Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οικονομία ...


Η Citroen και η DS Automobiles ανακοίνωσαν τα αποτελέσματα μετρήσεων κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, αποδεικνύοντας πως οι Euro 6 κινητήρες πετρελαίου BlueHDi επιτυγχάνουν εξαιρετικά επίπεδα χαμηλής κατανάλωσης.
Τα αποτελέσματα προέρχονται από μία διαδικασία που εξέλιξαν δύο ανεξάρτητοι μη κυβερνητικοί οργανισμοί, το Ινστιτούτο “Transport & Environment (T&E)” και τον Περιβαλλοντικό Σύνδεσμο “France Nature Environment (FNE)”  και πιστοποιούνται από τη διεθνή εταιρία επιθεώρησης και πιστοποίησης “Bureau Veritas”. Το πρωτόκολλο αυτό, διασφαλίζει στους πελάτες της Citroen και της DS Automobiles  τις μετρήσεις κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες, από ανεξάρτητους μη κερδοσκοπικούς φορείς.
Η διαδικασία περιλαμβάνει μετρήσεις σε δημόσιους δρόμους στην ευρύτερη περιοχή του Παρισιού (25,5 χλμ αστικής διαδρομής, 39,7 χλμ υπεραστικής και 31,1 χλμ σε αυτοκινητόδρομο) υπό πραγματικές συνθήκες οδήγησης, με επιβάτες και αποσκευές, σε ανωφέρειες και κατωφέρειες, καθώς και με τη χρήση συστήματος κλιματισμού. Βασισμένες στο πρόγραμμα που προβλέπει ο Ευρωπαϊκός Κύκλος “RDE (Real Driving Emissions)”, οι μετρήσεις της κατανάλωσης πραγματοποιούνται με φορητά συστήματα μέτρησης των εκπομπών (PEMS) που εγκαθίστανται σε κάθε όχημα. Η “Bureau Veritas”, διασφαλίζει τις προδιαγραφές μέτρησης βάσει του πρωτοκόλλου, όσο και την ακρίβεια και την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων.

Οι αρχικές μετρήσεις συγκρίθηκαν με εκείνες που έγιναν από πελάτες και αποδείχθηκε πως η διαδικασία μέτρησης του “Transport & Environment” ανταποκρίνεται στο οδηγικό στυλ ενός τυπικού οδηγού. 

Τα  μοντέλα δοκιμής ήταν το Citroen C4 Grand Picasso 1.6 BlueHDi 120HP S&S BVM6 Exclusive και το DS 3  1.6 BlueHDi 120HP S&S BVM6 So Chic και τα αποτελέσματα των μετρήσεων ήταν: 
C4 Grand Picasso 1.6 BlueHDi 120HP S&S BVM6 Exclusive DS 3  1.6 BlueHDi 120HP S&S BVM6 So Chic
Μέτρηση κατανάλωσης βάσει του πρωτοκόλλου (λίτρα/100 χλμ) 5,6 / 4,9
Μέτρηση κατανάλωσης από 
πελάτες (λίτρα/100 χλμ) 5,5 / 5,7 5,1 / 5,3

Σημειώνεται ότι από το Νοέμβριο του 2015, η Citroen και η DS Automobiles είχαν ανακοινώσει τη σταδιακή έναρξη της δημοσίευσης μετρήσεων σε πραγματικές συνθήκες, στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης και πληροφόρησης προς τους πελάτες σχετικά με την κατανάλωση καυσίμου, ενώ μέχρι το καλοκαίρι, θα δημοσιευθούν τα επίσημα στοιχεία της κατανάλωσης καυσίμων σε πραγματικές συνθήκες για τα περισσότερα από τα  μοντέλα της Citroen και της DS Automobiles.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,