Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το μέλλον είναι ηλεκτρικό ...


Η Formula E, το πρώτο παγκόσμιο πρωτάθλημα μηχανοκίνητου αθλητισμού αποκλειστικά με ηλεκτρικά οχήματα, ξεκίνησε την έκτη σεζόν της την Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου. Μπορεί να μην είστε εξοικειωμένοι με το πρωτάθλημα της ΑΒΒ FIA Formula E, καθώς αυτό ξεκίνησε μόλις το 2014. Ωστόσο έγινε γρήγορα δημοφιλές, προσελκύοντας περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στα grids και περισσότερους οπαδούς στις κερκίδες. Η Nissan ήταν ο πρώτος Ιάπωνας κατασκευαστής που συμμετείχε στην Formula E. Η ομάδα της Nissan e.dams τερμάτισε δεύτερη στη τελευταία σεζόν, η οποία ήταν και η πρώτη της. Για τη Nissan, η Formula E είναι μια ευκαιρία να αποδείξει την ισχύ και τις επιδόσεις που απορρέουν από τις τεχνολογίες της, μηδενικών εκπομπών ρύπων. Για τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο, είναι μια ευκαιρία να δουν από κοντά τελευταίας τεχνολογίας αγωνιστικά μοντέλα παγκόσμιας κλάσης, χωρίς να χρειαστεί να ταξιδέψουν μακριά. Ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε, υπάρχουν πέντε λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να δείτε Formula E:


Το μέλλον είναι ηλεκτρικό

• Η τεχνολογία που “κρύβεται” πίσω από την Formula E, είναι μια ματιά στο μέλλον όλων των αυτοκινήτων. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθούν με γρήγορο ρυθμό την επόμενη δεκαετία, καθώς η συγκεκριμένη τεχνολογία γίνεται πιο προσιτή και προσβάσιμη.
• Οι ηλεκτρικοί αγώνες έχουν μια μοναδική ακουστική ατμόσφαιρα. Τα οχήματα της Formula E εκπέμπουν στην πραγματικότητα το δικό τους συγκεκριμένο ήχο, με διαφορετικό βήμα, ανάλογα με το μέγεθος της επιτάχυνσης.
• Οι γνώσεις που αποκτήθηκαν στους αγώνες της Formula E, ιδιαίτερα στον τομέα της διαχείρισης της ενέργειας, θα προχωρήσουν στην ανάπτυξη καλύτερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τους καταναλωτές στο μέλλον. Μπορεί η Nissan να έχει εκμεταλλευτεί την πολυετή πείρα της από την μαζική παραγωγή του ηλεκτρικού οχήματος Nissan LEAF για την ανάπτυξη του αυτοκινήτου της Formula E, ωστόσο η εμπλοκή της στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα έχει πολλαπλά οφέλη και για τις εμπορικές της δραστηριότητες.


Ένα αγωνιστικό πρωτάθλημα για τη νέα γενιά

• Η Formula E στοχεύει σε κοινό με φρέσκιες αντιλήψεις, τόσο ως προς τον τρόπο λειτουργίας της όσο και στο τρόπο παρακολούθησης των αγώνων. Η λειτουργία Fanboost επιτρέπει στους οπαδούς να επηρεάζουν άμεσα τους αγώνες, ψηφίζοντας online για τους αγαπημένους τους οδηγούς. Οι πέντε οδηγοί που λαμβάνουν τις περισσότερες ψήφους παίρνουν πρόσθετη ώθηση ισχύος 5 κιλοβάτ, για χρήση κατά το δεύτερο μισό του αγώνα. Για παράδειγμα, μπορείτε να ψηφίζετε για τους οδηγούς της Nissan e.dams, απλά κάνοντας tweet "#SebastienBuemi #FANBOOST" και "#OliverRowland #FANBOOST".
• Οι αγώνες είναι σύντομοι, σε σύγκριση με άλλα πρωταθλήματα, διάρκειας μόνο 45 λεπτών συν ενός γύρου. Έτσι η προσοχή των θεατών επικεντρώνεται στη δράση, με κάθε λάθος ή αστοχία να είναι πολύ πιο κρίσιμο για την έκβαση του αγώνα.
• Ενώ οι περισσότεροι αγώνες μεταδίδονται από τηλεοπτικά δίκτυα σε όλο τον κόσμο, στην Formula E όλοι μπορούν να παρακολουθήσουν πλήρεις αγώνες και προκαταρκτικές δοκιμές στο YouTube. Για παράδειγμα, μπορείτε να παρακολουθήσετε τη 12η κούρσα (e-Prix) της πέμπτης σεζόν στη Νέα Υόρκη: ΕΔΩ!


Η Formula E είναι γεμάτη δράση

• Οι οδηγοί της Formula E μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία "Attack Mode" για να αυξήσουν την ισχύ τους κατά 25 κιλοβάτ, βγαίνοντας από την αγωνιστική γραμμή και οδηγώντας σε μια συγκεκριμένη ζώνη. Ο αριθμός των διαθέσιμων αυξήσεων και η διάρκεια τους αλλάζουν από αγώνα σε αγώνα. Αυτό κάνει κάθε αγώνα λιγότερο προβλέψιμο και πιο συναρπαστικό.
• Όταν ένας οδηγός ενεργοποιεί τη λειτουργία Attack Mode, ανάβουν τα φώτα στο “φωτοστέφανο” του αυτοκινήτου (το σημείο ασφαλείας πάνω από το κεφάλι του οδηγού). Οι τηλεθεατές μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν επί της οθόνης, ποιος βρίσκεται σε Attack Mode.
• Η “σφιχτή” διαδρομή σε κάθε αγώνα, σημαίνει ότι οι οδηγοί πρέπει να προσέχουν συνεχώς ο ένας τον άλλον.


Η Formula E είναι πολύ κοντά στους θεατές

• Χωρίς τους εκκωφαντικούς θορύβους και τις εκπομπές καυσαερίων που συνήθως συνδέονται με τα μηχανοκίνητα αθλήματα, οι αγώνες της Formula E λαμβάνουν χώρα στην καρδιά της πόλης. Αυτό διευκολύνει την παρακολούθηση για το κοινό, προσφέροντας μια ανεπανάληπτη εμπειρία. Ξεκινώντας από το Diriyah, η έκτη σεζόν της Formula E θα συναρπάσει τους κατοίκους στο Σαντιάγκο της Χιλής, στην Πόλη του Μεξικό, στο Μαρακές του Μαρόκο, στην Σάνια της Κίνας, στην Ρώμη, στο Παρίσι, στη Σεούλ, στην Τζακάρτα, στο Βερολίνο, στη Νέα Υόρκη και στο Λονδίνο.
• Σε αντίθεση με άλλους αγώνες, το pit και τα paddocks της Formula E δεν είναι μόνο για τους VIP. Αυτό δίνει στους οπαδούς της Formula E την ευκαιρία να δουν από κοντά την τεχνολογία και τους ανθρώπους πίσω από αυτήν.


Τεχνολογική πρόοδος και Formula E βαδίζουν μαζί

• Με την τεχνολογία EV μηδενικών εκπομπών να αναπτύσσεται γρήγορα, η Formula E προσαρμόζεται εξίσου γρήγορα για να παραμείνει στις επάλξεις.
• Μία αλλαγή που έχει ήδη πραγματοποιηθεί, αφορά την σημαντική αύξηση της ισχύος, από 200 kW σε 250 kW (περίπου το ισοδύναμο με την αύξηση 80 ίππων), επιτυγχάνοντας κορυφαίες ταχύτητες μέχρι 280 km / h.
• Χάρη στη βελτιωμένη τεχνολογία των μπαταριών, η Formula E έχει καταργήσει την αλλαγή στα μισά του αγώνα, κάτι που ήταν χαρακτηριστικό των πρώιμων εποχών της. Ωστόσο, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας, όπως άλλωστε τα καύσιμα σε οποιοδήποτε άλλο αγώνα σε πίστα, παραμένει ένα σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής κάθε ομάδας.
Η Nissan e.dams, εκτός από την ανανεωμένη εμφάνισή της για την έκτη σεζόν του πρωταθλήματος ABB FIA της Formula E, έχει ανανεώσει και το κινητήριο σύνολο του αγωνιστικού της αυτοκινήτου, για να αντιμετωπίσει τις επικείμενες προκλήσεις.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,