Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δυναμική πορεία για τα επαγγελματικά της Renault ...


Διατηρώντας σε Ευρωπαϊκό επίπεδο την 1η θέση για 18η συνεχόμενη χρονιά, η Renault πραγματοποιεί το 2016 μια εξίσου δυναμική πορεία και στην Ελλάδα ενισχύοντας την θέση της παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αγορά.  


Έχοντας δημιουργήσει μια ισχυρή παράδοση στον τομέα των ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων, η Renault είναι ο ηγέτης στην Ευρωπαϊκή αγορά κατέχοντας την 1η θέση των πωλήσεων για 18 συνεχόμενα έτη. Η Teoren Motors Β. Ν. Θεοχαράκης στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης της παρουσίας της μάρκας στην ελληνική αγορά, το 2015 ξεκίνησε τη διάθεση των επαγγελματικών μοντέλων Renault Pro+. Μέσα σε αυτό το σύντομο διάστημα δραστηριότητας και με την αγορά των επαγγελματικών να σημειώνει πτώση 12% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 συγκριτικά με το 2015, η εταιρεία κατόρθωσε να επιτύχει αύξηση της τάξεως του 850% σε επίπεδο ταξινομήσεων κατά το ίδιο διάστημα, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δυναμική της Renault και στα επαγγελματικά μοντέλα. Εκτός από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των επαγγελματικών μοντέλων της Renault, παράγων καθοριστικής σημασίας για την επίτευξη αυτής της επίδοσης είναι το Δίκτυο Διανομέων, το οποίο με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού προγράμματος Renault Pro+ απέκτησε τη δυνατότητα να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, δίνοντας την ευκαιρία στους επαγγελματίες να επιλέξουν την έκδοση που ταιριάζει με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες τους. 
Με την γκάμα Renault Pro+ να εμπλουτίζεται το 2ο 6μηνο του 2016 με επιπλέον νέα μοντέλα, η Renault φιλοδοξεί να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στην Ελλάδα, συνεχίζοντας παράλληλα τη βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους επαγγελματίες τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και στο After Sales.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,