Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ίαν Παπανικολάου: Ο επιμένων νικά ...


Στο Seajets Ράλλυ Ακρόπολις συμμετείχαν οι Ίαν Παπανικολάου-Γιώργος Κυπριανού που μετά από ένα χρόνο, επέστρεψαν και πάλι στα μπάκετ του Toyota Yaris. Ο αγώνας, τρίτος γύρος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ράλλυ προσμετρούσε ως διπλός για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλλυ με κάθε σκέλος να έχει ξεχωριστή κατάταξη. Το απόγευμα της Παρασκευής 2 Ιουνίου, το πλήρωμα, με το Νο 72 στις πόρτες του Toyota Yaris, πήρε εκκίνηση από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας και το Σάββατο ρίχτηκε στη μάχη με τα χρονόμετρα στις ειδικές διαδρομές της Φωκίδας.
Μην έχοντας δοκιμάσει το αναβαθμισμένο Toyota Yaris πριν τον αγώνα, το δίδυμο ξεκίνησε επιφυλακτικά το Σάββατο το οποίο περιελάμβανε 6 ειδικές διαδρομές και περισσότερα από 100 αγωνιστικά χιλιόμετρα. «Το σκέλος του Σαββάτου εξαρχής θα ήταν δοκιμαστικό για εμάς καθώς δεν είχαμε καταφέρει να δούμε πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο με τις αλλαγές που είχαν γίνει εξ ολοκλήρου. Έτσι, ενώ στην πρώτη ειδική, στη Γραβιά, το αυτοκίνητο ρέταρε, στη συνέχεια αλλάξαμε πολλαπλασιαστή και στην Άμφισσα καταφέραμε να βρούμε ρυθμό.» ήταν τα λόγια του οδηγού. Έχοντας αρχίσει να συνηθίζει και πάλι το «γραφείο του», η συνέχεια για τον Ίαν Παπανικολάου δεν ήταν η καλύτερη δυνατή, καθώς στην τρίτη ειδική διαδρομή της ημέρας είχε μια άτυχη στιγμή που τον οδήγησε εκτός συνέχειας στο πρώτο σκέλος: «Στο Παλαιοχώρι μπήκαμε με καλό ρυθμό και έχοντας κατά νου ποιες αλλαγές θα κάναμε στο σέρβις που θα ακολουθούσε. Δυστυχώς στο 2ο χλμ σε ένα χάσιμο, το αυτοκίνητο γλίστρησε και έπεσε απέναντι σε ένα χαντάκι που είχε ως αποτέλεσμα κάποιες σημαντικές ζημιές στο μπροστινό μέρος. Έτσι έληξε άδοξα η πρώτη μέρα και στη συνέχεια δώσαμε ολονύχτια μάχη στο σέρβις για να ξεκινήσουμε τη δεύτερη, κάτι που με αρκετό ξενύχτι το καταφέραμε.», δήλωσε ο νεαρός οδηγός.


Η Κυριακή αποτέλεσε τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου πρωταθλήματος ράλλυ και οι Ίαν Παπανικολάου-Γιώργος Κυπριανού ξεκίνησαν με μοναδικό στόχο να τερματίσουν. Η δράση της Κυριακής εκτυλίχθηκε στις ειδικές διαδρομές της Φθιώτιδος, με τις προβλέψεις για βροχή να μην επιβεβαιώνονται και το πλήρωμα να φτάνει τελικά στον τερματισμό στη Λαμία, σε έναν απαιτητικό και δύσκολο, όπως αποδείχτηκε, αγώνα: «Στο σκέλος της Κυριακής αναγκαστικά οδηγήσαμε χωρίς να πιέσουμε, καθώς είχε απορρυθμιστεί τελείως η ευθυγράμμιση και έπρεπε να είμαστε προσεκτικοί. Δυστυχώς, πάλι στην Ελάτεια το Yaris άρχισε να ρετάρει. Στο ενδιάμεσο σέρβις,  αν και το πρόβλημα έδειξε να ξεπερνιέται, στην απλή διαδρομή για το δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές, τα προβλήματα επανεμφανίστηκαν. Ευτυχώς με πολύ κόπο καταφέραμε να ολοκληρώσουμε την προσπάθειά μας και να ανεβούμε στη ράμπα του τερματισμού στη Λαμία, τερματίζοντας έβδομοι στην κατηγορία μας!», τόνισε ο Ίαν Παπανικολάου που δήλωσε σχετικά με την εμπειρία του από τον φετινό αγώνα: «Είμαι ικανοποιημένος απόλυτα με το αποτέλεσμα, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες. Καταφέραμε να φέρουμε το αυτοκίνητο στον τερματισμό, έστω και λαβωμένο. Σίγουρα έτσι δεν μπορούσαμε να ήμασταν όσο ανταγωνιστικοί θα επιθυμούσαμε, αλλά και πάλι ήταν ένας μαραθώνιος για εμάς, από τον οποίο μάθαμε πάρα πολλά για τη συνέχεια.» 


Οι δυσκολίες είναι αναπόφευκτες σε έναν αγώνα, όπως το Seajets Ράλλυ Ακρόπολις, παρ’ όλα αυτά το πλήρωμα τις ξεπέρασε και το απόγευμα της Κυριακής ήρθε η ανακούφιση και η δικαίωση όταν το Toyota Yaris ανέβηκε στη ράμπα του τερματισμού. Σημαντικό ρόλο σε αυτό διαδραμάτισε και η παρουσία του Γιώργου Κυπριανού στο δεξί μπάκετ του Toyota Yaris, για τον οποίο ο Ίαν Παπανικολάου μόνο καλά λόγια έχει να πει: «Ο συνοδηγός μου έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο. Βοήθησε τόσο τεχνικά, με τις γνώσεις του σε πολλές περιπτώσεις που χρειάστηκε, όσο και στον αγώνα με το ρυθμό που μου έδινε, βοηθώντας να ανέβουμε τις ανηφόρες στις οποίες το αυτοκίνητο αγκομαχούσε.»
Όσον αφορά τα μελλοντικά σχέδια, ο Παπανικολάου δήλωσε:  «Σκοπεύουμε να αγωνιστούμε το φθινόπωρο στους εναπομείναντες αγώνες του Κυπέλλου Χώματος. Μέχρι τότε θέλουμε να δουλέψουμε πάνω στο αυτοκίνητο, ώστε να το βελτιώσουμε και να λυθούν τα όποια ηλεκτρολογικά προβλήματα. Υπάρχουν βλέψεις και για το 2018 αλλά είναι κάτι που είναι στα σκαριά ακόμα.»
Το πλήρωμα θέλει να ευχαριστήσει όσους στήριξαν την προσπάθειά του στο φετινό Seajets Acropolis Rally. 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ αξίζει στους Offroader.gr, Dog Trainer Mike T, στους 4Τροχούς και στο GRally.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ