Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνεχίζει την προσπάθειά ο Σερδερίδης .....


Μετά από απουσία 3 αγώνων επιστρέφει ο Ιορδάνης Σερδερίδης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και στην κατηγορία WRC2. Ως γνωστόν, οι οδηγοί της κατηγορίας έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν 7 από τους 13 αγώνες του WRC στους οποίους θα βαθμολογηθούν και το Ράλλυ Πολωνίας που διεξάγεται από τις 2 έως τις 5 Ιουλίου, συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα του εκπροσώπου της χώρας μας στο θεσμό. Ο Σερδερίδης δοκίμασε τη Citroen DS3 R5 που θα οδηγήσει σε διαδρομή κοντά στα σύνορα Πολωνίας- Ρωσίας και έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος: «Οδήγησα το αυτοκίνητο για 80 χιλιόμετρα σε μια μικρή διαδρομή, αντιπροσωπευτική του αγώνα. Οι ρυθμίσεις που επιλέξαμε σε συνεργασία με τους μηχανικούς είναι πολύ καλές για τις συνθήκες του αγώνα και η Citroen δούλεψε χωρίς να αντιμετωπίσουμε το παραμικρό πρόβλημα. Η προετοιμασία μας για το Ράλλυ Πολωνίας είναι από τις καλύτερες που έχω κάνει ποτέ».


Ο Έλληνας οδηγός έχει συγκεντρώσει 8 βαθμούς στους αγώνες που έχει συμμετάσχει έως τώρα με την 6η θέση που τερμάτισε στο Ράλλυ Μεξικού. Να σημειωθεί πως αυτή θα είναι η τρίτη συμμετοχή του στο συγκεκριμένο αγώνα, κάτι που σίγουρα θα τον βοηθήσει στη φετινή του προσπάθεια στη χώρα της Βαλτικής: «Αν και ο αγώνας περιλαμβάνει ορισμένες καινούργιες ειδικές, η εμπειρία μου από τα δύο προηγούμενα χρόνια θα με βοηθήσει αρκετά. Στόχος είναι να την εκμεταλλευτούμε και να μπούμε στη βαθμολογούμενη 10άδα, κάτι που είχαμε καταφέρει την περσινή χρονιά. Το έργο μας θα είναι αρκετά δύσκολο, βέβαια, καθώς στην κατηγορία τρέχουν 30 πληρώματα». Ο Σερδερίδης δεν έκρυψε το γεγονός πως το μυαλό του βρίσκεται στην Ελλάδα που περνάει δύσκολες μέρες: «Εύχομαι το καλύτερο για τη χώρα. Ευελπιστώ να πετύχω ένα θετικό αποτέλεσμα για να το αφιερώσω στους συμπατριώτες μου που έχουν ανάγκη από στιγμές χαράς»
Το Ράλλυ Πολωνίας αποτελεί έναν από τους πιο γρήγορους αγώνες του WRC και  περιλαμβάνει 19 ειδικές διαδρομές μήκους 314 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,