Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

General Tire Grabber X3 Smooth Red Letter ...


Η General Tire συνεχίζει να κατακτά την αγορά, με την παρουσίαση του πολυαναμενόμενου Grabber X3. Χαρακτηριστικό του τα νέα κόκκινα σήματα στα πλευρικά τοιχώματα,  τα οποία φέρουν, για πρώτη φορά, την ονομασία “Smooth Red Letter (SRL)” (κόκκινα γράμματα). Το Grabber X3 είναι ελαστικό για λασπωμένο έδαφος, με δυνατότητα χρήσης και εκτός και εντός δρόμου. Όμως, το ελαστικό αυτό έχει σαφή προσανατολισμό στις επιδόσεις εκτός δρόμου, σε μια αναλογία με 80/20 - εκτός/ εντός δρόμου αντίστοιχα, ενισχύοντας το off-road DNA της General Tire. Για να δημιουργηθεί το κορυφαίο σύνολο προδιαγραφών του, οι μηχανικοί ανάπτυξης της General Tire εργάστηκαν πάνω σε τρεις πρωτοποριακές τεχνολογίες: "Extreme Mud (X Mud)" για μέγιστη πρόσφυση σε βαθιά λάσπη, "Extreme Dirt (X Dirt)" για οδήγηση σε χώμα και χαλίκια και "Extreme Rock (X Rock)" για δύσκολο βραχώδες έδαφος. Και οι τρεις τεχνολογίες βασίζονται σε ένα σχέδιο πέλματος που χαρακτηρίζεται από βαθιές αυλακώσεις, κανάλια για το άδειασμα της λάσπης και κλιμακωτές άκρες, γεγονός που προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης στην άμμο, στη λάσπη και στο χαλίκι.
Το μοναδικό σχέδιο του ελαστικού συνδυάζει λοξοτομημένες άκρες στα μπλοκ,  με πιο φαρδιές αυλακώσεις πέλματος και στενές αυλακώσεις στη βάση του πέλματος, εκτοπίζοντας έτσι πιο γρήγορα τις πέτρες σε έδαφος με χαλίκι. 
Στην οδήγηση σε βράχια, οι άκρες πρόσφυσης στο πέλμα του ελαστικού είναι διατεταγμένες σε διαφορετικές γωνίες και παρέχουν μέγιστη πρόσφυση σε κάθε κατεύθυνση. Μια σειρά από νευρώσεις εκτροπής προστατεύουν τα πλευρικά τοιχώματα από ζημιές από πέτρες ή χαλίκια, γεγονός που καθιστά το ελαστικό εξαιρετικά στιβαρό και αποδοτικό σε σκληρό έδαφος.


Κατά την κατασκευή του Grabber X3, οι μηχανικοί της General Tire εφάρμοσαν την τεχνολογία Duragen™. Έτσι το ελαστικό έχει μια τριπλή κατασκευαστική δομή που παρέχει πρόσθετη δύναμη και αντοχή στα κλαταρίσματα από τρυπήματα. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, οι επιδόσεις του σε άμμο και χαλαρό χαλίκι έχουν βελτιωθεί κατά 5%, ενώ η απόδοση σε βραχώδες έδαφος κατά 10%. Για χρήση εντός δρόμου, το Grabber X3 έχει βελτιωμένη απόδοση στο βρεγμένο, ενώ, παρόλο που είναι λάστιχο λάσπης, προσφέρει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στη μείωση του θορύβου και κορυφαία, για την κατηγορία του, απόδοση στο στεγνό οδόστρωμα.
Το πολυαναμενόμενο Grabber X3 “Smooth Red Letter ” θα είναι σύντομα διαθέσιμο σε μια μεγάλη γκάμα, από 10 διαφορετικά μεγέθη, για ζάντες 15 έως 20 ιντσών. Όλα τα μεγέθη αυτού του κορυφαίου off road ελαστικού είναι εγκεκριμένα για ταχύτητες μέχρι 160 kmh. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ