 255.102 μονάδες. Λίγο πριν την εκπνοή του 2008 οι εγχώριες πωλήσεις συνολικά θα ξεπεράσουν τις 260.000 μονάδες, νούμερο διόλου ευκαταφρόνητο σε χαλεπούς οικονομικά καιρούς. Η αγορά αυτοκινήτου για την ελληνική οικογένεια είναι μια ελαστική δαπάνη και υπ΄αυτό το πρίσμα η διστακτικότητα των καταναλωτών για τέτοιες δαπάνες είναι δικαιολογημένη. Η παρούσα κρίση που αν και ακόμα δεν έχει χτυπήσει την πόρτα της ελληνικής οικογένειας εκτιμάται ότι θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ο υποψήφιος αγοραστής θα επιλέξει το νέο του όχημα. Με αλλά λόγια ο καταναλωτής εκτιμάται ότι θα "ψάξει" για χαμηλότερο κόστος χρήσης και θα αναζητήσει λιγότερα κυβικά, χαμηλότερη κατανάλωση κ.α. Ενδείξεις για το αν θα επηρεαστεί η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα από την κρίση θα υπάρχουν το Φεβρουάριο και το Μάρτιο, όπου θεωρητικά θα πρέπει να ταξινομηθούν τα αυτοκίνητα που έχουν παραγγελθεί μετά τον Αύγουστο. Χείρα βοηθείας στους καταναλωτές θα πρέπει να δώσουν τόσο οι εισαγωγικές εταιρίες (προσφορές κ.α.) αλλά και οι Τράπεζες με τη μορφή παροχής χαμηλότοκων δανείων.
Σχόλια