Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Historic Rally of Greece ...


Eμπρός από το Αρχαίο Θέατρο της Λάρισας, παρουσία πλήθους θεατών, αλλά και εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, δόθηκε νωρίτερα η εκκίνηση του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος 2017. 
Αρχικά τη ράμπα πέρασαν 27 κλασικά αυτοκίνητα που συμμετέχουν στον αγώνα στο πλαίσιο του Επάθλου Ιστορικών Regularity Αυτοκινήτων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA), καθώς και του αντίστοιχου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων Ράλλυ, ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν τα 28 πληρώματα που θα αγωνιστούν τις επόμενες δύο ημέρες για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, το Πρωτάθλημα και τα Κύπελλα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων και το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος.


Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσε τόσο ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός, όσο και ο Δήμαρχος Λάρισας, της πόλης που φιλοξενεί τον αγώνα, Απόστολος Καλογιάννης. Από πλευράς τοπικής αυτοδιοίκησης, τα πληρώματα τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Χρήστος Μιχαλάκης, Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων, Γρηγόρης Παπαχαραλάμπους, Πρόεδρος Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας, Δημήτρης Τάχος, Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Λάρισας, ο βουλευτής Λάρισας κ. Κώστας Μπαργιώτας, ο διοικητής της Τροχαίας Λάρισας Σεραφείμ Καφετζής, εκπρόσωποι των χορηγών του αγώνα κ.ά.


Η δράση και η δοκιμασία των πληρωμάτων της κατηγορίας Regularity ξεκίνησε αμέσως μετά τη διαδικασία της πανηγυρικής εκκίνησης. Τα 27 πληρώματα που εκκίνησαν, έφυγαν από την πόλη της Λάρισας, για να επιστρέψουν στο χώρο της Σκεπαστής Αγοράς μετά από δέκα νυκτερινές ειδικές διαδρομές ακριβείας και συνολικά 49 χιλιόμετρα. Ακριβέστεροι στο πρώτο σκέλος αποδείχθηκαν οι Θεμιστοκλής Κονταράτος – Ιούλιος Ιατρίδης με την Porsche 911 SC του 1980 με 4,9 βαθμούς ποινής. Οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης με ένα Mini του 1978 ακολουθούν με 5,3 βαθμούς ποινής, ενώ οι περσινοί νικητές του αγώνα Σπύρος και Νίκος Μουστάκας είναι 3οι με την Alfa Romeo Alfasud Ti με 5,5 βαθμούς ποινής. Οι Ιταλοί Massimo Mascagni - Fabrizio Farsetti με την πράσινη Porsche 911 συμπληρώνουν την πρώτη τετράδα με 6,2 βαθμούς ποινής. 
Το σημερινό σκέλος του αγώνα είναι και το μεγαλύτερο, αφού καλύπτει σχεδόν 312 χιλιόμετρα περνώντας από περιοχές όπως η Ελασσόνα, η Καλαμπάκα και τα Τρίκαλα. Το πρώτο αυτοκίνητο θα ξεκινήσει από τη Σκεπαστή Αγορά της Λάρισας 09:00 πμ.
Για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Sporting το καθαρά αγωνιστικό μέρος ξεκινάει σήμερα το πρωί, με την αναχώρησή τους από το service park, που βρίσκεται στη Σκεπαστή Αγορά Λάρισας. Η πρώτη ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 63,66 χλμ., με την πρώτη (Πυργετός 1) να ξεκινάει στις 09:38.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!