Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – «Γιώργος Μοσχούς» - Αυλαία ...


Άπιαστοι οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος!

Με επίκεντρο την παραλιακή πόλη της Ιτέας πραγματοποιήθηκε το 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ-«Γιώργος Μοσχούς». Ο αγώνας αποτέλεσε το δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Χώματος και παράλληλα τον τρίτο του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Η θερμοκρασία που ήταν σε υψηλά επίπεδα για την εποχή, έκανε δύσκολο το έργο των 37 πληρωμάτων που εκκίνησαν. Παρ’ όλα αυτά, τόσο οι αγωνιζόμενοι, όσο και οι θεατές απήλαυσαν το αγώνα, παίρνοντας μια μικρή γεύση από το Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς η συγκεκριμένη ειδική συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα του εθνικού μας αγώνα φέτος. Ο αγώνας  ήταν αφιερωμένος στη μνήμη του Γιώργου Μοσχού, πολυπρωταθλητή Ελλάδος. 
Στον αγωνιστικό τομέα, οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος δεν άφησαν περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους τους. Με το Mitsubishi Lancer Evo IX πέτυχαν την καλύτερη επίδοση και στα τρία σκέλη του αγώνα, κάνοντας το δύο στα δύο στο φετινό θεσμό του Κυπέλλου Χώματος. Βέβαια, στα μέσα του αγώνα, είχαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι όμως που δεν στάθηκε ικανό να τους στερήσει τη νίκη. 


Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τον οδηγό να εξοικειώνεται ακόμη περισσότερο με τη χωμάτινη επιφάνεια. Το πλήρωμα αντιμετώπισε και αυτό πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων στο δεύτερο σκέλος, ωστόσο το έλυσε στη συνέχεια, ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. 


Με αντεπίθεση στο τρίτο πέρασμα όπου χρησιμοποίησαν διαφορετική γόμα ελαστικών, οι Νικόλας Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX) ανέβηκαν στην τρίτη θέση, ξεπερνώντας το εμπόδιο των Γιάννη Μποζιονέλου-Βαγγέλη Παναρίτη (Mitsubishi Lancer Evo VI) που τερμάτισαν τέταρτοι. Οι περσινοί Κυπελλούχοι Χώματος στην F2, αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα στα μέσα του αγώνα, το οποίο ξεπέρασαν, αλλά προτίμησαν να μην πιέσουν στο τέλος, συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του θεσμού. Πέμπτοι βρέθηκαν οι Χρήστος Παλαιολόγος-Δημήτρης Σελλής (Mitsubishi Lancer Evo VIII), με τον λάτρη της χωμάτινης επιφάνειας να τερματίζει εμπρός από τους Στέφανο Θεοχαρόπουλο-Γιώργο Κότσαλη (Mitsubishi Lancer Evo IX). 
Επιβεβαιώθηκαν τα προγνωστικά στην F2, με τους Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτο (Renault Clio R3) να φτάνουν στη νίκη πιο δύσκολα απ’ ότι δείχνει το τελικό αποτέλεσμα. Οι Κυπελλούχοι Χώματος του 2014 εγκλωβίστηκαν στη σκόνη προπορευόμενου αγωνιστικού στο πρώτο σκέλος χάνοντας αρκετό χρόνο. Πίεσαν όμως στη συνέχεια,  απέκτησαν περισσότερη εμπειρία στο μπάκετ του γαλλικού «όπλου» και ολοκλήρωσαν πρώτοι στα δικίνητα και έβδομοι γενικής. Όγδοοι τερμάτισαν οι Πέτρος Μαγγερίδης-Άρης Τσάτσαρης (Subaru Impreza STi) που κινήθηκαν θεαματικά στις Καρούτες. Στην πρώτη του εμφάνιση σε χωμάτινο τερέν, ο Διαμαντής Τζαμπάζης με τον Γιώργο Πολυζώη δίπλα του ολοκλήρωσε στην ένατη θέση, με τον οδηγό να δηλώνει ενθουσιασμένος από τη συγκεκριμένη επιφάνεια.  Δοκίμασαν διαφορετικά set up για τον εθνικό μας αγώνα οι «El nak jr»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105) που τερμάτισαν δεύτεροι στην F2, ανεβάζοντας την απόδοσή τους σκέλος με σκέλος. Το βάθρο στα δικίνητα συμπλήρωσαν οι Νίκος Ντάβαρης-Βίκυ Ψαράκη (Renault Clio RS). 
Στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS2000 MKI) με εκπληκτική εμφάνιση στα χώματα της Φωκίδας ήταν οι πιο γρήγοροι πετυχαίνοντας την πρώτη τους νίκη στην κατηγορία. Παρέμειναν πρωτοπόροι στο πρωτάθλημα οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης που τερμάτισαν δεύτεροι στην πρώτη τους επαφή με το Ford Escort BDA. Ο βετεράνος Μιχάλης Λυκάκης ολοκλήρωσε τρίτος με τον Γιάννη Τζόγια στο δεξί μπάκετ του Ford Escort RS 2000 MKI. 
Η οργάνωση θέσπισε το Κύπελλο «Γιώργος Μοσχούς» για το πλήρωμα που θα πετύχαινε τον απόλυτο χρόνο ημέρας, τα οποία απονεμήθηκαν στους Θέμη Χαλκιά-Κώστα Κόντο. 


Δηλώσεις των πρωταγωνιστών:
Θ. Χαλκιάς: Είχαμε πρόβλημα στο δεύτερο σκέλος με το κιβώτιο ταχυτήτων. Ευτυχώς τέλος καλό, όλα καλά. Ήταν μια καλή προπόνηση ενόψει του Ράλλυ Ακρόπολις.
Χ. Καρέλλης: Σκοπός ήταν να τερματίσω, ώστε να συλλέξω πολύτιμη εμπειρία στη χωμάτινη επιφάνεια με το Mitsubishi. Σίγουρα οι χρόνοι μπορούσαν να βελτιωθούν κι άλλο, αλλά δεν ρισκάραμε. Είμαστε ικανοποιημένοι.
Ν. Χαλιβελάκης: Αλλάξαμε πρόγραμμα στα διαφορικά στο τρίτο σκέλος και χρησιμοποιήσαμε διαφορετική γόμα ελαστικών. Έπρεπε από το πρωί να πιέσουμε περισσότερο. Ήρθε ένα καλό αποτέλεσμα και είμαστε ευχαριστημένοι.  
Ι. Ακράτος:  Με εξαίρεση το πρώτο σκέλος όπου πετύχαμε προπορευόμενο αγωνιστικό, κινηθήκαμε σε καλό ρυθμό. Το αυτοκίνητο απαιτεί περαιτέρω εξοικείωση. Θεωρώ πως ήταν μια καλή πρόβα τζενεράλε για το Ακρόπολις.
Γ. Παραδείσης: Είμαστε ευχαριστημένοι με την απόδοσή μας. Είναι η πρώτη μας νίκη στο πρωτάθλημα σε μια ωραία ειδική διαδρομή.






Αύξησαν το προβάδισμά τους οι Χαλκιάς-Κόντος!

Καμιά μεταβολή δεν υπήρξε στην κορυφή του 3ου Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – «Γιώργος Μοσχούς» με τους Θέμη Χαλκιά-Κώστα Κόντο να αυξάνουν το προβάδισμά τους μετά το δεύτερο σκέλος του αγώνα, πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση και στη δεύτερη διέλευση από την ειδική διαδρομή «Καρούτες». 
Πίσω τους παραμένουν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX) με το Λαμιώτη οδηγό να βελτιώνει αισθητά το χρόνο του και να εξοικειώνεται ακόμη περισσότερο με τη χωμάτινη επιφάνεια. Έλυσαν τα προβλήματα με τα φρένα τους οι τρίτοι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer Evo VI), έχοντας πίσω τους το δίδυμο των Νίκου Χαλιβελάκη-Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη (Mitsubishi Lancer Evo IX) και τους Στέφανο Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX).  
Στην F2, οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος  (Renault Clio R3) πέρασαν στην κορυφή, οδηγώντας ταχύτατα στο δεύτερο σκέλος. Οι «El nak jr»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105) είναι δεύτεροι με τους Νίκο Ντάβαρη-Βίκυ Ψαράκη (Renault Clio RS) να συμπληρώνουν την τριάδα. Οι μέχρι πρότινος πρωτοπόροι, Θοδωρής Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής (Toyota Yaris) εγκατέλειψαν άδοξα από μηχανική βλάβη. 
Οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου  (Ford Escort RS 2000 MKI) συνεχίζουν να προηγούνται στα ιστορικά, με τους Παναγιώτη Παραδείση – Κώστα Ποιμενίδη (Ford Escort BDA) να ακολουθούν, εμπρός από τους Γιώργο Κασιδόπουλο-Νίκο Μπαμπαλή (Toyota Starlet).  Οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR) εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη. 

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών:
Θ. Χαλκιάς: Κινηθήκαμε φυλαγμένα, καθώς έχουμε σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους μας. Η ειδική διαδρομή είναι σε καλύτερη κατάσταση τώρα.
Χ. Καρέλλης: Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και χάσαμε πολύτιμο χρόνο. Παρ ‘όλα αυτά, βελτιώσαμε το χρόνο μας και είμαστε ικανοποιημένοι.
Ι. Μποζιονέλος: Ξεπεράσαμε τα προβλήματα και το ευχαριστηθήκαμε. Πάμε για τερματισμό. Η ειδική ήταν σε καλύτερη κατάσταση σε σχέση με το πρώτο σκέλος.



Ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής το 3Ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – «Γιώργος Μοσχούς» που έχει ως επίκεντρο την παραλιακή πόλη της Ιτέας και διοργανώνεται από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Τα 37 πληρώματα που εκκίνησαν τον αγώνα  ρίχτηκαν στη μάχη με το χρόνο στην ακροπολική ειδική «Καρούτες» με τις συνθήκες να είναι ιδανικές.
Τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος πέτυχαν οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος στην πρώτη τους εμφάνιση με Mitsubishi Lancer Evo IX μετά από δύο χρόνια. Ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία του φετινού Κυπέλλου Χώματος έχτισε σημαντική διαφορά 16 δευτ. από τους δεύτερους Χρυσόστομο Καρέλλη-Λεωνίδα Μαχαίρα με Mitsubishi Lancer Evo IX που δεν κινήθηκαν άσχημα. Στην τρίτη θέση βρίσκονται οι περσινοί Κυπελλούχοι Χώματος της F2, Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer Evo VI) που είχαν πρόβλημα με τα φρένα τους, με τους Χρήστο Παλαιολόγο-Δημήτρη Σελλή με Lancer Evo VIII να ακολουθούν τέταρτοι. Πίσω τους βρίσκονται οι Νίκος Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX). 
Στα δικίνητα,  οι Θοδωρής Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής έδειξαν από νωρίς τις άγριες διαθέσεις τους και προηγούνται, με τους Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτο (Renault Clio R3) να είναι πίσω τους, χάνοντας χρόνο καθώς εγκλωβίστηκαν στη σκόνη προπορευόμενου οχήματος. Οι “El Nak jr” – Ανδρέα Βίγκο  (MG ZR 105) ακολουθούν σε απόσταση αναπνοής.
Οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS 2000 MKI) τέθηκαν επικεφαλής στα Ιστορικά, εμπρός από τους Λευτέρη Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη (Porsche 911 RSR) και Παναγιώτη Παραδείση – Μιχάλη Φράγκου (Ford Escort BDA). 
Από νωρίς εγκατέλειψαν οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Τάσος Παπαδόπουλος (Subaru Impreza GT) από πρόβλημα στον κινητήρα και οι Ντίνος Αντωνίου-Όλγα Μέρμηγκα (Ford Escort RS 2000 MKII).

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών:
Θ. Χαλκιάς: Γλιστρούσε πολύ η ειδική. Κινηθήκαμε φυλαγμένα γιατί ήταν πολύ εύκολο να βγεις εκτός δρόμου. 
Χ. Καρέλλης: Κινηθήκαμε προσεκτικά καθώς ο στόχος είναι να μάθουμε! Πάμε να βελτιώσουμε την επίδοσή μας στο δεύτερο πέρασμα.
Ι. Μποζιονέλος: Είχαμε πρόβλημα με τα φρένα μας και χάσαμε χρόνο. Σκοπεύουμε να το λύσουμε και να πιέσουμε στη συνέχεια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε