Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παραμένει στη μάχη στο WRC Trophy o Ιορδάνης Σερδερίδης ...


Ολοκληρώθηκε το Ράλλυ Γερμανίας, με τον Ιορδάνη Σερδερίδη να πραγματοποιεί μία από τις καλύτερες εμφανίσεις του στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ και να τερματίζει στη δεύτερη θέση του WRC Trophy, φεύγοντας με 18 πολύτιμους βαθμούς από τη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης. Ο Έλληνας οδηγός θα μπορούσε να καταφέρει κάτι καλύτερο εάν η Citroen DS3 WRC δούλευε ρολόι και δεν εμφάνιζε και πάλι μηχανικά προβλήματα.
Ο Σερδερίδης έκανε δυναμικό ξεκίνημα στον αγώνα και βρέθηκε στην πρωτοπορία του WRC Trophy το βράδυ της Παρασκευής, σε μια ημέρα που σημαδεύτηκε από βροχόπτωση: «Στο πρώτο σκέλος κινηθήκαμε ταχύτατα και επιτεθήκαμε, γεγονός που μας έφερε στην κορυφή του επάθλου.», τόνισε ο οδηγός αναφορικά με τα πεπραγμένα του Ράλλυ Γερμανίας και συνέχισε: «Δυστυχώς το Σάββατο η τύχη δεν ήταν με το μέρος μας, με τη DS3 να αντιμετωπίζει και πάλι τα προβλήματα με τα υδραυλικά που είχαμε στην Πολωνία. Την Κυριακή, μην έχοντας ελπίδες να πιάσουμε τον αντίπαλό μας, κινηθήκαμε προσεκτικά, ώστε να φτάσουμε στον τερματισμό και να κατακτήσουμε σημαντικούς πόντους για τη συνέχεια.»


Σημαντικό ρόλο σε έναν αγώνα ράλλυ διαδραματίζει τόσο το σωστό στήσιμο του αυτοκινήτου,  όσο και η σωστή επιλογή ελαστικών, ανάλογα με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες, αλλά και την ποιότητα της ασφάλτου. Ο Ιορδάνης Σερδερίδης χάρη στις δοκιμές που έκανε λίγες ημέρες πριν τον αγώνα προετοιμάστηκε κατάλληλα για το Ράλλυ Γερμανίας, γεγονός που συνετέλεσε θετικά στο τελικό αποτέλεσμα: «Πρέπει να ευχαριστήσω τους μηχανικούς μου, με τη βοήθεια των οποίων επιλέξαμε το κατάλληλο set up στο αγωνιστικό. Παράλληλα, είμαι πολύ χαρούμενος που χρησιμοποιήσαμε τη σωστή γόμα ελαστικών κατά τη διάρκεια του ράλλυ.». ήταν τα λόγια του.
 Με αυτό του το αποτέλεσμα, ο οδηγός που κατάγεται από την Καβάλα ισοβαθμεί στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας του WRC Trophy και με 3 αγώνες να απομένουν για να ολοκληρωθεί η χρονιά, οι ελπίδες για την κατάκτηση του τίτλου παραμένουν ζωντανές: «Θα τα παίξουμε όλα για όλα στους 3 εναπομείναντες αγώνες σε Ισπανία, Μεγάλη Βρετανία και Αυστραλία. Είμαστε ζωντανοί στην υπόθεση-τίτλος και θα παλέψουμε μέχρι το τέλος.», δήλωσε ο Σερδερίδης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα