Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για το κύπελλο; Από Αλμυρό ...


Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων από την Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος δεν μπορούμε παρά να παρατηρήσουμε πως η πλειοψηφία των διακριθέντων στο κύπελλο ασφάλτου του 2016 κατάφεραν να φτάσουν στον στόχο τους χάρις και στην πολύ καλή επίδοση τους στο Rally Αλμυρός 2016.
Ξεκινώντας από την τελική βαθμολογία οδηγών οι δύο πρώτοι του κυπέλλου ασφάλτου είναι και οι δύο πρώτοι του Rally Αλμυρός 2016 με τον τελικό νικητή Νικον κατά κόσμον Μήκη Θεργιάκη να πετυχαίνει την πρώτη νίκη στον θεσμό παίρνοντας τεράστια ώθηση για την συνέχεια.Στο ίδιο τέμπο και ο δεύτερος στην συνολική βαθμολογία Γιάννης Πλάγος  που έσπασε το ρόδι στον αγώνα του Ο.Μ.Α.Θ. κάτι που του άνοιξε την όρεξη για την συνέχεια του κυπέλλου που αποδείχθηκε εξαιρετική.Ας μην ξεχνάμε και τον Ανδρέα Ντόφη που με την τρίτη του θέση στον Αλμυρό αν συνέχιζε στον θεσμό θα μπορούσε να διεκδικήσει με αξιώσεις αν όχι την πρωτιά σίγουρα το βάθρο του κυπέλλου
Σε ότι αφορά την τελική βαθμολογία των συνοδηγών το βάθρο του Rally Αλμυρός 2016 μεταφέρθηκε με κάποιες ανακατατάξεις βέβαια στην τελική βαθμολογία του κυπέλλου.Ο Μάριος Τσαούσογλου με την τρίτη θέση του στον Αλμυρό μάζεψε την διαφορά από τον τότε επικεφαλής του κυπέλλου Νίκο Πετρόπουλο και έπιασε στην δεύτερη θέση τον Γρηγόρη Ανδριανόπουλο στον δρόμο για την πρώτη θέση του κυπέλλου ασφάλτου.Δεύτερος αναδείχθηκε ο Γρηγόρης Ανδριανόπουλος που πήρε στον Αλμυρό την πρώτη του νίκη στον θεσμό μία νίκη που αποδείχθηκε πολύ σημαντική καθώς δεν επέτρεψε στον Άλκη Ρέντη να μειώσει την διαφορά του με τον Βολιώτη συνοδηγό να κατακτά την τρίτη θέση του κυπέλλου χάρις και στους 25 βαθμούς που συγκέντρωσε στον Αλμυρό απόρροια της δεύτερης θέσης γενικής και πρώτης της F2.
Στην F2 το κύπελλο ασφάλτου ήταν ξεκάθαρη υπόθεση των Γιάννη Πλάγου και Άλκη Ρέντη που νίκησαν με το καλημέρα στον πρώτο τους αγώνα στον θεσμό δηλαδή το Rally Αλμυρός 2016 κατακτώντας τα κύπελλα οδηγών και συνοδηγών αντίστοιχα.Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η τρίτη θεση του κυπέλλου με τους Βασίλη και Θανάση Καραθανάση να χάνουν το βάθρο για μόλις 1,5 βαθμό από τους τελικούς κατόχους της Αυγερόπουλο-Γιαβάση αφού η διαφορά τους από τους τέταρτους του Rally Αλμυρός 2016 Γιώργο Αθανασόπουλο-Σπύρο Μπαρδάκη ήταν μόλις 1,83 δευτερόλεπτα.
Περνώντας στις επιμέρους κατηγορίες οι Νικον-Ανδριανόπουλος πλήρωσαν  την έλλειψη συμμετοχών στην συγκεκριμένη κατηγορία κατακτώντας τελικά την δεύτερη και τρίτη οδηγών και συνοδηγών αντίστοιχα με τον Μάριο Τσαούσογλου να παίρνει την δεύτερη θέση στο κύπελλο συνοδηγών.
Στην κατηγορία C3 οι Πλάγος –Ρέντης κατέκτησαν την πρώτη θέση στα κύπελλο μπροστά από τους Βασίλη και Θανάση Καραθανάση με τα δύο πληρώματα να συγκεντρώνουν πλήθος χειροκροτημάτων στο Rally Αλμυρός 2016.
Στην C5 οι δύο πρώτες θέσεις του βάθρου του Rally Αλμυρός 2016 μεταφέρθηκαν και στο βάθρο του κυπέλλου ασφάλτου με τους Ανδρέα Μαργαρώνη και Filon να κατακτούν τις δύο πρώτες θέσεις του κυπέλλου ασφάλτου οδηγών και τους Μιχάλη Αφαλωνιάτη και Γιώργο Γονάκη τις αντίστοιχες των συνοδηγών.Στην τρίτη θέση του κυπέλλου βρίσκουμε τους Γεράσιμο Παπαδόπουλο και Νίκο Μουζάκη που στον Αλμυρό αντιμετώπισαν προβλήματα που δεν τους επέτρεψαν να πυροβολήσουν όπως θα ήθελαν
Στην C6 βρίσκουμε τους συμμετέχοντες στο Rally Αλμυρός 2016  να κατακτούν την δεύτερη,την τρίτη και την τέταρτη θέση του κυπέλλου και δεν μπορούμε παρά να αναρωτηθούμε.Αν οι Ηλίας Κορνελάκης και Στράτος Ορφανός που τερμάτισαν δεύτεροι δεν είχαν την στιγμή τους στους Άγιους Θεόδωρους.Αν οι τελικοί νικητές στον Αλμυρό Μίλτος Πλατώνης και Γιάννης Λιλλής που τερμάτισαν τρίτοι στον θεσμό δεν είχαν ένα τόσο άτυχο φινάλε στον θεσμό;Αν οι Γιάννης Σύλλας (που τερμάτισε τρίτος στο κύπελλο οδηγών) και Παναγιώτης Κουκλιαμπής (που έχασε για μόλις ένα βαθμό το βάθρο στο κύπελλο συνοδηγών)που τερμάτισαν δεν είχαν συναντήσει τόσο σθεναρή αντίσταση από τους τοπικούς Σταμάτη Μιχαήλ και Γρηγόρη Κορίνθιο(τουλάχιστον η μάχη τους μας κράτησε στις μύτες των ποδιών μας).
Και από την γενική ας περάσουμε στα περιφερειακά κύπελλα με τον Γιάννη Πλάγο να αναδεικνύεται κυπελλούχος κεντρικής Ελλάδας μπροστά από τον Ανδρέα Ντόφη στους οδηγούς με τον Βασίλη Καραθανάση να κατατάσσεται τέταρτος ενώ την ίδια ώρα οι Μάριος Τσούσογλου,Άλκης Ρέντης και Θανάσης Καραθανάσης να κατακτούν το βάθρο συνοδηγών.
Στην F2 οι οχτώ στην πρώτη δεκάδα ήταν συμμετέχοντες του Rally Αλμυρός 2016.Στις δύο πρώτες θέσεις βρίσκουμε τους Γιάννη Πλάγο-Άλκη Ρέντη και Βασίλη και Θανάση Καραθανάση.Αφήνουμε του Ζακχαίο-Μιχελή στην τρίτη θέση και συνεχίζουμε με Ανδρέα Μαργαρώνη-Μιχάλη Αφαλωνιάτη στην τέταρτη θέση,Filon-Γιώργο Γονάκη στην πέμπτη θέση και Μίλτο Πλατώνη-Γιάννη Λιλλή στην έκτη.Στην έβδομη θέση των οδηγών βρίσκουμε τον Γιάννη Σύλλα και στην όγδοη τον Ηλία Κορνελάκη ενώ στις αντίστοιχες των συνοδηγών βρίσκουμε του Στράτο Ορφανό και Παναγιώτη Κουκλιαμπή.Ένατη θέση για τους Ντέκα-Χειλάκη για κλείσουμε την δεκάδα με τους Γεράσιμο Παπαδόπουλο-Νίκο Μουζάκη.
Και φυσικά δεν πρέπει να παραλείψουμε τους νικητές του κυπέλλου Πελοποννήσου Νικον-Ανδριανόπουλο που κάνοντας χρήση του όρου της προκύρηξης (ένας όρος που υπάρχει και το 2017) όχι απλώς συμμετείχαν στο Rally Αλμυρός 2016 αλλά το κέρδισαν κιόλας.
Το Rally Αλμυρός 2016 όμως δεν είχε μόνο αυτούς.Ας μην ξεχνάμε ότι στον Αλμυρό κατέκτησαν το 1ο τους βάθρο οι Γιώργος Αθανασόπουλος-Σπύρος Μπαρδάκης και Μίλτος Ντόντης-Σπύρος Ντόντης,την επιστροφή στα rallies μετά από μακρά απουσία του Μιχάλη Παρασκευά με τον Στάθη Δαμασιώτη παραπλεύρως στον ίδιο αγώνα που επέστρεψε και ο Γιάννης Τασιόπουλος έχοντας τον Βασίλη Μπασιούκα στο δεξί κάθισμα,την εντυπωσιακή Corolla των Κώστα Μυλωνά-Γιάννη Καλοπήτα αλλά και την Ascona των Ηλία Μανούσκου-Στάθη Κούσουλα,το ιδιαίτερο σχεδιαστικά 205 των Γιάννη Πάλμο-Φωτεινή Ψαρράκου,το πρώτο rally για το αυτοκινητο των Ζάχαρη Φάνη-Ηρακλή Ζήκα,την πρώτη συμμετοχή ως συνοδηγό του Γιώργου Αυγέρη δίπλά στον πολύπειρο Κωστα Ανδριτσάκη,την πρώτη συμμετοχή σε rally του Αχιλλέα Μποχώρη με την Αλεξία Τστσιγιάννη δίπλα του,τους τοπικούς Γιώργο Περγάμαλη-Στάθη Τράικο,Γιάννη Μαγγιδά-Ευαγγελία Ντόντη,Άκη Παναγιωτόπουλο-Γιώργο Αντωνοβαρδάκη,Κώστα Καρακατσάνη-Κώστα Βασταρδή αλλά και τους σούπερ άτυχους Κώστα Τραγή-Βασίλη Γκιλομανάκη.
Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας συγχαίρει όλους τους διακριθέντες των κυπέλλων αλλά και όλους τους συμμετέχοντας που συνέβαλαν στο να περάσει το Rally Αλμυρός 2016 στην ιστορία με θετικό πρόσημο.Έναν αγώνα που ευτήχησε να έχει πολλές μάχες μέσα στις ειδικές αλλά καμία εκτός αυτών.
Με την Ο.Μ.Α.Ε. να εμπιστεύεται εκ νέου τον Όμιλο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας για την διοργάνωση του Rally Αλμυρός 2017 αλλά αυτή την φορά λίγο νωρίτερα από το 2016 στις 18 Ιουνίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-