Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Χατ-Τρικ" της Opel στο ERC ...


Η Opel πέτυχε το στόχο της με εντυπωσιακό τρόπο – να κάνει το χατ τρικ - κατακτώντας τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο της στο Πρωτάθλημα FIA ERC Junior U27 στο Ράλι Liepāja-Ventspils της Λετονίας. Μετά το Σουηδό Emil Bergkvist (2015) και το Γερμανό Marijan Griebel (2016), φέτος ήταν η σειρά του 23χρονου Βρετανού Christopher Ingram να στεφθεί Πρωταθλητής μετά από θρίαμβο στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς που διεξήχθη στην περιοχή πέριξ του λιμανιού της Liepāja, στη Βαλτική θάλασσα. Ο Ingram κατέκτησε μάλιστα για δεύτερη συνεχή φορά τον τίτλο του Πρωταθλήματος ERC3 στο τιμόνι του εργοστασιακού Opel ADAM R2.
Κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες, ο Ingram και ο συνοδηγός του Ross Whittock ολοκλήρωσαν τις 13 ιδιαίτερα απαιτητικές ειδικές διαδρομές του αγώνα στην 1η θέση με διαφορά 18 δευτερολέπτων από το Λετονό οδηγό Martins Sesks (Peugeot). «Δε βρίσκω λόγια να περιγράψω πόσο ευτυχισμένος είμαι», είπε ένας ιδιαίτερα χαρούμενος Ingram. «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα μου, Opel Rallye Junior Team, για την απόλυτη στήριξη που μου πρόσφερε όλη τη χρονιά. Όσο για το ADAM R2, για άλλη μια φορά δούλεψε ‘ρολόι’ κι έτσι ολοκληρώσαμε χωρίς σοβαρά λάθη αυτόν τον αγώνα που διεξήχθη κάτω από δύσκολες συνθήκες. Η κατάκτηση του τίτλου του FIA ERC Junior είναι ένα όνειρο για μένα που έγινε πραγματικότητα».
Δυστυχώς, το άλλο εργοστασιακό πλήρωμα της Opel, οι Jari Huttunen και Antti Linnaketo είχαν μία σειρά από ατυχίες. Αφού προηγήθηκαν στο πρώτο σκέλος του Σαββάτου, οι Φινλανδοί σταμάτησαν δύο φορές στην πρώτη ειδική διαδρομή της Κυριακής με κλαταρισμένο ελαστικό. Δεδομένου ότι υπήρχε μία μόνο ρεζέρβα μέσα στο ADAM R2, το άτυχο πλήρωμα αναγκάστηκε να κάνει τις επόμενες δύο ειδικές διαδρομές με κλαταρισμένο λάστιχο, κάτι που τους κόστισε δύο λεπτά. Όμως, ακόμη κι έτσι κατέκτησαν την 4η θέση στον αγώνα και τη 2η στο Πρωτάθλημα. «Είναι κρίμα, γιατί η νίκη και, κατά συνέπεια, ο τίτλος ήταν στις δυνατότητές μας», δήλωσε απογοητευμένος ο 23χρονος Huttunen. «Όμως είναι κι αυτό στο παιχνίδι των ράλι. Άλλωστε, προσωπικά, αποκόμισα πάρα πολλά από τη φετινή σεζόν. Το ότι ήμουν μέλος μίας εργοστασιακής ομάδας με ανέβασε σε άλλο επίπεδο οδήγησης».


Η 19χρονη Ιταλίδα Tamara Molinaro, η οποία είχε ήδη κατακτήσει το FIA ERC Ladies’ Trophy, ολοκλήρωσε τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην 8η θέση με το Βέλγο συνοδηγό της Martijn Wydaeghe στο τρίτο εργοστασιακό ADAM R2 και πήρε την 7η θέση στη συνολική κατάταξη του Πρωταθλήματος FIA ERC Junior.
Θαυμάσια επίδοση επέδειξαν οι επικεφαλής του ADAC Opel Rallye Cup, Tom Kristensson και Henrik Appelskog. Οι Σουηδοί, οι οποίοι δε συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα FIA ERC Junior U27, κατέκτησαν τη νίκη στην κατηγορία RC4 με το ιδιωτικό ADAM R2 της Audex Motorport.
Το Opel ADAM R2 απέδειξε για άλλη μια φορά την υπεροχή του στην κατηγορία. Από το 2015 που η Opel κατέβασε εργοστασιακά αυτοκίνητα, το αγωνιστικό της με τους 190 ίππους κατέκτησε 12 νίκες σε 18 αγώνες του FIA ERC Junior.
Ο Διευθυντής της Opel Motorsport, Jörg Schrott, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την ομάδα του: «κάθε αθλητής γνωρίζει πόσο δύσκολο είναι να κατακτήσεις ένα τίτλο, αλλά και πόσο ακόμη πιο δύσκολο είναι να τον υπερασπιστείς. Γι’ αυτό νιώθω πολύ περήφανος για όλη την ομάδα μου. Τα τελευταία τρία χρόνια η Opel κέρδισε σε 12 από τους 18 αγώνες του ERC. Και αντίστοιχα σημαντικό είναι το γεγονός ότι δε μείναμε στα λόγια, σε ό,τι αφορά την ανάδειξη νέων ταλέντων, αλλά την κάναμε πραγματικότητα με επιτυχία σε συνεργασία με την ADAC. Οι τρεις συνεχόμενοι τίτλοι στο Πρωτάθλημα FIA ERC Junior είναι η καλύτερη απόδειξη». 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε