Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

50ο Rally Δ.Ε.Θ - Νικητές οι Τσολακίδης - Δήμος ...


Ο καιρός καλοκαιρινός, πέραν του δέοντος ζεστός, οι θεατές πολλοί και ενθουσιασμένοι για το γεγονός, πικραμένοι όμως για τον αριθμό των συμμετοχών. Τα πληρώματα, οι ήρωες κάθε αγώνα, δεν έδωσαν την μάχη απλά με αξιοπρεπώς αλλά με σθένος αντιμετωπίζοντας κάθε αναποδιά με χαμόγελο. Η οργάνωση με 100+ ανθρώπους διασφάλισε την ομαλή διεξαγωγή του αγώνα χωρίς περιθώρια αμφισβήτησης.   Ήταν επετειακό, εορταστικό με την μέγιστη δυνατή προβολή και αναμφίβολα ένας αυθεντικός χωρίς εκπτώσεις αγώνας,  ο οποίος καταχωρήθηκε στην ιστορία και τις μνήμες όλων  μας ως το χρυσό 50ο  Ράλλυ Δ.Ε.Θ. Επιπλέον έγινε ιδιοκτησία όλων όσων το στήριξαν άμεσα ή έμμεσα, λίγο ή πολύ, προβάλλοντάς το, καλύπτοντας μέρος των εξόδων, χειροκροτώντας τα πληρώματα ή συμμετέχοντας σε αυτό.


Αγωνιστικά δεν εκπλήσσει η νίκη των Τσολακίδη – Δήμο με Skoda Fabia R5,  ούτε όμως είναι λιγότερο σημαντική καθώς οδήγησαν το θηρίο με περισσή δεξιοτεχνία δίνοντας  το θέαμα που περίμεναν από αυτούς οι θεατές. Οι Καλούδης –Τοπάζης  ήρθαν αποφασισμένοι να διεκδικήσουν θέση στο βάθρο και τα κατάφεραν, οδήγησαν το λαβωμένο Mitsubishi Lancer Evo VIII  χωρίς συμπλέκτη στην δεύτερη θέση γενικής και στην πρώτη θέση της C2. Οι Αγγλόπουλος – Σαρητζόγλου οδήγησαν με σταθερότητα το Mitsubishi Lancer Evo VI και ανταμείφθηκαν με την τρίτη θέση γενικής και την  δεύτερη θέση στην C2.


Τέταρτοι γενικής και τρίτοι στην C2 τερμάτισαν το Subaru Impreza οι Μαυρουδής – Καραβασιλικός που προσπάθησαν αλλά δεν κατάφεραν να περάσουν τους προπορευόμενους.  Οι Δήμος - Ντίττορας  με το «διαβολεμένο» Citroen Saxo VTS έχασαν την τέταρτη θέση για μισό δευτερόλεπτο κατέκτησαν όμως την πέμπτη γενικής, την πρώτη θέση στην F2 και στην άκρως ανταγωνιστική C5 . Οι Βάτσος – Θεοφανίδης ξεκίνησαν με μικροπροβλήματα και λίγο μουδιασμένα κατάφεραν όμως να αναπληρώσουν χαμένο έδαφος  και να τερματίσουν το Renault Clio R3  στην έκτη θέση γενικής, την δεύτερη θέση στην F2 και την πρώτη θέση στην C3.


Τα 0.02  δευτερόλεπτα διαφορά από τους τέταρτους στην κατάταξη στην Ε.Δ. 3 και τα 0.5 δευτερόλεπτα διαφορά στην Ε.Δ. 6 από τους Κουμποτή - Μαυροματίδη  δείχνουν τον αγώνα που έδωσαν για την τελικά έβδομη θέση γενικής, την τρίτη θέση στην F2 και την δεύτερη θέση στην C5 οι Κυπραίου – Ιντζόγλου με το πανέμορφο Peugeot 208 R2. Το ξύπνημα για τους Κουμποτή – Μαυροματίδη ήρθε αλλά ήρθε αργά και δεν ήταν αρκετό για να πλασάρουν το Peugeot 106 S16 ψηλότερα από την όγδοη θέση γενικής και την τρίτη θέση στην C5. Την πρώτη ημέρα του αγώνα ήταν η ενδοεπικοινωνία την δεύτερη ημέρα τα ανύπαρκτα φρένα, οι Θεοφανίδης – Μαύρος το ήθελαν πολύ, το μπορούσαν αλλά δεν το κατάφεραν. Ένατη θέση  γενικής για αυτούς και το Citroen Saxo VTS. 


Τα δύο, ευτυχώς ανώδυνα, «έβγα» δεν μπόρεσαν να σταματήσουν τους ενθουσιασμένους νεαρούς Κίτσο – Παναγόπουλο οι οποίοι οδήγησαν άξια το Peugeot 106 S16 στην δέκατη θέση γενικής και την πρώτη θέση της C6. Οι πατέρας Αντώνης και γιος Παύλος Μπαξεβανάκης με Toyota Yaris έδωσαν μάχη για την πρωτιά της C6 αρκέστηκαν  όμως στην δεύτερη με διαφορά 0.77 δευτερόλεπτα από τους πρώτους. Αντίστοιχα ο πατέρας Οδυσσέας και η κόρη Αλεξάνδρα Καραθάνου με Renault Clio Ragnotti ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας C3.  Βάθρο και συγκεκριμένα αυτό της τρίτης θέσης στην C6 είδαν και οι Ζάχος – Γαζγάζης με Peugeot 106 S16. Στο ίδιο σκαλί αλλά στο βάθρο της C3 ανέβηκαν οι Κούγιας – Κούγιας οι οποίοι τερμάτισαν το  Peugeot 208 RC στην 14η θέση γενικής. 


Τις υπόλοιπες επτά  θέσεις ως τα συνολικά 21 πληρώματα που τερματίσανε συμπλήρωσαν οι Δουλκερίδης – Παπαζογλου με Nissan Micra K12, οι  Τσακίρης – Χατζηπαναγιώτου με Citroen C2 R2, οι Armaki – Ρέντης με Nissan Micra 160 RS, οι Μαυρουδής – Κυριλλίδης με Toyota Yaris, οι Κούκας – Τούπας με Peugeot 205 όπου ο οδηγός βραβεύτηκε ως ο ηλικιακά μεγαλύτερος ανάμεσα στους συμμετέχοντες αθλητές, οι Ξανθόπουλος – Τσιλιμπόνης με Alfa Alfasud και τέλος οι Αναστασοβίτης – Αναστασοβίτης με Opel Astra GSi.
Οι Αλυγιζάκης – Χατζηδάκης οδήγησαν ταχύτατα το Mitsubishi Lanver Evo IX διεκδικώντας την τρίτη θέση γενικής έως τα τελειώματα της 5η Ε.Δ. όταν και είχαν μια αναίμακτη αλλά σοβαρή έξοδο η οποία ανάγκασε  την οργάνωση να διακόψει τον αγώνα και να δώσει στα πληρώματα που ακολουθούσαν τον χρόνο των Αγγλόπουλο – Σαρητσόγλου. Έξοδο είχαν και οι Ευθυμιάδης – Παπανικολάου με τον πρώτο να οδηγεί το Peugeot 106 S16 ευτυχώς χωρίς τραυματισμό εκτός ειδικής. Άδοξα τελείωσε για τους Λάκη – Τριανταφυλλίδη ο αγώνας με το Seat Ibiza Gti καθώς αναγκάστηκαν σε εγκατάλειψη από μηχανική βλάβη. Οι Μπρόζος – Βογιαντζής δεν μπόρεσαν να επισκευάσουν την Citroen ZX Kit Car ώστε να δηλώσουν Rally2 το βράδι του Σαββάτου,  το ίδιο και οι Καραβασίλης – Καρλιώτης με Honda Civic Type R αλλά και οι  Καρπάνος – Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X.


27 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή, πέρασαν τεχνικό έλεγχο, πήραν εκκίνηση από την Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ., παρουσιάστηκαν στο κοινό  από  τον Κώστα Στεφανή και χειροκροτήθηκαν στο βουνό από αυτήν την υπέροχη «φυλή» των θεατών. 21 τερμάτισαν τον αγώνα εκεί όπου τον ξεκίνησαν και 14 από αυτά παρέλαβαν τα Κύπελλα που τους αντιστοιχούν από τους επίσημους καλεσμένους. Όλοι όμως χωρίς καμία εξαίρεση μπορούν να υπερηφανευτούν πως συμμετείχαν σε αυτήν την γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε