15/11/16

Η Opel σε Ανοδική Πορεία ...


Η Opel παραμένει σε ανοδική τροχιά σε όλη την Ευρώπη και έχει ήδη καταγράψει ένα εκατομμύριο πωλήσεις. Τους πρώτους δέκα μήνες της χρονιάς, οι ταξινομήσεις σε όλη την Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 45.500 μονάδες ή περίπου 5%, ξεπερνώντας τα 977.000 οχήματα. Οι πωλήσεις φέτος ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο οχήματα σχεδόν ένα 15ήμερο νωρίτερα από πέρσι.
«Η ανοδική τάση της Opel συνεχίζεται. Οι αριθμοί αυτοί δείχνουν ότι τα νέα μοντέλα μας γνωρίζουν θετική αποδοχή. Και το 2017 εντείνουμε τη δέσμευσή μας με το λανσάρισμα επτά νέων μοντέλων. Είναι κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί στην ιστορία της Opel και γεμίζει προσδοκίες τους πελάτες μας. Οι νέες αφίξεις θα ενισχύσουν επίσης την παρουσία μας σε τμήματα της αγοράς με πολλές δυνατότητες» δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales Peter Christian Küspert.
Η Opel βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη μέση της μεγαλύτερης επέλασης μοντέλων στην μακροχρόνια ιστορία της και θα λανσάρει 29 νέα μοντέλα  στο διάστημα 2016 - 2020. Το σλόγκαν για το 2017 είναι ‘7 το 17’. Πέρα από το ηλεκτρικό Ampera-e, θα κυκλοφορήσει επίσης η νέα γενιά της ναυαρχίδας της μάρκας, Opel Insignia, που θα διατίθεται σαν 5θυρο sedan (Insignia Grand Sport), station wagon (Insignia Sports Tourer) και off-roader (Insignia Country Tourer). Επιπλέον, θα υπάρξει μία νέα έκδοση του Vivaro. Εξάλλου η Opel θα έχει παρουσία και στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά CUV με το Crossland X και αναμένεται να ανακοινωθεί ένα ακόμα μοντέλο. 


Τα νέα μοντέλα της Opel ήδη οδηγούν φέτος τις πωλήσεις, με το Astra στην πρώτη γραμμή και περίπου 235.000 πωλήσεις – αύξηση σχεδόν 25%. Εξάλλου η εταιρεία έχει ήδη λάβει 300.000 παραγγελίες για το Ευρωπαϊκό “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016”. Η ζήτηση για το συμπαγές SUV MOKKA X είναι επίσης υψηλή. Οι παραγγελίες αγγίζουν κιόλας τις 75.000, αν και τα βιβλία παραγγελιών στην Ευρώπη άνοιξαν πριν από μόλις μερικούς μήνες.
Η Opel κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις τους πρώτους δέκα μήνες της χρονιάς αλλά και  το Ευρωπαϊκό μερίδιο αγοράς στο 5,81% με αυξήσεις να καταγράφονται σε 12 αγορές. Επομένως πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα 10μήνου από το  2011 – παρά την πλήρη αποχώρηση της εταιρίας από τη Ρωσική αγορά.
Στην Ελλάδα, η Opel το δεκάμηνο Ιαν-Οκτ. διατήρησε την 2η θέση στις πωλήσεις ιδιωτών με 9,1% μερίδιο αγοράς. Ο Τάσος Αραμπατζής, Δ/ντής Μάρκετινγκ της GM Hellas, δήλωσε: «Η Opel πέτυχε ένα αξιόλογο μερίδιο αγοράς της τάξης του 9,1%, το πρώτο δεκάμηνο του έτους στις πωλήσεις λιανικής, ένα από τα μεγαλύτερα της μάρκας στην Ευρωπαϊκή αγορά. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Astra, Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2016, ήταν #1 στην κατηγορία του το εν λόγω διάστημα, τόσο στους ιδιώτες όσο και στις εταιρικές πωλήσεις, με συνολική αύξηση 33%!»