Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Mercedes-Benz E-Class Coupe ...


Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε την τρίτη και κομψότερη έκδοση αμαξώματος της E-Class πριν την επίσημη πρεμιέρα της που θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση του Detroit στις 8 Ιανουαρίου.
Μια ματιά στην αισθητική του δυναμικού coupe αρκεί για να διαπιστώσει κανείς ότι η γερμανική φίρμα ακολούθησε την ίδια σχεδιαστική γραμμή με τις C και S-Class Coupe, για την «μετατροπή» της E-Class σε coupe διατηρώντας ωστόσο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της νεότερης E-Class όπως μαρτυρά το μπροστινό τμήμα καθώς και η λεπτομέρεια της σταθερής γυάλινης τριγωνικής επιφάνειας πριν την τρίτη κολώνα. 
Ανεξαρτήτως αισθητικής, το γεγονός είναι ότι η νέα γενιά της E-Class Coupe συνεπικουρούμενης της σημαντικής αύξησης των διαστάσεών της που συνοψίζονται σε 4,82 μ. μήκος, 1,86 μ. πλάτος και σε 1,43 μ. ύψος σε συνδυασμό και με την αύξηση του μεταξονίου κατά 11 εκ. στα 2,87 μέτρα εξασφαλίζει πολύ περισσότερους χώρους και άνεση στους επιβαίνοντες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού αποτελεί ότι σύμφωνα με τις συστάσεις, ο χώρος για τα κάτω άκρα των επιβατών του πίσω καθίσματος έχει αυξηθεί κατά 7,4 εκατοστά. 


Εκτός από την επιπλέον ευρυχωρία, το εσωτερικό υπακούει στην ίδια αισθητική και τεχνολογική γραμμή της E-Class διαθέτοντας στοιχεία όπως η «διπλή» ενιαία οθόνη των 12,3 ιντσών που φιλοξενεί τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων και του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Φυσικά την εικόνα συμπληρώνουν οι δερμάτινες επενδύσεις και όλα τα στοιχεία πολυτέλειας όπως και τεχνολογίας που συναντάμε και στην τετράθυρη έκδοση από το Apple CarPlay και το Android Auto ως το Comand Online και τη δυνατότητα σύνδεσης στο Internet. Από το είδος δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι συνήθεις πινελιές πολυτέλειας προαιρετικές ή μη όπως για παράδειγμα το σύστημα ατμοσφαιρικού εσωτερικού φωτισμού τον οποίο εγγυώνται 64 LED. 
Σε ο,τι αφορά τους κινητήρες –και- η E-Class Coupe θα είναι αρχικά διαθέσιμη με μια σειρά τετρακύλινδρων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου 2,0 λίτρων ενώ την προσωρινή κορυφαία -μέχρι την άφιξη των AMG- έκδοση θα εξοπλίζει V6 3,0 λίτρων ισχύος 333 ίππων σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC. Στον αντίποδα θα τοποθετηθεί ο ισχύος 194 ίππων αποδοτικός diesel κινητήρας των 1950 κ.εκ. ο οποίος θα εξοπλίζει την E 220d και περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου σε 4,0 λίτρα /100 χλμ. Τις άλλες δύο εκδόσεις κινητήρα Ε 200 και Ε 300 θα εξοπλίσει ο τετρακύλινδρος βενζίνης των 2,0 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 184 και 245 ίππων. 
Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται ως standard με το αυτόματο εννέα σχέσεων, κιβώτιο της γερμανικής φίρμας. 


Επίσης εκτός από τον προφανή επιπλέον δυναμισμό τον οποίο εξασφαλίζουν οι coupe αναλογίες της, η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει μεγαλύτερα μετατρόχια (6,7 εκ. μπροστά και 6,8 εκ. πίσω) προς όφελος των δυναμικών οδικών της χαρακτηριστικών ενώ διαθέτει μια ανασχεδιασμένη και κατά 1,5 εκατοστό χαμηλότερη ανάρτηση. Παράλληλα στην περίπτωση επιλογής του προαιρετικού συστήματος ρυθμιζόμενων αναρτήσεων Dynamic Body Control η απόσταση από το έδαφος μειώνεται περαιτέρω, ενώ διαθέσιμη επίσης είναι και η αερανάρτηση. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ