27/9/23

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2023 ...


Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται με την Ανάβαση Αχλαδόκαμπου. Στον ιστορικό και ενδιαφέροντα οδηγικά δρόμο της Πελοποννήσου, στην Π.Ε.Ο. Άργους Τρίπολης  που μέχρι πριν κάποιες δεκαετίες, ήταν ο κύριος οδικός άξονας της περιοχής. Το Αθλητικό σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. διοργανώνει στις 21 & 22 Οκτωβρίου τον έκτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων. Ταυτόχρονα εγκαινιάζουμε και την καινούργια ιστοσελίδα, www.achladokamposhillclimb.gr που είναι αφιερωμένη στον συγκεκριμένο αγώνα και θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που τον αφορούν. Ο αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών και στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Οι αθλητές με αγωνιστικά αυτοκίνητα  όλων των κατηγοριών, από τα Iστορικά που αναβιώνουν αγωνιστικές μάχες παλιότερων δεκαετιών, τα σύγχρονα των ομάδων Ν,Α,R,Ε  μέχρι τα ''τέρατα'' των εκατοντάδων ίππων της Formula Saloon, θα διεκδικήσουν τα πολυπόθητα τρόπαια. Φέτος η διαδρομή της ανάβασης έχει νέα σχεδίαση, με ολοκαίνουργιο ασφαλτοτάπητα για το πρώτο μέρος της, ενώ μετά ακολουθεί το γνώριμο πολύ καλό κομμάτι της που τελειώνει λίγο πριν τον παλιό τερματισμό. Σε όλο το μήκος της διαδρομής υπάρχει στηθαίο ασφαλείας (μπαριέρα). Η διαδρομή των 6.5 περίπου χιλιομέτρων θα γίνει το πεδίο συναγωνισμού των καλύτερων αυτοκινήτων Ανάβασης της χώρας μας. Τα pits επιστρέφουν στον όμορφο χώρο του  εστιατορίου "Αρδάμης".Η διαδρομή, απέχει περίπου 15 χιλιόμετρα από το Άργος και 35 χιλιόμετρα από την Τρίπολη.

Έχει πολύ και ασφαλή  χώρο παρακολούθησης για τους θεατές, τους οποίους παρακαλούμε θερμά να ακολουθούν τις υποδείξεις των ανθρώπων της οργάνωσης.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον Δήμο του Άργους-Μυκηνών για την βοήθεια τους στον αγώνα μας.

Οι συμμετοχές θα γίνονται δεκτές μόνο  μέσω του Σ.Δ.Δ.Α. (www.e-omae-epa.gr), οι οποίες ανοίγουν στις 2/10/2023.

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ...


Δεν είναι μόνο τα 70 χρόνια Ιστορίας του Ράλλυ Ακρόπολις που γιορτάζονται φέτος. Δεν είναι μόνο τα μοναδικά σε όλο τον κόσμο στοιχεία, όπως η εκκίνηση από την Ακρόπολη των Αθηνών και οι διαδρομές στην Ελληνική φύση, με τα αμόλυντα τοπία που από μόνα τους αποτελούν έναν καλό λόγο επίσκεψης της χώρας μας.  Δεν είναι μόνο η ευκαιρία που δίνεται στους ιδιοκτήτες αλλά και στους φίλους των Ιστορικών αυτοκινήτων, να απολαύσουν τη συμμετοχή και το θέαμα των σπάνιων αγωνιστικών σχημάτων του παρελθόντος, τα οποία, στην Εκκίνηση από τον Ιερό Βράχο, στις προσεκτικά επιλεγμένες και οργανωμένες ανασυγκροτήσεις, στον πανηγυρικό τερματισμό στην Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης του 2023, την Ελευσίνα, θα αποτελέσουν μαζί με τα Ιστορικά αγωνιστικά Sporting, μια πραγματική «χρονομηχανή» εικόνας και ήχου, επιστρέφοντας στις δεκαετίες του ’60 και του ’70, τότε που το Ράλλυ Ακρόπολις εκτοξευόταν στο Ευρωπαϊκό Αγωνιστικό στερέωμα και «γεννούσε» τους Ελληνικούς θρύλους των αγώνων. Δεν είναι μόνο η σχεδίαση του αγώνα και η επιλογή των διαδρομών και των ειδικών δοκιμασιών  που αποτελούν φόρο τιμής στην Ιστορία, αλλά ταυτόχρονα, με σεβασμό στα Ιστορικά αυτοκίνητα, ικανοποιούν  τις σύγχρονες «αγωνιστικές» απαιτήσεις της Regularity, με πολλές χορταστικές Ε.Δ., με πολλαπλές μετρήσεις, και με δορυφορικό σύστημα ακριβείας 1/10 του δευτερολέπτου (καθώς και ταυτόχρονη ανάρτηση των αποτελεσμάτων στο διαδίκτυο). Δεν είναι, λοιπόν, μόνο το κάθε ένα από τα παραπάνω αλλά ΟΛΑ μαζί, ο λόγος που το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις  του 2023 είναι η κορυφαία εκδήλωση Regularity και ένας αγώνας ακριβείας υψηλών προδιαγραφών και διοργάνωσης Ευρωπαϊκού επιπέδου, τον οποίο οφείλει και πρέπει να έχει στο παλμαρέ του κάθε φίλος της Regularity, κάθε ιδιοκτήτης, φίλος και αγνός οπαδός των Ιστορικών αυτοκινήτων και της ιστορικότητας των εκδηλώσεών τους.





Το Ιστορικό Ραλλυ Ακρόπολις Regularity θα εκκινήσει από την Ακρόπολη και από τη νέα ράμπα της ΟMΑΕ μαζί με τα αυτοκίνητα της Sporting, την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου στις 11:00. Την πρώτη αυτή ημέρα, και στο Α’ σκέλος της, τα πληρώματα θα περάσουν από την Φυλή, την Πύλη και τις Ερυθρές για να φτάσουν στην Θήβα, έχοντας ολοκληρώσει τις δυο πρώτες Ειδικές Δοκιμασίες, οπού θα υπάρξει σύντομη ανασυγκρότηση με προσφορά αναψυκτικών και καφέ. Στη συνέχεια, η διαδρομή θα περάσει από τα Λεύκτρα, την Ελλοπία, τη Θίσβη, την Αγία Άννα, το Κυριάκι και το Δίστομο και τα αυτοκίνητα θα καταλήξουν μετά από 225 συνολικά χλμ. και επτά συνολικά Ειδικές Δοκιμασίες, στην Αμφίκλεια όπου θα γίνει  ανασυγκρότηση. Με τη νύχτα να έχει έρθει, σειρά έχουν οι δυο τελευταίες Ειδικές Δοκιμασίες που είναι νυχτερινές, και τα πληρώματα θα καλύψουν τα τελευταία 68 χιλιόμετρα της διαδρομής, για να τερματίσουν στην Ιτέα μέσω Γραβιάς και Άμφισσας. Συνολικά, την πρώτη ημέρα θα καλυφθούν 293 χλμ. με 9 Ειδικές Δοκιμασίες. Το Σάββατο 4 Νοεμβρίου, η εκκίνηση θα δοθεί από την Ιτέα στις 09:00 και τα πληρώματα θα καλύψουν 165 χλμ. μέχρι την Ανασυγκρότηση που θα γίνει στην Δομνίστα. Η διαδρομή του Α’ Σκέλους του Σαββάτου θα περάσει από τα Πεντεόρια, το Λιδωρίκι, τον Αθανάσιο Διάκο για να φτάσει στο Καταφύγιο Οίτης όπου και η ανασυγκρότηση έχοντας περάσει 6 Ειδικές Δοκιμασίες Ακρίβειας. Μετά την ανασυγκρότηση, η διαδρομή περιλαμβάνει την Παύλιανη, τον Μπράλο, την Καλοσκοπή, το Προσήλιο με τον τερματισμό στην Ιτέα να γίνεται στις 18:00 (πρώτο αυτοκίνητο), μετά από 275 χλμ. και 10 Ειδικές δοκιμασίες (συνολικά). Την Κυριακή 5 Νοεμβρίου, την τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα, η εκκίνηση από την Ιτέα θα δοθεί στις 09:00 και τα πληρώματα θα περάσουν από Επτάλοφο, Πολύδροσο, Χαιρώνεια, Κυριάκι, Αγία Άννα, Πλαταιές και Ερυθρές, για να φτάσουν στα Βίλια όπου θα γίνει η ανασυγκρότηση. Στο τελευταίο μέρος του αγώνα, η διαδρομή περνάει από Ψάθα, Αλεποχώρι, Χάνι και Μέγαρα, για να τερματίσει στην Ελευσίνα στις 16:00, μετά από 296 χλμ. και 8 Ειδικές Δοκιμασίες (συνολικά).

Η απονομή και το gala dinner των συμμετεχόντων θα γίνουν στην Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2023, την Ελευσίνα, με την φροντίδα και επισημότητα που αρμόζει και στον αγώνα και στην πόλη.

Το μήκος του Historic Acropolis Regularity Rally 2023 είναι περίπου 864 χλμ. με 27 ειδικές Regularity, χωρίζεται σε 3 σκέλη και σε 7 τμήματα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν τον Συμπληρωματικό Κανονισμό και την αίτηση συμμετοχής στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα (https://historicacropolis.gr/). Οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές έως την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου

CUPRA DarkRebel ...


Στην έκθεση του Μονάχου η CUPRA ανακοίνωσε ότι παρέδωσε παγκοσμίως μέχρι σήμερα περισσότερα από 150,000 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 60% σε σχέση με το 2022 και επιβεβαιώνει τη θέση της CUPRA ως μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη μάρκα στην Ευρώπη. Ακολουθώντας την επιτυχία της CUPRA, η SEAT S.A. σημείωσε ρεκόρ οικονομικών αποτελεσμάτων στο πρώτο εξάμηνο του 2023. Η εταιρία σημείωσε 371 εκατ. ευρώ λειτουργικά κέρδη,  468 εκατ. περισσότερα από την ίδια περίοδο την περσινή χρονιά. Αυτά τα αποτελέσματα τροφοδοτήθηκαν από τη συνεχή επιτυχία του CUPRA Formentor, το best selling μοντέλο στην κατηγορία του και το ηλεκτρικό  CUPRA Born, το οποίο διπλασίασε τις πωλήσεις του το 2023. Από την ίδρυσή της CUPRA έχουν πουληθεί πάνω από  400,000 αυτοκίνητα. Στην έκθεση του Μονάχου έκανε παγκόσμια πρεμιέρα το πρωτότυπο CUPRA DarkRebel, το μοντέλο που ξεπερνάει τα όρια του σχεδιασμού, της απόδοσης ακόμα και των ερωτημάτων για τον τρόπο με τον οποίο τα αυτοκίνητα θα σχεδιάζονται στο μέλλον για τις νέες γενιές. Περισσότερες από 270,000 διαμορφώσεις από τη CUPRA Tribe συμπεριλαμβανομένων πρεσβευτών της μάρκας όπως των Alexia Putellas, Marc ter Stegen, Ansu Fati και του ηθοποιού  Daniel Brühl βοήθησαν στον σχεδιασμό του πρωτότυπου CUPRA DarkRebel. Στοιχεία που επελέγησαν μέσω του Car Configurator χρησιμοποιήθηκαν στον τελικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου, το οποίο τώρα προχωράει από τον virtual κόσμο στον πραγματικό με την αποκάλυψη της φυσικής εκδοχής του στην έκθεση του Μονάχου. Σύμφωνα με τον Wayne Griffiths, CEO της CUPRA: «Εξαιτίας του πάθους και της δημιουργικότητας της CUPRA Tribe, καταφέραμε να μεταφέρουμε το πάθος μας σε ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο. Το CUPRA DarkRebel είναι η μεγαλύτερη πρόκληση σχεδιασμού της CUPRA.  Είναι ένας επαναστάτης με σκοπό: ήρθε για να αποδείξει ότι τα μελλοντικά, ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να είναι σπορ, sexy και συναισθηματικά». Το 100% ηλεκτρικό, διθέσιο, σπορ αυτοκίνητο διαθέτει μία αρχιτεκτονική που αντικατοπτρίζει το πάθος και την καινοτόμα νοοτροπία της μάρκας CUPRA, ενσωματώνοντας ένα αινιγματικό εξωτερικό χρώμα αμαξώματος και δίνοντας έμφαση στη βιωσιμότητα. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Jorge Diez, Design Director της CUPRA  «Το DarkRebel αποτελεί την απόλυτη έκφραση του DNA της CUPRA. Είναι ένα αυτοκίνητο που έχει σκοπό να ενισχύσει τα αισθήματά σας.» Κατά τη διάρκεια της έκθεσης ο  Wayne Griffiths επιβεβαίωσε ότι η CUPRA σχεδιάζει το επόμενο βήμα της, που δεν είναι άλλο από την παγκοσμιοποίησή της, ακολουθώντας το περσινό επιτυχημένο λανσάρισμα της μάρκας στην Αυστραλία. "Φιλοδοξία της CUPRA είναι να γίνει μία παγκόσμια μάρκα και δουλεύουμε πάνω σε αυτό για να εξετάσουμε την είσοδό μας στην αγορά της Βόρειας Αμερικής. Είμαστε σε καλό δρόμο και είμαι σίγουρος ότι διαθέτουμε τη σωστή στρατηγική προκειμένου να κάνουμε την CUPRA στην Αμερική success story" είπε.

Με 31 συμμετοχές στην Ιτέα ...


Το myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ διεξάγεται το διήμερο 30 Σεπτεμβρίου-1 Οκτωβρίου με επίκεντρο την πόλη της Ιτέας, έχοντας πεδίο δράσης ακροπολικές ειδικές διαδρομές. Ο αγώνας συγκέντρωσε 31 συμμετοχές και σίγουρα όσοι βρεθούν στο βουνό την Κυριακή θα απολαύσουν όμορφες μάχες στην τελευταία «στροφή» του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Οργανωτής του αγώνα είναι το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), ενώ ονομαστικός χορηγός είναι το myKTEO. Τον αγώνα στηρίζουν η Seajets, η Clevermedia και η Peugeot Γκάλλο Α.Ε., ενώ στο πλευρό των οργανωτών βρίσκονται η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Δελφών.

                                           Οι 31 συμμετοχές στο μικροσκόπιο

Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης θα οδηγήσουν το Škoda Fabia Rally2 Evo που έχει στην κατοχή του ο οδηγός από τις αρχές του 2021 και ο αγώνας της Ιτέας είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να κλείσουν τη χρονιά έτσι όπως ακριβώς την ξεκίνησαν, με νίκη. Σε έναν αγώνα που αγαπάει ιδιαίτερα και τον οποίο είχε κερδίσει το 2019, ο 2 φορές Πρωταθλητής Ελλάδος (1999,2020), Ιωάννης Παπαδημητρίου έρχεται με μοναδικό στόχο την επικράτηση, αυτή τη φορά με τον επίσης 2 φορές Πρωταθλητή Ελλάδος (1977,1978) Μανώλη Μακρινό στο δεξί μπάκετ του «Ιταλικού» Škoda Fabia Rally2 Evo. Με τον τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος στην Ομάδα Ν στο «τσεπάκι» του από τον Ιούλιο, ο 34χρονος Πάνος Κύρκος αγωνίζεται για πρώτη φορά στον αγώνα, με τον Γιώργο Πολυζώη στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo IX και μαζί θα κυνηγήσουν άλλο ένα βάθρο στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος. Να αφήσει πίσω του την ατυχία του 2021 στο Φθινοπωρινό Ράλλυ θέλει φέτος ο Πάνος Ισμαήλος που επιστρέφει στον αγώνα, αυτή τη φορά με ένα Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς και τον Κωνσταντίνο Σούκουλη δίπλα του, ενώ οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX) στοχεύουν σε ένα βάθρο στην Ομάδα Ν, σε έναν αγώνα που παραδοσιακά «τους ταιριάζει». Στην Ομάδα Ν συμμετέχουν επίσης οι Νίκος Ντάβαρης-Μιχάλης Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX) και ο Πυργιώτης Ηλίας Τσετσώνης με τον Βασίλη Μπασιούκα στο δεξί μπάκετ ενός Subaru Impreza N12. Ένα Subaru Impreza WRX θα μοιραστούν οι Κωνσταντίνος Λαδιάς-Μιχάλης Πατρικούσης, με τον Γιαννιώτη οδηγό να επιστρέφει σε αγώνα ράλλυ έπειτα από 30 και πλέον έτη. Ο γνωστός από τη συμμετοχή του σε Ευρωπαϊκά Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς και σε επιλεγμένους αγώνες του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, Κύπριος Γιάγκος Γιάγκου θα έχει στα χέρια του ένα Subaru Impreza STi N12. Με σκοπό να μάθει περαιτέρω το νέο του «παιχνίδι» και να διακριθεί,  θα αγωνιστεί στο myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ ο Θέμης Χαλκιάς, με τον Νίκο Κομνό στο δεξί μπάκετ του Renault Clio Rally3. Ένα ακόμη αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally3 θα κάνει την εμφάνισή του στον αγώνα, με τους Γιώργο Δελαπόρτα-Βαγγέλη Παναρίτη να έχουν στα χέρια τους ένα Ford Fiesta που πάτησε Ελλάδα στις αρχές του μήνα. Στα δικίνητα, η «υπόθεση τίτλος» είναι ανοιχτή, με δύο πληρώματα να διεκδικούν το στέμμα για το 2023. Οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου (Peugeot 208 Rally4) έχοντας κερδίσει τους δύο από τους τρεις αγώνες του φετινού πρωταθλήματος έχουν ελαφρύ προβάδισμα έναντι των Επαμεινώνδα Καρανικόλα-Γιώργου Κακαβά (Ford Fiesta Rally4). Όλα όμως μπορούν να συμβούν σε έναν αγώνα ράλλυ και μένει να δούμε εάν ο οδηγός του Fiesta θα κατακτήσει τον τίτλο για τρίτη συνεχή χρονιά, ή ο Πρωταθλητής Αναβάσεων θα πανηγυρίσει τον πρώτο του τίτλο στο χώρο των ράλλυ. «Αναβαθμίστηκε» για την περίσταση ο Γιώργος Αμούτζας, ένας οδηγός που εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του με το «καλημέρα». Με συνοδηγό τον Γιώργο Ηλιόπουλο, το δίδυμο θα οδηγήσει ένα «Ιταλικό» Opel Corsa, δοκιμάζοντας τις δυνατότητές του για πρώτη φορά σε ένα προδιαγραφών Rally4 αυτοκίνητο. Ο νεότερος οδηγός του myKTEO 10ου Φθινοπωρινού Ράλλυ, Νίκος Βιγκόπουλος θα συμμετάσχει για δεύτερη φορά σε αγώνα ράλλυ με ένα Ford Fiesta R2T και τον έμπειρο Νίκο Ζακχαίο να διαβάζει τις σημειώσεις. Η ταχύτητα σε συνδυασμό με τη σταθερότητα είναι το κύριο χαρακτηριστικό του Λαμιώτη Κωνσταντίνου Μυλωνά, ο οποίος θα έχει τον Νίκο Παραπέρα στο δεξί μπάκετ μιας Toyota Corolla. Με τον δικό του θεαματικό τρόπο αναμένεται να οδηγήσει το Hyundai Accent ο Γιάννης Γιώτης με τον Χρήστο Φαρμάκη δίπλα του, με την πλαγιολίσθηση να είναι εξασφαλισμένη από τους Βασίλη Υφαντή-Αριστείδη Μουντζούρη με το Ford Escort MKII. Μια Toyota Corolla AE111 θα μοιραστούν οι Κωνσταντίνος Καραταρούκ-Παναγιώτης Κόκκινος, ενώ με  Peugeot 205 θα αγωνιστούν  οι Ιωάννης Μαστρογιάννης-Θεόδωρος Αλιμονάκης. Ξεκίνησε την εμπλοκή του με τα ράλλυ το 2021 και έκτοτε δεν χάνει χωμάτινο αγώνα ο Θεόδωρος Καλαμαράς. Με το κίτρινο Peugeot 206 βαμμένο στα χρώματα της Clevermedia και συνοδηγό τον Δημήτρη Λαμπράκη, θα επιδιώξουν να βγουν αλώβητοι από τα 76 αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα, κάτι που δεν κατάφεραν να πετύχουν στην πρώτη τους εμφάνιση με το αυτοκίνητο στη Λαμία στις αρχές Ιουλίου. Στην κατηγορία C6, αγωνίζονται έξι πληρώματα. Από τον Πύργο θα ταξιδέψουν έως την Ιτέα οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Δημήτρης Πανούτσος (Toyota Yaris) με στόχο τη νίκη που θα τους χρίσει αυτομάτως Κυπελλούχους της κατηγορίας. Με ίδιο αυτοκίνητο και με ίδιες φιλοδοξίες θα συμμετάσχουν οι δεύτεροι της βαθμολογίας, Ηλίας και Νίκος Μανούσκος, ενώ για τρίτη φορά φέτος δίνει το παρών σε αγώνα ράλλυ ο «αειθαλής» Μανώλης Παναγιωτόπουλος με τον Μάνο Αχτίδα δίπλα του στο Toyota Yaris. Θεαματικός και γρήγορος ο Νίκος Σωτηρόπουλος θα οδηγήσει ένα Nissan Micra K11 με τον Ευάγγελο Μούκα στο δεξί μπάκετ και μαζί θα κυνηγήσουν ένα θετικό αποτέλεσμα στη C6. Την πρώτη του εμφάνιση σε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος θα κάνει ο Βασίλης Μπατής (Toyota Yaris) με συνοδηγό τον Ιωάννη Σωτηρίου. Ένα Toyota Starlet EP81 θα μοιραστούν οι Λαμιώτες Φάνης Ραχούτης-Ανδρέας Γρηγορόπουλος, ενώ ένα Toyota Starlet EP91 θα έχουν στα χέρια τους οι Άγγελος Κουτσούκος-Ευθύμιος Μπόκαρης. Με Peugeot 206 θα αγωνιστεί ο Δημήτρης Καττής που θα έχει δίπλα του την κόρη του, Κατερίνα, στην πρώτη τους συμμετοχή ως πλήρωμα. Για πρώτη φορά έρχονται να αγωνιστούν στις ακροπολικές ειδικές του αγώνα τα αδέρφια Παναγιώτης και Φίλιππας Ανδρικόπουλος με ένα Peugeot 206, ενώ επιστρέφει στην ενεργό δράση έπειτα από επτά χρόνια απουσίας ο Κωνσταντίνος Καλδής, ο οποίος θα έχει στο δεξί μπάκετ μιας Toyota Corolla τον Ανδρέα Βίγκο.


                                                               Το πρόγραμμα

Όσον αφορά το πρόγραμμα του αγώνα, το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου, από τις 16.00 έως τις 18.00 θα πραγματοποιηθεί ο Διοικητικός και Τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων στις εγκαταστάσεις του myKTEO που βρίσκονται στο Βιοτεχνικό Πάρκο Άμφισσας, λίγο έξω από την Ιτέα. Την ίδια ημέρα, στις 20:30, η Κεντρική Προβλήτα της Ιτέας θα φορέσει τα γιορτινά της και θα φιλοξενήσει την Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα. Την Κυριακή 1 Οκτωβρίου, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τρεις αγαπημένες, ακροπολικές ειδικές διαδρομές! Τα πληρώματα θα εξέλθουν στις 09:00 από το Service Park που θα φιλοξενείται στη Μαρίνα της Ιτέας και θα κατευθυνθούν στις Ειδικές Διαδρομές «Αγία Ευθυμία» (10.04 km) και «Καρούτες» (21.04 km). Έπειτα από το μεσημεριανό Service, οι αγωνιζόμενοι θα επιστρέψουν για το δεύτερο πέρασμα από τις Ειδικές Διαδρομές «Αγία Ευθυμία» και «Καρούτες». Power Stage του αγώνα είναι η Ειδική Διαδρομή «Άμφισσα», μήκους 14.28 km, η οποία θα ολοκληρώσει το myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ. Μετά από 76 αγωνιστικά χιλιόμετρα και 298 συνολικά, τα πληρώματα θα τερματίσουν στην Κεντρική Προβλήτα της Ιτέας στις 16.24. Οι απονομές των επάθλων θα γίνουν στις 18.00 στον ίδιο χώρο.

Εν όψη του 44ου ...


Το 43ο Ράλλυ Σπριντ Αχαιός περνά στην ιστορία, αφήνοντας μια γεύση για το τι θα ακολουθήσει στο 44ο Ράλλυ Αχαιός του 2024, το οποίο θα είναι αυτό που του αρμόζει, σε εντελώς νέα μονοπάτια. Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Τεχνικό και Διοικητικό έλεγχο να πραγματοποιείται στις σύγχρονες και φιλόξενες εγκαταστάσεις της TOYOTA Γεωργαντάς – Μουστάκας, όπου μετά τις απαραίτητες διαδικασίες πήραν το οκ 36 πληρώματα να εκκινήσουν τον αγώνα της Κυριακής, με την Ειδική Χαλανδρίτσα να πραγματοποιείται 3 φορές. Τελικά 34 πληρώματα είδαν την σημαία εκκίνησης και 27 την σημαία τερματισμού, αφού οι πιο άτυχοι ήταν οι Παντελής Τζικόπουλος – Τάκης Πανταζόπουλος με Renault Clio και Θανάσης Καλογερόπουλος – Ελένη Βλαχαντώνη με Renault 5 δεν κατάφεραν να εκκινήσουν από μηχανικά προβλήματα. Με σύμμαχο τον ιδανικό καιρό για την εποχή, εκατοντάδες θεατές επισκέφθηκαν το Δημοτικό Διαμέρισμα Χαλανδρίτσα του Δήμου Ερυμάνθου και απόλαυσαν έναν αναπάντεχα δυναμικό αγώνα, όπου οι μάχες σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες κρίθηκαν στο νήμα, με το χρονόμετρο πολλές φορές να χρειαστεί να επαληθευτεί, λόγω των πολύ μικρών διαφορών. Αποκορύφωμα όλων, η μάχη για την πρώτη θέση, όπου οι Στάθης Κουκέας – Κώστας Σπύρου με Ford Fiesta R5, πήραν την νίκη για μόλις 0,09 δευτερόλεπτα από τους Γιώργο Περουλάκη – Λευτέρη Σαρρή με Mitsubishi EVO. Και τα δύο πληρώματα, οδήγησαν εντυπωσιακά γρήγορα, ξεσηκώνοντας τον κόσμο με τα περάσματά τους. Οι νικητές αφού «πιάστηκαν στον ύπνο» στην πρώτη ειδική χάνοντας για κάτι πιο πάνω από 2 δευτερόλεπτα, έσκυψαν το κεφάλι και πάτησαν γκάζι κατεβάζοντας χρόνο σκέλος με το σκέλος, με αποτέλεσμα να πάρουν τις Ειδικές Χαλανδρίτσα 2 και Χαλανδρίτσα 3. Ο φοβερός ανταγωνισμός των δύο πληρωμάτων έκανε και τα χρονόμετρα να δείχνουν όλο και μικρότερους χρόνους από ειδική σε ειδική. 


Το τρίτο σκαλί του βάθρου ανήκει δικαιωματικά στους Βασίλη Ντέρμα – Ελένη Παρασκευοπούλου που οδήγησαν το Opel Ascona τους υποδειγματικά γρήγορα μέχρι το τελευταίο μέτρο, κερδίζοντας τη θέση στο βάθρο, αλλά και το ζεστό χειροκρότημα του κόσμου, που σε κάθε πέρασμα σηκωνόταν στις μύτες. Πέραν της τρίτης θέσης στην Γενική Κατάταξη το Πατρινό πλήρωμα κέρδισε και την πρώτη θέση στην F2. Δεύτεροι στην F2 τερμάτισαν οι Μανώλης Κατσαρέλιας – Ανδρέας Στεργίου με Volkswagen Golf, με την «γριά» να αντιλαλεί στα βουνά με τον ήχο της να προκαλεί ρίγη στους θεατές. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Παναγιώτης Κονδύλης – Αδάμ Τσολάκης με Peugeot 106, οι οποίοι ίσως έκαναν τον καλύτερο αγώνα της καριέρας τους, αφού ανέβηκαν σε 4 βάθρα, κινούμενοι γρήγορα, αλλά και έξυπνα σε όλη την διάρκεια του αγώνα. Οι Κατηγορίες Legend και Legend F2 είχαν το ίδιο βάθρο με το πρώτο σκαλί να γεμίζουν οι Παναγιώτης Κονδύλης – Αδάμ Τσολάκη, ενώ στο δεύτερο να πατούν με «τσαμπουκά» οι Πανάγγελος Ρέκκας – Βίκτωρας Ρέκκας που ήταν «άπιαστοι» στα Ν2 σε όλη την διάρκεια του αγώνα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Αιγιώτες Κώστας Κουνιάκης – Κώστας Βαρδάκης με Peugeot 106. Στις επιμέρους κλάσεις ξεκινώντας από την C2, την νίκη κατέκτησαν οι Γιώργος Περουλάκης – Λευτέρης Σαρρής με Mitsubishi Lancer, δεύτεροι τερμάτισαν οι Νίκος Παπαδόπουλος – Χάρης Παπαγεωργίου οι οποίοι είχαν την πρώτη τους επαφή με ασφάλτινο Ράλλυ και κινήθηκαν εντυπωσιακά γρήγορα με Mitsubishi Lancer και τέλος το βάθρο συμπλήρωσαν οι Παναγιώτης Λαμπρόπουλος – Ντίνος Στάικος με το πανέμορφο Subaru Impreza 555. Η κατηγορία C3 είχε τον απόλυτο νικητή, αφού οι Βασίλης Ντέρμας – Ελένη Παρασκευοπούλου κέρδισαν και τις τρεις Ειδικές Διαδρομές με το Opel Ascona τους. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Μανώλης Κατσαρέλιας – Ανδρέας Στεργίου με Volkswagen Golf και το βάθρο συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Καπράλος – Κώστας Καραθανάσης  με το ιδιαίτερο Opel Astra G τους, να κινείται γρήγορα. Στην κατηγορία C6 είχαμε την δεύτερη πιο εντυπωσιακή μάχη του 43ου Ράλλυ Σπριντ Αχαιός, με τους Νίκο Τύρο – Γιώργο Πολυχρονόπουλο να κερδίζουν την μάχη για μόλις 0,75 δευτερόλεπτα, από τους Πανάγγελο Ρέκκα – Βίκτρωρα Ρέκκα. Τα δύο πληρώματα και στα τρία σκέλη είχαν ελάχιστη διαφορά με τα αδέρφια Ρέκκα να κερδίζουν τις 2 από τις 3 Ειδικές Διαδρομές, αλλά η νίκη να πηγαίνει στους Τύρο – Πολυχρονόπουλο. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Κώστας Κουνιάκης – Κώστας Βαρδάκης. Και τα τρία πληρώματα οδηγούσαν Peugeot 106. Εντυπωσιακές ήταν και οι μάχες για το Πρωτάθλημα Ασφάλτου Ιστορικών Αυτοκινήτων με 10 πληρώματα να ρίχνονται στην μάχη της συγκομιδής βαθμών. 


Τις εντυπώσεις και την νίκη έκλεψαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης – Γιώργος Χατζηρήγας με την Ιταλίδα καλλονή τους Lancia Delta Integrale να κινούνται στα όρια. Το πλήρωμα εκτός του βάθρου της Γενικής κατάταξης και της κατηγορίας 4, άξια κατέκτησε τον σεβασμό και το χειροκρότημα όλων, αφού τα περάσματα θύμισαν άλλες εποχές. Δεύτεροι στην Γενική των Ιστορικών και πρώτοι στην κατηγορία 3, οι άξιοι και γρήγοροι Γιάννης Κάτσικας – Νίκος Μπάμπαλης με το «ταπεινό» Ford Escort το οποίο κατάπινε τις ανηφόρες και ζωγράφιζε στις κατηφόρες. Τρίτοι ο Ιταλός Gianluca Rocco και ο Σέρβος Jovan Isailovic όπου έχασαν την δεύτερη θέση μετά από μικρά μηχανικά προβλήματα από το πολύ δυνατό Ford Sierra Cosworth τους. Στις κατηγορίες 1-2 την νίκη πήραν οι Δημήτρης Αμαξόπουλος – Χαρά Μωραίτα με Toyota Corolla KE30 και δεύτεροι τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Μητρόπουλος – Δημήτρης Μπουνάζος με Ford Escort MK1. Στην κατηγορία 4 την νίκη πήραν οι Μάριος Σταφυλοπάτης – Γιώργος Χατζηρήγας με Lancia Delta Integrale, το δεύτεροι σκαλί πάτησαν οι Gianluca Rocco και Jovan Isailovic με Ford Sierra Cosworth ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιώργος Γαβριηλίδης – Νίκος Μουζάκης με Ford Sierra.   


Το ρεσιτάλ ατυχίας κερδίζουν χωρίς καμία αμφιβολία οι Νίκος Καραθανάσης – Βασίλης Καραθανάσης, αφού ένα σκασμένο ελαστικό τους έριξε στην τελευταία θέση χάνοντας πάνω από 7 λεπτά, ενώ μετά την πρώτη Ειδική ήταν στην τρίτη θέση της γενικής. Από μηχανικές βλάβες εγκατέλειψαν και οι Βασίλης Κανδηλιώτης – Παντελής Παπανδρέου με Mitsubishi EVO, Γιάννης Δασκαλόπουλος – Βαγγέλης Μούκας με Mitsubishi EVO, Πολύδωρος Φούντας – Γιώργος Λαδάς με Peugeot 106 και οι Ανδρέας Καλυβιώτης – Άγγελος Τσάμης με Peugeot 106. Στα ιστορικά δυστυχώς δεν κατάφεραν να τερματίσουν οι Στέλιος Γιαμαλάκης – Νίκος Σάμιος με το σπάνιο πισωκίνητο κεντρομήχανο Renault 5 τους, οι Γιάννης Λυκάκης – Μαρία Καμπούροβα με το πανέμορφο Volswagen Beetle και οι Σπύρος Αποστολόπουλος – Διονύσης Κολοτούρος με Ford Fiesta.   

Ο Αυτοκινητιστικών Όμιλος Πατρών ανανεώνει το ραντεβού με τους οδηγούς – αθλητές σε επίπεδο Ράλλυ με το 44ο Ράλλυ Αχαιός, με την υπόσχεση για έναν νέο, πολύ όμορφο και ιδιαίτερο αγώνα.