Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με 29 συμμετοχές πέφτει η αυλαία του πρωταθλήματος ...


Στην Αμάρυνθο θα φιλοξενηθεί ο τελευταίος γύρος του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ της φετινής χρονιάς. Το 4ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου διοργανώνεται το διήμερο 8 και 9 Οκτωβρίου από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.), με επίκεντρο την παραλιακή πόλη της Εύβοιας. Ο αγώνας συγκέντρωσε 29 πληρώματα, ενώ προσμετράει παράλληλα και στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων με αυξημένο συντελεστή 1.5. 


Οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) θα έχουν στις πόρτες τους το Νο 1 και θα διεκδικήσουν με αξιώσεις την πρώτη φετινή τους νίκη στο πρωτάθλημα. Το πλήρωμα που έδωσε το παρών σε όλους τους αγώνες του θεσμού είναι ταχύτατο και το έχει αποδείξει φέτος. «Ζεστοί» από την επικράτησή τους στο πρόσφατο Ράλλυ Σπριντ Μάλια-Κράσι, οι Γιώργος Αναπολιωτάκης-Θανάσης Τσιούκας (Seat Ibiza Kit Car) συμμετέχουν στον αγώνα με σκοπό τους 25 βαθμούς της νίκης, έχοντας κερδίσει και το πρωταθληματικό Ράλλυ Κένταυρος νωρίτερα φέτος. Οι μόνιμοι Κυπελλούχοι Ασφάλτου τα τελευταία χρόνια και νικητές το 2014 στον αγώνα, Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer Evo X) επιστρέφουν στην Αμάρυνθο και αυτομάτως θέτουν υποψηφιότητα για τη νίκη, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται η επιστροφή των πρωταθλητών του 2012, Γρηγόρη Νιώρα-Κώστα Κακαλή με Subaru Impreza N12 σε ασφάλτινο τερέν. Το ράλλυ θα κοσμήσει το Skoda Fabia S2000 των Τάκη Καμπύλη-Μάριου Τσαούσογλου, με τον οδηγό να θέλει να πάρει το αίμα του πίσω στην Αμάρυνθο, καθώς το 2015 είχε μια έξοδο που τον έβγαλε πρόωρα εκτός αγώνα. Με στόχο ένα θετικό αποτέλεσμα θα αγωνιστούν οι Γιάννης Ζούνης-Νίκος Ιντζόγλου και Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος, αμφότεροι με Subaru Impreza N12.
Στη μάχη της F2, οι Γιάννης και Γιώργος Γύζης με το Renault Clio Williams είναι το φαβορί. Το δίδυμο κάνει εντυπωσιακές εμφανίσεις στην Εύβοια, κερδίζοντας μάλιστα τον αγώνα σε επίπεδο γενικής το 2013. Το έργο των προαναφερθέντων θα προσπαθήσουν να δυσκολέψουν οι Παναγιώτης Μπίμπικας-Γιώργος Σκορδηλάκης (Volkswagen Golf), οι «Αμερικάνος»-Παναγιώτης Κουκλιαμπής με Peugeot 106 S16, αλλά και οι Γιάννης Τασιόπουλος-Βασίλης Μπασιούκας (Citroen Saxo VTS). Ανοιχτή είναι η υπόθεση τίτλος στη C6, η οποία είναι η πολυπληθέστερη κατηγορία στον αγώνα, με 8 πληρώματα. Οι «El Nak jr»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105) χρειάζονται να τερματίσουν στο βάθρο ώστε να κατακτήσουν το κύπελλο στην κατηγορία, σε περίπτωση που οι κύριοι αντίπαλοί τους Αντώνης και Παύλος Μπαξεβανάκης (Toyota Yaris) επικρατήσουν. Σε αντίθετη περίπτωση, ο τερματισμός στην πρώτη εξάδα αρκεί  στον «El-nak jr» που πριν λίγες ημέρες έκανε το ντεμπούτο του στην άσφαλτο. Οι πατήρ και υιός Μπαξεβανάκης ευελπιστούν να τα δώσουν όλα για όλα, ώστε να φέρουν τον τίτλο στη Βόρεια Ελλάδα. Μην εκπλαγείτε εάν δείτε τους Γιώργο Σύλλα-Πηνελόπη Αναστασοπούλου να τερματίζουν ψηλότερα από συνδυασμούς με ισχυρότερα αυτοκίνητα. Το δίδυμο του Peugeot 106 S16 τερμάτισε τέταρτο στην τρίτη εκδοχή του ράλλυ και αναμένεται να πρωταγωνιστήσει και φέτος. Ευχάριστη νότα προσδίδει στη λίστα συμμετοχών η Ελένη Μαλακτάρη που θα έχει στο δεξί μπάκετ ενός Peugeot 206, τον Μιχάλη Σύλλα. 
Όμορφες μάχες θα έχουμε και στην κατηγορία των Ιστορικών, στην οποία ο πρωταθλητής δεν έχει στεφθεί ακόμη. Οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR) που προηγούνται στο θεσμό, παραδοσιακά πετυχαίνουν νικηφόρα αποτελέσματα σε Ράλλυ Αμαρύνθου, έχοντας κερδίσει την κατηγορία τόσο το 2013, όσο και το 2014. Δεν έχουν πει την τελευταία τους λέξη στο πρωτάθλημα οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000 MKII) που αν και έχασαν έδαφος στο Athens Rally Sprint, καθώς δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους, ευελπιστούν σε μια επικράτηση που θα τους κρατήσει ζωντανούς στο κυνήγι του πρωταθλήματος. Δυνατοί αναμένονται οι Γιάννης Λυκάκης-Μαρία Καμπούροβα (Toyota Starlet), αλλά και οι Γιώργος Παραδείσης-Κωνσταντίνος Σκούρας με Ford Escort RS2000 MKI). Την πρώτη του εμφάνιση με ιστορικό αυτοκίνητο θα κάνει ο Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης που για την περίσταση θα οδηγήσει ένα Toyota Corolla. 
Υπενθυμίζεται πως η αγωνιστική δράση θα ξεκινήσει νωρίς το απόγευμα του Σαββάτου 8 Οκτωβρίου, στις 15.18 με τη διεξαγωγή της ειδικής διαδρομής «Πισσώνας», η οποία θα επαναληφθεί και πάλι στις 16.58. Στις 18.30, στην Πλατεία της Αμαρύνθου θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση, η οποία αναμένεται να συγκεντρώσει, όπως κάθε χρόνο, πλήθος κόσμου. Την Κυριακή, το μενού περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές, με τον τερματισμό να είναι προγραμματισμένος για τις 14.36 στην Πλατεία Αμαρύνθου. Οι απονομές θα διεξαχθούν στον ίδιο χώρο στις 17.00. Ο δρόμος για την ειδική του Σαββάτου θα κλείσει στις 14.00 ενώ 90 λεπτά πριν τη διέλευση του πρώτου αυτοκινήτου θα κλείσει ο δρόμος στις διαδρομές της Κυριακής. 

Σας περιμένουμε!


Προσβάσεις Θεατών

Ειδική Διαδρομή Νο 1-2 Πισσώνας
Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου 15.18 – 16.58.
Κλείσιμο δρόμου 14.00
Περιγραφή : Η ειδική διαδρομή ξεκινάει στην έξοδο του χωριού Πισσώνας προς Πούρνο – Ερέτρια. Τα πρώτα 8.35 χλμ  είναι πολύ τεχνικά σχετικά γρήγορα και ελάχιστα ανηφορικά μέχρι που περνάει έξω από το χωριό Θεολόγος. Μετά η Ε.Δ. γίνεται ιδιαίτερα γρήγορη, μέχρι να φτάσει στο υψηλότερο σημείο της όπου η θέα του Ευβοϊκού κόβει την ανάσα. Τέλος, περίπου 3,5 χλμ «ελεύθερης πτώσης» οδηγούν στον τερματισμό της διαδρομής. 
Οδηγίες θεατών 
Αφετηρία : Από την Αμάρυνθο κατευθύνεστε προς Ερέτρια και στην είσοδο της πόλης στην μεγάλη πλατεία πηγαίνετε δεξιά προς Χαλκίδα. Σε 11.30 χλμ και αμέσως μετά από τα εργοστάσια της Neoset και απέναντι από το πρατήριο ΕΚΟ, ακριβώς στην ταμπέλα «Βασιλικό» στρίβετε λοξά δεξιά . Σε 2.85 χλμ όπου ταμπέλα δεξιά ¨Φύλλα – Αφράτι» εσείς συνεχίζετε αριστερά και περνάτε πάνω από την γέφυρα. Σε 100 μέτρα αμέσως μετά την γέφυρα τρίβετε δεξιά προς «Δ.Δ. Αφράτου 2- Χαλκίδα 9» . Σε 550 μέτρα συνεχίζετε δεξιά και σε 800 μέτρα στο μεγάλο “Stop” συνεχίζετε ευθεία. Σε 8.30 χλμ γίνεται χωματόδρομος και σε 650 μέτρα γίνεται και πάλι άσφαλτος. Σε 480 μέτρα στο “Stop” παρκάρετε και σε 350 μέτρα στο δεξί σας χέρι, ξεκινάει η Ε.Δ. Τα πρώτα κομμάτια είναι πολύ ενδιαφέροντα για παρακολούθηση. 
Τερματισμός : Από Αμάρυνθο κατευθύνεστε προς Ερέτρια και περίπου στα 6.50 χλμ και 250 μέτρα μετά από ένα πρατήριο «ΕΤΕΚΑ» στρίβετε δεξιά προς κτήμα Μπουρέλη. Στα 250 μέτρα ακολουθείτε τον δρόμο δεξιά και σε 1.40 χλμ στο «τριγωνάκι»  στρίβετε αριστερά. Σε 2.40 χλμ θα συναντήσετε τον τερματισμό της Ε.Δ. όπου μπορείτε να επιλέξετε να παρακολουθήσετε κάποια από τις τελευταίες κατηφορικές καμπές. 

Ειδική Διαδρομή Νο 3-5-Γυμνό
Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου 11.08 – 13.26
Κλείσιμο δρόμου 09.48
Περιγραφή : Η Ειδική Διαδρομή ξεκινάει 600 μέτρα μετά την έξοδο του χωριού Γυμνό, προς Σέτα και έχει μήκος 14.02 χλμ.
Πρόκειται για μία πολύ τεχνική ειδική διαδρομή, με γρήγορο και στενό κομμάτι για τα πρώτα 1300 μέτρα. Αυτό ακολουθείται από ανηφορικό και σχετικά στενό κομμάτι για τα επόμενα 2,7 χλμ. Μετά ο δρόμος γίνεται σχετικά επίπεδος με γρήγορα και τεχνικά κομμάτια για άλλα 5,5 χλμ που ακολουθούνται από 4.5 χλμ γρήγορης και κατηφορικής απόλαυσης. Ο τερματισμός βρίσκεται στην είσοδο του χωριού Θαρούνια. 
Οδηγίες θεατών
Αφετηρία : Αμέσως μετά την κεντρική Πλατεία της Αμαρύνθου, στρίβετε αριστερά στα «Συστεγασμένα Φαρμακεία Αμαρύνθου» προς Σέτα. Στα 280 μέτρα πάτε δεξιά και στα 30 μέτρα πάτε αριστερά. Σε 500 μέτρα, στο δίχαλο, πάτε αριστερά προς Καλιθέα-Γυμνό-Σέτα. Σε 3,49 χλμ όπου περίπτερο, συνεχίζετε αριστερά στον κεντρικό και σε 1,4 χλμ, αμέσως μετά την Avin, συναντάτε μια πολύ επικίνδυνη (!!!) δεξιά στροφή, όπου στρίβετε δεξιά. Σε 700 μέτρα αφήνετε δεξιά σας την ταβέρνα Διόνυσος και συνεχίζετε ευθεία και σε 90 μέτρα στο δίχαλο πάτε δεξιά. Σε 510 μέτρα πριν την ταβέρνα Όλυμπος, πάτε δεξιά και σε 600 μέτρα στην οδό Μιαούλη πάτε αριστερά. Σε 600 μέτρα φτάνετε στον Σ.Ε.Χ.
Ενδιάμεσα : Aπό το χωριό Σέτα προς Γυμνό, σε 3 χλμ φτάνετε σε αλλαγή πορείας στο 9,60 χλμ της ειδικής διαδρομής.
Τερματισμός : Από την κεντρική Πλατεία της Αμαρύνθου συνεχίζετε ευθεία τον παραλιακό προς Αλιβέρι, και στα 11,70 χλμ στρίβετε αριστερά προς Αγ. Ιωάννη-Παρθένι-Παναγιά-Θαρούνια. Σε 70 μέτρα συνεχίζετε ευθεία. Σε 5,46 χλμ πάτε δεξιά όπου καφέ πινακίδα «Λαογραφικό Μουσείο» και αμέσως αριστερά. Σε 380 μέτρα όπου στάση πάτε αριστερά και σε 190 μέτρα στο δίχαλο πάτε δεξιά.  Σε 130 μέτρα ανάμεσα στα σπίτια πάτε αριστερά. Σε 130 μέτρα συνεχίζετε ευθεία προς Παρθένι και σε 6,28 χλμ στην πέτρινη βρύση πάτε δεξιά προς Παναγιά – Θαρούνια. Σε 3,22 χλμ στην μεγάλη πινακίδα συνεχίζετε αριστερά και σε 3,52 χλμ πριν τη διασταύρωση, παρκάρετε. Με τα πόδια περνάτε μέσα από το χωριό Θαρούνια και σε 500 μέτρα φτάνετε στο Stop της ειδικής διαδρομής. 

Ειδική Διαδρομή Νο 4-6 Τραχήλι
Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου 11.41 – 13.59
Κλείσιμο δρόμου 10.15.
Περιγραφή : Ιδιαίτερα γρήγορη και κατά τα 4/5 κατηφορική ειδική διαδρομή με εναλλαγές στο οδόστρωμα, μήκους 8.05 χλμ. Η χαρά των μικρών αυτοκινήτων !!!
Εντυπωσιακά θεαματική στο σημείο της εκκίνησης.
Οδηγίες Θεατών
Αφετηρία : Ίδιες οδηγίες που υπάρχουν για τον τερματισμό της ειδικής διαδρομής «Γυμνό» μέχρι τη διασταύρωση που παρκάρετε, όπου αυτήν τη φορά στρίβετε δεξιά. Σε 3,53 χλμ στην είσοδο του χωριού Τραχήλι, πάτε λοξά αριστερά επάνω και σε 90 μέτρα στο «Τ» πάτε δεξιά. Σε 30 μέτρα πάτε όλο αριστερά μπροστά από το κάστρο και σε 230 μέτρα στο «Τ» πάτε δεξιά. Σε 1300 μέτρα φτάνετε στον Σ.Ε.Χ. από όπου βλέπετε αμφιθεατρικά τα πρώτα 3 χλμ της ειδικής διαδρομής !!!
Ενδιάμεσα : Φεύγετε από την Αμάρυνθο με κατεύθυνση προς το Αλιβέρι. Στα 11,7 χλμ πάτε αριστερά προς Αγ. Ιωάννη-Παρθένι-Παναγιά-Θαρούνια και στα 70 μέτρα πάτε δεξιά. Σε 200 μέτρα στρίβετε αριστερά και σε 3,87 χλμ στον κεντρικό πάτε δεξιά και αμέσως μετά την γέφυρα στρίβετε αριστερά προς Αγ. Λουκά. Σε 950 μέτρα στο δίχαλο πάτε δεξιά και σε 190 μέτρα στην πλατεία πάτε αριστερά και αμέσως δεξιά. Στα 140 μέτρα (όπου αριστερά σας καθρέφτης) πάτε δεξιά και αμέσως αριστερά στην οδό Λουκά Ρήγα. Σε 300 μέτρα στο δίχαλο όπου εικονοστάσι πάτε αριστερά και σε 1000 μέτρα φτάνετε σε αλλαγή πορείας στο 6,95 χλμ της ειδικής διαδρομής.
Τερματισμός : Επειδή ο τερματισμός βρίσκεται σε μια μεγάλη ευθεία χωρίς κανένα ενδιαφέρον για τους θεατές, πρόταση μας είναι να τον αποφύγετε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ