Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

H Hyundai δημιουργεί το IONIQ Lab ...


Η Hyundai Motor έχει καθορίσει τη δομή, το στόχο και τις πρώτες ιδέες του νεοσύστατου IONIQ Lab στην Κορέα. Το IONIQ Lab έχει ως στόχο να διερευνήσει τις μελλοντικές τάσεις στην αυτοκίνηση μέσω της καινοτομίας, της έρευνας και ακαδημαϊκών προγραμμάτων. Είναι μέρος του προγράμματος «IONIQ» της Hyundai Motor, μίας μακροχρόνιας έρευνας που προβλέπει τις αλλαγές στο μέλλον της αυτοκίνησης όπως ήδη είχε ανακοινωθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Η ανοιχτή καινοτόμος οργάνωση του εργαστηρίου, επιτρέπει τη συνεργασία μεταξύ της Hyundai Motor, ακαδημαϊκών φορέων και πανεπιστημίων. Μέσα από το Εργαστήριο, η Hyundai Motor θα εργαστεί για να προτείνει ιδέες για καινοτόμες τεχνολογίες και τάσεις της  αυτοκίνησης του μέλλοντος που θα εμπλουτίσουν την καθημερινότητά μας.
Ο κ. Wonhong Cho, Executive Vice President της Hyundai Motor Company, δήλωσε: "Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την έναρξη του προγράμματος «IONIQ Lab», το οποίο επεκτείνει τις προσπάθειές μας να κατανοήσουμε το μέλλον της αυτοκίνησης και επηρεάζει την έννοια της «ελευθερίας στην αυτοκίνηση». Η Hyundai Motor θα προχωρήσει σε θεωρητική και πρακτική κατανόηση της καινοτομίας για την ανάπτυξη μελλοντικών λύσεων της αυτοκίνησης, προσαρμοσμένων στην καθημερινότητα των πελατών μας. "
Το εργαστήριο θα διερευνήσει τέσσερις βασικούς τομείς: (α) την ελευθερία στην αυτοκίνηση οποτεδήποτε και οπουδήποτε, (β) τις δυνατότητες συνδεσιμότητας στην καθημερινότητα ενώ θα βρίσκονται εν κινήσει, (γ) την προστασία από ατυχήματα και πιθανές δυσκολίες αλλά και (δ) τη μείωση της ρύπανσης του περιβάλλοντος και της σπατάλης ενέργειας.
Επικεφαλής του εργαστηρίου θα είναι ο Dr. Soon Jong Lee, καθηγητής του Εθνικού Πανεπιστημίου της Σεούλ και επικεφαλής του Future Design & Research Institute της Κορέας, και θα υποστηρίζεται από 10 ερευνητές και 10 ειδικούς συμβούλους. Η ομάδα έχει ήδη εκδώσει την πρώτη συλλογική της έκθεση, μια σύνοψη 12 μελλοντικών «μεγατάσεων» που είναι πιθανό να επηρεάσουν την αυτοκινητοβιομηχανία το 2030.
Οι «μεγατάσεις» αυτές - από την «υπερ-συνδεδεμένη κοινωνία» και την «eco-ism» έως την «αποκέντρωση της ισχύος» και την «μεγα-αστικοποίηση» - σκιαγραφούν πώς το IONIQ Lab βλέπει τον κόσμο και εξηγούν πώς η αυτοκίνηση θα αλληλεπιδρά με κάθε τέτοια τάση.
Μέσα από το νέο πρόγραμμα IONIQ Lab, η Hyundai Motor θα προβλέπει αλλαγές στο μέλλον της αυτοκίνησης και θα μελετά τα πιθανά σενάρια για την ανάπτυξη νέων τύπων αυτοκίνησης σύμφωνα με τις αλλαγές της κοινωνίας και τον τρόπο ζωής των ανθρώπων και θα δημιουργήσει νέα μοντέλα και εμπειρείες αυτοκίνησης για να επεκτείνει το ρόλο και τον ορισμό των «αυτοκινήτων».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε