Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στόχος ο Τελικός ...


Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τη συμμετοχή του στον αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Karting που θα διεξαχθεί στο Wackersdorf της Γερμανίας στις 7-10 Σεπτεμβρίου 2017, ο Φώτης Σωτηρόπουλος έκανε δύο μέρες προπόνησης στην βαυαρική πίστα ενόψει του 27ου διεθνούς αγώνα της καριέρας του.
Ο 18χρονος, που προηγείται στη βαθμολογία της Κατηγορίας KZ2 του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Karting, θα αγωνιστεί στο Παγκόσμιο στην ίδια κατηγορία των 6τάχυτων Καρτ, με σασί της Evokart, κινητήρα της ΤΜ Racing και -κοινά για όλους- ελαστικά της Bridgestone.
Ανάμεσα σε 118 αντιπάλους πολύ υψηλού επιπέδου και εμπειρίας, δεν κρύβει ότι στόχος του είναι να μπει στους 34 ταχύτερους των προκριματικών, ώστε να εξασφαλίσει μια θέση στον τελικό - όπως είχε καταφέρει στον αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος στο LeMans της Γαλλίας.
Στην πίστα του Wackersdorf «είχα ξανατρέξει, και συζητήσαμε με την ομάδα στο εξωτερικό να κάνουμε δοκιμές για δύο ημέρες», εξήγησε ο Σωτηρόπουλος. «Βρήκα γρήγορα τα πατήματά μου και ήμαστε κοντά στους χρόνους, γύρω στα τρία δέκατα, από τους ταχύτερους. Ο αγώνας θα έχει 118 συμμετοχές, και θέλουμε και πάλι πολύ να είμαστε στους 34 ταχύτερους για να πάρουμε μια θέση στον τελικό, αυτός είναι ο στόχος».
Οι προκλήσεις για έναν Έλληνα οδηγό
Μιλώντας για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στο υψηλότερο επίπεδο του Karting ένας οδηγός προερχόμενος από την Ελλάδα, ο Σωτηρόπουλος συνέχισε: «Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η πρόσφυση που βρίσκεις εκεί - δεν τη βρίσκεις στις ελληνικές πίστες. Καθώς και το ότι τα άτομα που έχεις να ανταγωνιστείς εκεί έχουν κάνει πολλούς περισσότερους αγώνες. Αυτό όμως σε φέρνει σε καλύτερη φόρμα, και είναι λίγο πιο προβλέψιμοι στις κινήσεις τους».
Είναι δύσκολο να κρατήσει ένας οδηγός την αυτοπεποίθησή του απέναντι στο επίπεδο, και τον εξοπλισμό. του ανταγωνισμού; «Έχω σχετικά καλή αυτοπεποίθηση. Πιστεύω στις δυνατότητές μου, και δεν έχω άγχος ποτέ. Κοιτάω να κάνω αυτό που ξέρω, να οδηγώ όσο καλύτερα μπορώ και να μπορώ να είμαι όσο το δυνατόν πιο ήρεμος στην πίστα», υποστήριξε ο 18χρονος.
H οδηγική του εξέλιξη
Όσον αφορά στην οδηγική πρόοδο που έχει σημειώσει με τις πολύτιμες εμπειρίες του στο εξωτερικό, ο Σωτηρόπουλος τόνισε: «Έχω βελτιωθεί στο πώς να στέκομαι στους αγώνες απέναντι σε τόσο έμπειρους οδηγούς. Σίγουρα μπορούμε να πάμε παρακάτω στο θέμα της ταχύτητας, και στο να μπορούμε να εκμεταλλευόμαστε 100 τοις εκατό τα ελαστικά - καθώς και να μπορούμε να δουλεύουμε στρατηγικά για να διατηρούμε τα λάστιχα, διότι καταστρέφονται και χάνεις την ταχύτητά σου. 
»Είναι, σε μεγάλο βαθμό, θέμα στρατηγικής και διαχείρισης των ελαστικών. Αυτό είναι δύσκολο να το πετύχεις, διότι πρέπει να είσαι και γρήγορος, και ταυτόχρονα να μην καταστρέφεις τα λάστιχά σου. Έχεις στη διάθεσή σου δύο σετ ελαστικών, δύο τετράδες, και ουσιαστικά θέλεις να μια φρέσκια τετράδα για τον τελικό, είναι σχεδόν απαραίτητη για να μπορείς να είσαι γρήγορος. Βέβαια, θα έχουμε επτά σκέλη προκριματικών, των 12 γύρων, δηλαδή επτά εκκινήσεις, και σαφώς θα είναι σχεδόν αδύνατον να διατηρήσεις μια φρέσκια τετράδα. Και πέρσι που είχα τρέξει στη Σουηδία, ακόμα και οι πρώτοι χρησιμοποίησαν την φρέσκια τετράδα για τον προκριματικό».
Για να προσέξεις τα ελαστικά «σίγουρα πρέπει να αρχίσεις να πιέζεις αφού πρώτα τα έχεις φέρει στη σωστή θερμοκρασία. Αν τα πιέσεις πολύ νωρίς, τότε είναι που φθείρονται και καταστρέφονται. Οι μηχανικοί, επίσης, πρέπει να ψαχτούν με τις πιέσεις, γιατί αν τις ανεβάσουν πολύ μετά αρχίζει και καταστρέφεται πάλι το λάστιχο. Πρέπει ο οδηγός να μάθει να προσαρμόζεται από χαμηλή πίεση, που είναι πιο δύσκολο οδηγικά. Και πρέπει να ξέρεις πότε πρέπει να πιέσεις, και πότε να παίξεις safe».
Καταλήγοντας, ο Έλληνας πρωταθλητής μίλησε και για όσα προγραμματίζει να κάνει μετά το πέρας της φετινής αγωνιστικής χρονιάς: «Σκοπός μας στο Καρτ είναι να συνεχίσουμε να κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερους αγώνες μπορούμε έξω - σκεφτόμαστε για του χρόνου να ακολουθήσουμε το ιταλικό πρωτάθλημα, που είναι ένα πολύ δυνατό πρωτάθλημα, και σίγουρα έναν αγώνα CIK-FIA προς το τέλος της χρονιάς».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ