Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

RHODES CIRCUIT ...


Μετά το απόλυτα πετυχημένο Test Event, που διοργανώθηκε στα μέσα Ιανουαρίου, η Οργανωτική Επιτροπή του Rhodes Circuit δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια. Προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα προς το μεγάλο στόχο, που δεν είναι άλλος από την αναβίωση, μετά από μισό αιώνα, του θρυλικού αγώνα ταχύτητας στο Νησί των Ιπποτών
Τα βήματα για την επίτευξη του στόχου πρέπει να είναι άμεσα και σταθερά. Οι άνθρωποι, που έχουν αναλάβει το όλο εγχείρημα, το γνωρίζουν πολύ καλά και για αυτό έβαλαν αμέσως τη διαδρομή του αγώνα στο μικροσκόπιο. Εξετάστηκε η κάθε λεπτομέρεια, έτσι ώστε το σύγχρονο Rhodes Circuit να είναι, αν όχι καλύτερο, εφάμιλλο των αντίστοιχων διεθνών αυτοκινητοδρομίων και σύμφωνα πάντα με τις απαιτήσεις της FIA.
Τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής του Rhodes Circuit έφτιαξαν το πρώτο «αποτύπωμα» της διαδρομής με τις βασικές λεπτομέρειες, που αφορούν στις αλλαγές του υπάρχοντα χώρου. «Σημαδεύτηκαν», οι σηματοδότες που πρέπει να αλλάξουν θέση, τα σημεία που θα μπουν οι κινητές μπάρες ασφαλείας – τύπου Μόντε Κάρλο- καθώς και τα μέρη, όπου θα δημιουργηθούν μόνιμες μπάρες ασφαλείας. Φυσικά προγραμματίστηκε το πιο βασικό, που είναι η αλλαγή της ασφάλτου της διαδρομής, έτσι ώστε να συμβαδίζει με τις αγωνιστικές διεθνείς προδιαγραφές.
Ο Περιφερειακός Σύμβουλος και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής Rhodes Circuit κ. Κάλλιστος Διακογεωργίου, βλέποντας την αγάπη του κόσμου -πάνω από 20 χιλιάδες αυθόρμητα από όλες τις άκρες του νησιού έδωσαν το παρών στο πρώτο πετυχημένο Test Event στα μέσα του Ιανουαρίου - άναψε τα φώτα της εκκίνησης δίνοντας γρήγορο ρυθμό στις εργασίες, που απαιτούνται για να γίνει το Rhodes Circuit ένα από τα πιο σύγχρονα της Ευρώπης τηρώντας τις αυστηρές προδιαγραφές της FIA.


Την όλη προσπάθεια έχει αγαπήσει όλος ο κόσμος της Ρόδου, αυτό έγινε εμφανές όταν στο πρώτο Test Event, 20. 000 κόσμος γέμισε αυθόρμητα τη διαδρομή του ιστορικού αγώνα. Το σημαντικότερο είναι ότι η κοινωνία του σμαραγδένιου νησιού βλέπει πλέον τα οφέλη τόσο για την τοπική κοινωνία από τη δημιουργία μιας τέτοιας πίστας και τη διοργάνωση ενός διεθνή αγώνα, όσο και όλης της Ελλάδας.
Τις προσδοκίες του κόσμου έχει αγκαλιάσει εξ αρχής η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και ο Περιφερειάρχης κ. Γιώργος Χατζημάρκος καθώς και ο Δήμαρχος Ρόδου κ. Φώτης Χατζηδιάκος που πιστεύουν ακράδαντα ότι ο αγώνας θα γίνει πόλος έλξης τουρισμού υψηλών προδιαγραφών, από τη μεγάλη δημοσιότητα, που θα πάρει το νησί από ένα τέτοιο event. Άλλωστε το Σαββατοκύριακο του πρώτου Test Event οι 3 χιλιάδες επιβάτες του πρώτου για το 2017 κρουαζιερόπλοιου που επισκέφτηκε τη Ρόδο, είχαν την ευκαιρία να απαθανατίσουν και να μεταφέρουν εικόνες στις χώρες τους από τα super cars των παιδιών του SpeedSector, που έδωσαν άρωμα αδρεναλίνης μαζί με του Ρόδιους οδηγούς και μοτοσυκλετιστές των συλλόγων μηχανοκίνητου αθλητισμού της Ρόδου - Ροδιακός Σύλλογος Αυτοκίνησης και Λέσχη Μοτοσυκλέτας «ΙΚΑΡΟΣ-στα μεσαιωνικά σοκάκια του νησιού.
Με το σύνθημα «Γιατί το Μονακό και όχι η Ελλάδα; Γιατί το Μόντε Κάρλο και όχι η Ρόδος;» η Οργανωτική Επιτροπή του Rhodes Circuit δεν σταματά εδώ έχει στο φάκελό της και άλλα πλάνα για τη νεολαία και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό του σμαραγδένιου Νησιού των Ιπποτών, αλλά και όλης της χώρας.

Υπομονή! Προσεχώς στις… οθόνες σας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι